Gjest Stormene Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Jeg leter etter en sang som jeg bare husker litt av...... Den går slik; "om manda`n så tar vi sauen i fang,klippe,klippe,klipp.." (tror jeg) Mener å huske at de tok for seg hele uken og endte opp med en genser om sønda`n. Kan noen hjelpe meg?? 0 Siter
Gjest var kanskje ikke denne? Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Det er ikke denne, da? Kom skal vi klippe sauen i dag Klippe den bra, ja klippe den bra Så skal vi strikke strømper til far Svinge oss glad i dansen Surr, surr, surr, surr, surr, surr, surr Rokken den går, Garnet vi får Surr, surr, surr, surr, surr, surr, surr Svinge oss glad I dansen Kom skal vi kare ulla i dag Kare den bra, ja kare den bra Så skal vi strikke votter til mor Svinge oss glad i dansen Surr, surr, surr………………. Kom skal vi spinne garnet i dag Spinne det bra, ja spinne det bra Så skal vi strikke sokker til bror Svinge oss glad i dansen 0 Siter
Gjest Stormene Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Det er ikke denne, da? Kom skal vi klippe sauen i dag Klippe den bra, ja klippe den bra Så skal vi strikke strømper til far Svinge oss glad i dansen Surr, surr, surr, surr, surr, surr, surr Rokken den går, Garnet vi får Surr, surr, surr, surr, surr, surr, surr Svinge oss glad I dansen Kom skal vi kare ulla i dag Kare den bra, ja kare den bra Så skal vi strikke votter til mor Svinge oss glad i dansen Surr, surr, surr………………. Kom skal vi spinne garnet i dag Spinne det bra, ja spinne det bra Så skal vi strikke sokker til bror Svinge oss glad i dansen Nei,dessverre ikke :-( Aner ikke hvem som har skrevet den men mener Anita H. sang den på en plate da vi var liten........ Men takk for hjelpen likevel :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Det er ikke den spikkesangen du mener da? Spikkespikkespikkespikke... bake bake bake bake...klippe klippe klippe klippe...nå må du klippe, klipp klipp! 0 Siter
Gjest Stormene Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Det er ikke den spikkesangen du mener da? Spikkespikkespikkespikke... bake bake bake bake...klippe klippe klippe klippe...nå må du klippe, klipp klipp! Nei,det er nok ikke den heller :-( Men takk likevel 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.