Gå til innhold

leirskole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et ønske om at det finnes leirskole (sommer) for min musikkelskende sønn på snart 14år. Altså musikk som hovedsak. Noen som vet?

Hva slags leirskoler har du/deres barn vært på? Kanskje noe annet også kan være aktuelt.

sørlandet

(også på foreldre tenåringer)

Skrevet

Mine har bare vært på Hudøy men det er vel det bare ungene i Oslo som får tilbud om.

Skrevet

Fredheim..Kristlig leir skole, så moro vi hadde det! :0)

Skrevet

Fikk dere vin til maten der?

Skrevet

Fikk dere vin til maten der?

Nei, vi hadde medbrakt hjemmebrent... ;0)

Vin er for pyser vett du....

Skrevet

Jeghar søkt og søkt på nettet, men det ser ut til at det bare er for foreninger de har leir :( Hvem kan delta på fredheim da?

Skrevet

Jeghar søkt og søkt på nettet, men det ser ut til at det bare er for foreninger de har leir :( Hvem kan delta på fredheim da?

Når vi var der kunne alle delta...

Men mulig det har forandret seg da.

Var Blå kors som arrangerte det.

Skrevet

Hva slags musikk liker han da? Er det ikke noe som heter Ungdommens symfoniorkester, som øver om sommeren tro?

Kanskje Kulturskolen vet noe?

Skrevet

Hva slags musikk liker han da? Er det ikke noe som heter Ungdommens symfoniorkester, som øver om sommeren tro?

Kanskje Kulturskolen vet noe?

han spiller el-gitar

Gjest Elextra
Skrevet

Takk, men korps er no kikke det rette, han spiller el-gitar.

Hehe, skjønner det da.

Skrevet

Kongsberg jazzfestival og Notodden Bluesfestival har workshops for bl.a. gitarister. Kongsberg første uka i juli og Notodden en gang i august.

Søk på nettet så finner du ihvertfall info fra i fjor, tror ikke årets er helt klare ennå.

Skrevet

Nei, vi hadde medbrakt hjemmebrent... ;0)

Vin er for pyser vett du....

He he, skjønner. Begynte å lure om dere satt på en leirskole uten noko attåt.

Skrevet

Kongsberg jazzfestival og Notodden Bluesfestival har workshops for bl.a. gitarister. Kongsberg første uka i juli og Notodden en gang i august.

Søk på nettet så finner du ihvertfall info fra i fjor, tror ikke årets er helt klare ennå.

Takk, jeg kikket litt på kongsberg. Jeg lar det ligge litt dette med leir tror jeg, så får vi ser om han finner ut av noe selv også. Han vil nok reise med kamerater tenker jeg. Takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...