Gjest best wishes Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Da jeg shoppet undertøy i dag , lurte jeg på hva som var den mest vanlige størrelsen. jeg har 75c (noen ganger b også) Dere må gjerne svare anonymt om dere vil det:) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har en C- cup, men har ennaa ikke funnet rett str. rundt bysten... Saann, naa vet dere det ;-) 0 Siter
Gjest solstice Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 75 D nå som jeg ammer. 75 C til vanlig. 0 Siter
Gjest tubbel Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har en C- cup, men har ennaa ikke funnet rett str. rundt bysten... Saann, naa vet dere det ;-) Det er jo litt ironisk da, da cupen vil forandre seg etter hva du har rundt... En 85 C er jo en langt større pupp enn 75 C... Eller har jeg misforstått svaret ditt.. 0 Siter
Gjest tubbel Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 alt fra 75 DD til 80 E etter åssen bh merke... 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 alt fra 75 DD til 80 E etter åssen bh merke... Jøss, var mora di ku? 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Det er jo litt ironisk da, da cupen vil forandre seg etter hva du har rundt... En 85 C er jo en langt større pupp enn 75 C... Eller har jeg misforstått svaret ditt.. Hehe, det er bare vanskelig aa svare! Jeg har brukt baade C og D cup, men med forskjellige str. rundt. Alt fra 80-90.... Jeg har bare ikke klart aa finne The Perfect One! Jeg er egentlig en C-cup, men har opplevd at D-cup passer ogsaa. Tidligere brukte jeg 75B, men det var foer jeg la inn silicon. 0 Siter
Gjest tubbel Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jøss, var mora di ku? Nei, hun var lege. 0 Siter
Gjest tubbel Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hehe, det er bare vanskelig aa svare! Jeg har brukt baade C og D cup, men med forskjellige str. rundt. Alt fra 80-90.... Jeg har bare ikke klart aa finne The Perfect One! Jeg er egentlig en C-cup, men har opplevd at D-cup passer ogsaa. Tidligere brukte jeg 75B, men det var foer jeg la inn silicon. Hehe, det er bare vanskelig aa svare! Jeg har brukt baade C og D cup, men med forskjellige str. rundt. Alt fra 80-90.... Jeg har bare ikke klart aa finne The Perfect One! Jeg er egentlig en C-cup, men har opplevd at D-cup passer ogsaa. Tidligere brukte jeg 75B, men det var foer jeg la inn silicon. Grunnen til at du ikke finner the perfect one, er at butikkene aldri har størrelser for oss som er annet enn 75 b og c og slik. Hvis du kan gå opp til 90 C, og var en 75 B, er du nok fremdeles 75 rundt. Du har jo ikke silikon rundt ryggen. (om du ikke har lagt på deg litt også). Dvs du er kanskje en 75 F nå. 90 C,tilsvarer 85 D, som tilsvarer 80 E, som tilsvarer 75 F Men da må du på la lina eller la senza og slike butikker evt bestille fra nett 0 Siter
Gjest tubbel Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 (Dyr)lege? nope. hun var overlege. men prøver være litt anonym her, så skriver ikke hvilket spesialfelt. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 nope. hun var overlege. men prøver være litt anonym her, så skriver ikke hvilket spesialfelt. Ja da var ho nok sikkert en dyr lege, det var jo det eg spurte om! Ka Jølsen spurte om vet ikkje eg... 0 Siter
Gjest tubbel Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Ja da var ho nok sikkert en dyr lege, det var jo det eg spurte om! Ka Jølsen spurte om vet ikkje eg... en dyr lege? nei, men hun var rik ja. Siden hun arvet bestefar som også var lege. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg bruker 75D. Vanskelig å finne bh i den str,så har kjøpt endel 75c,men det er litt for smått... H&M tar jo inn så få i 75D..Irriterende... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 75 eller 80 B. Har nok ikke så innmari mye å skryte av, med de er ganske praktiske ;-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 en dyr lege? nei, men hun var rik ja. Siden hun arvet bestefar som også var lege. Heter moren din Dagros? 0 Siter
Atene Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 75E eller 80DD. Ikke mulig med noe H&M handling her, men jeg kjøper mye på ebay. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.