Gå til innhold

Fest for alle "DOLENE"!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Nå vil nok ikke jeg møte opp''

Så synd, i motsett fall ville jeg ha vurdert å delta, bare for å fått muligheten til å hilse på deg :-) *Blafrer med vippene*

Du får oppgi adressen din så skal jeg komme på privat doltreff, hehe

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kåre Kruttlapp

14

• pekkaline

7

• mrxx

6

• Dorthe

5

Mest aktive i denne tråden

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Er det noen som hadde funnet på å ta med mannen eller kona på en fest med dolerne? Hehe, synes jeg ser ansiktet mannen min om jeg hadde foreslått at han ble med på noe slikt *S*.

Har du en skjult agenda her inne! Si det som det er da vel! En fest blandt gode nettvenner er vel helt iorden for de fleste som spiller med åpne kort.Be med deg mannen din da og kom og dans og spis god mat! Alt avhenger av at vi får med flest mulig.Og Geir som er fra vestlandet som jeg har skjønt skal få himmelsengen som "special invited"

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Din luring! her får du blaffring med vippene så ¨nå har du bare å melde deg på evenemanget!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ohh! Du kan å friste en kvinne! *Gisper og rødmer heftig*

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Ohh! Du kan å friste en kvinne! *Gisper og rødmer heftig*

Der ser det ut som vi allerede har et "par" gitt! Så kult!!

Skrevet

Det er så slitsomt med alle damene som klenger, skjønner du, hehe.

Ikke sant... *LOL*

Skal nok passe på deg! ;0)

Gjest Elextra
Skrevet

Har du en skjult agenda her inne! Si det som det er da vel! En fest blandt gode nettvenner er vel helt iorden for de fleste som spiller med åpne kort.Be med deg mannen din da og kom og dans og spis god mat! Alt avhenger av at vi får med flest mulig.Og Geir som er fra vestlandet som jeg har skjønt skal få himmelsengen som "special invited"

Agenda!? Neida, jeg tror bare ikke mannen min hadde ønsket å bli med på en fest befolket av dolere, som han overhodet ikke har noe forhold til *S*

hidi, the scorpion
Skrevet

Er med på alt som er gøy og galt...;)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Du bor for langt unna, jeg har ikke bil ;o)

Du sitter på med noen! helt sikkert! Ellers sørger jeg for at du kommer deg ned hit til vannkanten! Avtale??

Skrevet

Er det noen som hadde funnet på å ta med mannen eller kona på en fest med dolerne? Hehe, synes jeg ser ansiktet mannen min om jeg hadde foreslått at han ble med på noe slikt *S*.

*min mann hadde trodd jeg hadde klikka*

Skrevet

Er med på alt som er gøy og galt...;)

Vi får samle oss sammen i en taxi-sør haha Tror vi er noen stykker faktisk herfra :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Der ser det ut som vi allerede har et "par" gitt! Så kult!!

Det skal vel mer til enn som så å bli et par.

Skrevet

Du sitter på med noen! helt sikkert! Ellers sørger jeg for at du kommer deg ned hit til vannkanten! Avtale??

OK :o)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Støttes. Mannen min ville nok fått bakoversveis om jeg foreslo noe sånt. ;-)

Kjære dere! Her er vi ved vannkanten ved det flotteste stedet noen kan ha party!!!! "og nå bruker jeg utroooooopstegn som det passer meg" Helt nede ved sjøen og en atmosfære som bare kan gispe av! 1 times kjøring fra hovedstaden og dere kløner med å få med "mannen" pokker! dette er ikke et "helge party" helge er ikke bedt engang! "ler" ikke vær pingler! hadde vært så gøy å få med ihvertfall 80 stk tilsammen!

Skrevet

Det er så slitsomt med alle damene som klenger, skjønner du, hehe.

Er du singel mrxx?

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Er du singel mrxx?

Sjekketriks??

Skrevet

Sjekketriks??

Er du misunnelig nå da, neimen Kåre Kruttlapp, da. Det er vel unødvendig :)

Gjest Angela26
Skrevet

Så stilig Angela! Du er herved medlem i styret for "DOL PARTY 2008" Nå får vi se hvor mange som kunne tenke seg å bli med.Går det fint i spania om dagen?

Ja her gaar det saa det suser! :-)

Jeg synes dere alle kunne tatt en tur hit, jeg da... :-) Fly fra Gardermoen eller Vaernes feks. er billige til Alicante eller Murcia!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Ja her gaar det saa det suser! :-)

Jeg synes dere alle kunne tatt en tur hit, jeg da... :-) Fly fra Gardermoen eller Vaernes feks. er billige til Alicante eller Murcia!

God ide Angela! Når passer det? vi måååå få med flere her!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...