Gå til innhold

Date-rapport!

Anbefalte innlegg

Persille1365381127
Skrevet

Så var det gjort!

Det var egentlig veldig hyggelig, vi skulle bare drikke kaffe - men det endte i middag, og ingen rare pauser hvor vi ikke hadde noe å snakke om.

Ikke mannen i mitt liv, men jeg kommer nok til å treffe ham igjen likevel - om ikke annet for å bli kjent med noen nye mennesker :)

Merker at eksen er i bakhodet hele tiden, så det kommer nok til å ta sin tid - men noe må man jo finne på mens man venter ;)

Fortsetter under...

Persille1365381127
Skrevet

Ingen klining?

Ingen klining!

Klina forrige helg, og helgen før (med samme mannen da) - det får holde før denne helgen ;)

For å være helt ærlig hadde jeg antagelig ikke gjort det om det ikke var etter afterski, og boblebad-nachspiel - men det føltes veldig bra der og da!

hidi, the scorpion
Skrevet

Synes du er knalltøff, Persille ;)

Persille1365381127
Skrevet

Synes du er knalltøff, Persille ;)

Det synes jeg også :)

Skrevet

Det virker som du er i riktig retning :) Du høres positiv ut. Lykke til videre!

Annonse

Persille1365381127
Skrevet

Det virker som du er i riktig retning :) Du høres positiv ut. Lykke til videre!

Takk takk!

Vel, det er jo ingen som gjør noe om ikke jeg gjør det - så da er det bare å hive seg uti med begge beina og håpe man flyter :)

Skrevet

Morro!!!! :) Godt du kan finne på ting selv om eks står sterkt!!! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...