Jølsen Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 !oooooll_aaaaH Du altså, du skulle da sovet for lenge siden! 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Du altså, du skulle da sovet for lenge siden! nå nei! våken som bare det jeg. nettopp kommet fra jobb. skal snart hoppe i superwonan-kostyme jeg nå! 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 nå nei! våken som bare det jeg. nettopp kommet fra jobb. skal snart hoppe i superwonan-kostyme jeg nå! Får ta på meg Spiderdrakta mi jeg da, så får vi se hvor natten bringer oss! Jeg tar med tau, du tar med niste, så raser vi byen! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Får ta på meg Spiderdrakta mi jeg da, så får vi se hvor natten bringer oss! Jeg tar med tau, du tar med niste, så raser vi byen! "vondt i hue i dag begge to eller"?? Og så på en torsdag! 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 "vondt i hue i dag begge to eller"?? Og så på en torsdag! Jeg har ofte vondt i hue jeg. Spiderdrakt eller ikke :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.