Gå til innhold

Forstoppelse (treg fordøyelse) i 20 år.

Anbefalte innlegg

Gjest sofus12345

Hei. Jeg er en dame på 40 år. Har brukt Haldol og Anafranil i 20 år. Haldol pga. tourettes An. pga. depresjon.Dette lagde store problemer for tarmen min. Har hatt mye forstoppelse. De siste årene har jeg lært å drikke mer og finne ut av dette. Sluttet med Haldol for 1 år siden. Fantastisk - jeg ble meg selv igjen (mentalt). Går fast til akupunktur. Tourettes tics er borte. Har lært om kinesisk filosofi. Mener at medisinene har forstyrret energibalansen min. Det jeg lurer på er om mine tarm problemer kan gi smerter i leddene i kroppen. Har mye smerter i kroppen , veldig stiv om morgenen. Merker også at hvis jeg spiser sjokolade så klør det på en måte i kroppen og jeg blir veldig irritabel. Da tar jeg Ido Form melkesyre bakterier og det hjelper etter en stund. Tror at jeg har ubalanse i bakteriebalansen i tarmen.Har også mye sårhet i munnen av og til og hvite blemmer på tungen. hva kan jeg gjøre? Kan en homeopat hjelpe meg? Hva slags behandling trenger jeg ?

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Det er en forbindelse mellom fordøyelse og leddplager. Begge deler kan være tegn på matvareallergi eller intoleranse. Jeg anbefaler at du blir testet for dette og at du holder unna matvarer som du erfaringsmessig ikke tåler. For å holde fordøyelsen i gang anbefaler jeg at du en periode daglig bruker en kombinasjon av prebiotika (frukt oligo sakkararider) som er mat for de "snille" tarmbakteriene og dessuten probiotika (minst 3 milliarder melkesyrebakterier per kapsel) tre ganger daglig. Etter ca tre mnd pleier tarmfloraen å være i orden og man kan vedlikeholde magen med en kombinasjon av biola og linfrø (1 dl og en toppet teskje) morgen og kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...