Gjest Manea Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Noen som vet om man kan få en fridag fra attføringsopplegget? Jeg har ikke vært borte fra jobben en dag. Nå ønsker jeg en fridag for å besøke foreldrene mine. 0 Siter
Gjest bare å spørre det :-) Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 jeg var borte flere dager da jeg var under attføring. Men, det var jo pga sykdom.. Vet ikke hvordan det er med å få tatt seg en fridag sånn uten videre, men skulle ikke tro det er noe problem.. Alle andre har jo mulighet for å ta fri fra jobb en gang i blandt, så en skulle jo ikke tro det er noe forskjell.. De som tar fri fra jobb får riktig nok ikke betalt for den fridagen, men tror du får betalt fridag. Rart om du ikke får det iallefall, da attføringsytelsen bare er 66% av det du ellers ville tjent/tidligere tjente. Det skader uansett ikke å spørre seg fri en dag, i verste fall får du et nei... 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 I utgangspunktet får man ikke fri fra attføringstiltaket. Men det er jo lov å spørre :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.