morsan Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Har du virkelig vært på skikkelig Tupperware-party? Trodde slikt forsvant på 50-tallet, jeg - men at det kanskje hang igjen enkelte stedet på bygda. Ja, kanskje det var der du har vært, da Det lille jeg har av TW har jeg kjøpt når det har stått noen og solgt utenfor et kjøpesenter. Jepp, har vært på party, ja! ;-) Slipper man først en slik demo-dame inn i vennegjengen går det jammen meg på rundgang et par år før det 'dør ut'*he he* Er man vertinne lokkes man jo med alskens flotte gaver. Det er typisk damegreie, men jeg var på et party der en mann gikk helt bananas og kjøpte like mye som alle damene til sammen...;-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 "Før i verden" var det èn uke i året som var forbeholdt menn, altså da man hadde rene mannepartys. Har et par venninner som solgte, og de sa at det aldri ble solgt mer enn på disse mannfolkkveldene. He-he. Vet ikke om det eksisterer fortsatt, da. Og det er jo slik at det i hovedsak er kvinner som gjennomfører slike homeparty-greier, men kanskje tilbudet av varer har blitt så stort at TW har druknet litt? Før var det vel omtrent bare TW man kunne kjøpe på party, nå er det alt fra sminke og klær til keramikk og dildoer. Dildo-party har jeg ikke vært på - det høres rimelig pinlig ut...;-) Men jeg synes det er superslitsomt med home parties for sminke, bh'er, kari trestakk, amoramica etc. Da finner jeg helts på en unnskyldning... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Dildo-party har jeg ikke vært på - det høres rimelig pinlig ut...;-) Men jeg synes det er superslitsomt med home parties for sminke, bh'er, kari trestakk, amoramica etc. Da finner jeg helts på en unnskyldning... Kari Trestakk var jeg superfan av for noen år siden, og har mengder i skapene... Og mye har jeg gitt bort/kastet også, noe som ikke har skjedd med TW enda. Nå er det bare TW jeg handler, faktisk, sminke og klær og andre ting for kropp og sjel nærmer jeg meg ikke. Ikke for det, et dildoparty har jeg aldri blitt invitert til heller, så det kan jeg nok ikke uttale meg om... He-he. 0 Siter
Speak Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har to ting jeg er fornøyd med. De har en form til å laga kabare/gele o.l. En slik rund form som går opp i midten. Jeg har også en shaker som jeg liker godt. Alle oppbevaringsboksene har jeg glatt styrt unna. De billige er minst like bra. Salatslynge har de også på Biltema. Den skal fungere helt greit. (Men jeg har den ikke selv.) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Den tupperwaredingsen jeg har brukt mest, er den jevningsboksen, til å lage sausejevning med. De andre tingene bruker jeg lite. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Lol.. bare rister litt på dem jeg. Tørka innen de skal spises uansett ) Blir ikke på langt nær det samme som å bruke slynga det da. Blir mye mer crispy av den. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Kom på en ting til: Den nye matboksen. Den fikk ungene nå i høst, og den er kjempegod når de skal ha 3 måltider hjemmefra. Får alt i en boks, og det er enklere å administrere. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Potet/grønnsaksskrelleren!!!! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Skrevet 30. januar 2008 Kom på en ting til: Den nye matboksen. Den fikk ungene nå i høst, og den er kjempegod når de skal ha 3 måltider hjemmefra. Får alt i en boks, og det er enklere å administrere. Hvordan ser den nye matboksen ut? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Skrevet 30. januar 2008 Potet/grønnsaksskrelleren!!!! Den bestilles i kveld, ja! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1201706103' post='3793607] Den bestilles i kveld, ja! Litermålet med vispekant og lokk er også fantastisk. Min er rundt 20 år og den er like fin med lesbar skrift enda..! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Skrevet 30. januar 2008 Litermålet med vispekant og lokk er også fantastisk. Min er rundt 20 år og den er like fin med lesbar skrift enda..! Ja jeg har den 2-litersbollen med vispekant og lokk. genial! 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1201706073' post='3793605] Hvordan ser den nye matboksen ut? Den er svart i bunn og har "blank" plast på toppen. Inni er det en deler som man kan brette til sånn at man kan dele både topp og bunn, men samtidig trenger man ikke gjøre det hvis man ikke vil. Kan altså få til 3 rom, 2 rom eller 1 rom. Grei lukkemekanisme også, men den er nok litt hard til å begynne med. Kjøpte den som sagt i fjor høst, og fikk da beskjed om at den var ny. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Den er svart i bunn og har "blank" plast på toppen. Inni er det en deler som man kan brette til sånn at man kan dele både topp og bunn, men samtidig trenger man ikke gjøre det hvis man ikke vil. Kan altså få til 3 rom, 2 rom eller 1 rom. Grei lukkemekanisme også, men den er nok litt hard til å begynne med. Kjøpte den som sagt i fjor høst, og fikk da beskjed om at den var ny. Sånn lunsj-boks har jeg hatt i bortimot to år, minst. Så helt ny er den nok ikke. Men praktisk er den. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Sånn lunsj-boks har jeg hatt i bortimot to år, minst. Så helt ny er den nok ikke. Men praktisk er den. Da beklager jeg, det var en selger som fortalte dette, og siden jeg ikke har vært på party på en god stund tok jeg det for god fisk. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1201706073' post='3793605] Hvordan ser den nye matboksen ut? http://www.tupperware.dk/Norway/index.html Klikk på body & mind, da kommer katalog/sortimant på øverste linje. Lunsjboksen er på side 40, første artikkelen der. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Skrevet 30. januar 2008 http://www.tupperware.dk/Norway/index.html Klikk på body & mind, da kommer katalog/sortimant på øverste linje. Lunsjboksen er på side 40, første artikkelen der. Takk! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Den er jo veldig lett å dreie, da. Kanskje du fyller den for full? Jeg er i hvertfall kjempefornøyd, ingen flere rennende øyne på meg. ''Kanskje du fyller den for full?'' Det er også ett av ankepunktene mot hele løkkutteren, den tar knapt en kvart løk før det er mer enn nok for den å jobbe med. Hakker en hel løk for hånd på mindre enn tida kutteren trenger, og i tillegg er det enklere å vaske en kniv enn de knivene i kutteren. Jeg har prøvd den såpass mye at jeg står inne for at jeg syns det er et drittprodukt av første klasse. :-D 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Nå har Ikea fått masse bokser, som har Tupperware "stil" over seg, har kjøpt noen plastbokser, de er like gode som Tupperware sine ...... Pluss at de bare er en brøkdel av prisen. Man kan jo si hva man vil om Tupperware, men det ene ordet man ikke kan bruke som beskrivelse er billig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.