cathlin Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Jeg trenger å lære meg å parkere problemer som jeg vet at jeg ikke får gjort noe med på en liten stund. Det er ikke vits i å gå å tenke og forestille seg. Jeg må bare parkere dem et sted og gå å hente dem igjen når jeg vet jeg har mulighet til å gjøre noe med det. Hvordan gjør dere det? Jeg har nemlig ikke bil engang, kanskje det er derfor jeg ikke har fått teken enda... 0 Siter
adelie Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Skriv problemet på en lapp, og legg den bort i et skap. Vit at der ligger den, og der skal den ligge en stund. ok? 0 Siter
cathlin Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Skriv problemet på en lapp, og legg den bort i et skap. Vit at der ligger den, og der skal den ligge en stund. ok? Du er ansatt som problemløser! ;-) 0 Siter
adelie Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Du er ansatt som problemløser! ;-) Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.