Gå til innhold

Fantastisk flott film!

Anbefalte innlegg

Gjest LaSerena
Skrevet

Jeg ser mye film i forbindelse med jobb. (Ja! jeg er så heldig..;-)

Og en film jeg virkelig anbefaler alle å se er denne: (sjekk traileren i linken)

http://www.filmfeber.no/the-lookout-dvd.4454816-78369.html

Ikke nok med at Joseph Gordon-Levitt ser ut som Heat Ledger men han spiller like bra, hvis ikke bedre også. En fantastisk god skuespiller og må bare oppleves! :-)

Skrevet

Eg elsker _gode_ filmer, men det er desverre to ting ved den filmen som du anbefaler som gir meg lite lyst til å se den.

Pkt. 1. Filmen er Amerikansk.

Pkt. 2. Det er en action film.

Joda, det _er_ laga gode Amerikanske filmer, og gode action filmer, men de er det langt mellom.

Ser filmen blir sammenligna med Fargo, da blir eg skeptisk for den er det (de usedvanlig) talentfulle Coen brødrene som har laga, foruten den så er jo Pulp Fiction, Natural Born Killer, Runaway Train og Nattsvermeren gode "action" filmer. :)

Men har du sett denn ???

http://www.bt.no/bergenpuls/film/article426977.ece

Det er sjelden eg tør å ta ordet _geni_ i min munn, men Roy Andersson er ett geni og en fin erstatter etter Ingmar Bergmann!

Gjest LaSerena
Skrevet

Eg elsker _gode_ filmer, men det er desverre to ting ved den filmen som du anbefaler som gir meg lite lyst til å se den.

Joda, det _er_ laga gode Amerikanske filmer, og gode action filmer, men de er det langt mellom.

Ser filmen blir sammenligna med Fargo, da blir eg skeptisk for den er det (de usedvanlig) talentfulle Coen brødrene som har laga, foruten den så er jo Pulp Fiction, Natural Born Killer, Runaway Train og Nattsvermeren gode "action" filmer. :)

Men har du sett denn ???

Det er sjelden eg tør å ta ordet _geni_ i min munn, men Roy Andersson er ett geni og en fin erstatter etter Ingmar Bergmann!

Da må jeg glede deg med to ting:;-)

1.Det er en typisk ikke amerikansk film.

2. Det må være feil at de har satt dette som en action-film.

(svært lite action, jeg ville heller lagt den i Thriller/Drama sjangeren!)

Handlingen og skuespillerprestasjonene i denne filmen kan ikke beskrives, den er meget god! :-) Den har en dyp mening med bra innhold.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Men har du sett denn ???

''det er desverre to ting ved den filmen som du anbefaler som gir meg lite lyst til å se den.

Pkt. 2. Det er en action film.''

Snakk om særing! ;-) Men det syns jo jeg fordi jeg nettopp elsker amerikanske actionfilmer.

Skrevet

Da må jeg glede deg med to ting:;-)

1.Det er en typisk ikke amerikansk film.

2. Det må være feil at de har satt dette som en action-film.

(svært lite action, jeg ville heller lagt den i Thriller/Drama sjangeren!)

Handlingen og skuespillerprestasjonene i denne filmen kan ikke beskrives, den er meget god! :-) Den har en dyp mening med bra innhold.

Ok. Ok. Skal vurdere å se den, om den kommer til en kino i nærheten.

Men, det kan ta sin tid...:)

Skrevet

''det er desverre to ting ved den filmen som du anbefaler som gir meg lite lyst til å se den.

Pkt. 2. Det er en action film.''

Snakk om særing! ;-) Men det syns jo jeg fordi jeg nettopp elsker amerikanske actionfilmer.

''Snakk om særing! ;-) Men det syns jo jeg fordi jeg nettopp elsker amerikanske actionfilmer.''

Noen liker mora og andre liker døtrene, sånn er det bare.

Eg foretrekker europeiske filmer i "drama" genren, eller asiatiske...Mye bra filmer å frotse i!

Gjest LaSerena
Skrevet

Ok. Ok. Skal vurdere å se den, om den kommer til en kino i nærheten.

Men, det kan ta sin tid...:)

Tror faktisk den kommer på dvd til onsdag! :-)

Skrevet

Tror faktisk den kommer på dvd til onsdag! :-)

Eg kommer sikkert til å se den, men kommer ikkje til å kjøpe den.

Har bestemt meg for at eg skal ha maks 100 Dvd`er, og hvis eg kjøper en ny så skal en av de gamle kastes eller gies bort! :)

Så da blir det kun de "100 beste" tilbake...

Gjest LaSerena
Skrevet

Eg kommer sikkert til å se den, men kommer ikkje til å kjøpe den.

Har bestemt meg for at eg skal ha maks 100 Dvd`er, og hvis eg kjøper en ny så skal en av de gamle kastes eller gies bort! :)

Så da blir det kun de "100 beste" tilbake...

Høres veldig smart ut. Jeg har alt for mange og det ser utrolig rotete ut, selv i en fin cd-hylle. Når hele stueveggen blir dekt av cd-hyller blir det ikke mye fint. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...