Gå til innhold

tidlig graviditet og utflod

Anbefalte innlegg

Gjest flaggstanga

Hei.

Jeg lurer på et par ting. Om man er tidlig gravid så har jeg lest at livmora lukker seg (proppes igjen). Hvordan kan man ha utflod da? Hvor tidlig proppes den?

Er det alltid slik at livmora ligger høyt når man har eggløsning. Jeg ble nemlig inseminert for noen dager siden og da kom legen bort i livmora med den spatelen de bruker for å åpne skjeden? Da må vel livmora ha ligget lovlig lavt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298376-tidlig-graviditet-og-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå inn på www.pernille.info , der kan du trykke på livmortapp, og helt nede på dens iden du får opp kan du igjen trykke på slik sjekker du livmortappen, der er det mye info og bilder..

Jeg fikk tips om den siden innpå her, å den syns jeg var kjempebra siden jeg har tusen spm om dette nå mens vi prøver å bli gravide ;D Håper du finner noe av interesse for deg og..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...