Gjest live76 Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Sto opp tidlig og sendte samboer på jobb.. nå har jeg gått meg en tur på 40 min i snøværet, spist frokost, drukket kakao og nå vil jeg veldig gjerne legge meg en times tid. Er jeg en slaraff om jeg gjør det? Har litt dårlig samvittighet fordi samboer jobber og jeg har fri.. 0 Siter
Morning Glory Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Slaraff som hare gått 40 minutter i sneværet før halv ti på en søndag? Nei vet du hva. Du er råsprek! Jeg har nettopp karret meg ut av sengen. Nå ligger jeg og ser på hopprenn. JEG er en slaraff. Gå og legg deg! 0 Siter
GoodTimes Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Sto opp tidlig og tvangsså på fjernsyn i tre timer fordi jeg har barnebarnbesøk. Yuck! Hater tv om morgenen! Høy lyd og tåpelige serier. Nå har jeg lurt han til å tegne, så nå er det stille. Den stunda. 0 Siter
Søssa Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Sto opp tidlig og tvangsså på fjernsyn i tre timer fordi jeg har barnebarnbesøk. Yuck! Hater tv om morgenen! Høy lyd og tåpelige serier. Nå har jeg lurt han til å tegne, så nå er det stille. Den stunda. Gudameg, flere som meg som hater tv om morningen. Trodde jeg var alene. Ikke ofte jeg har barnebesøk, og jeg koser meg godt når det skjer, men akkurat den tv-greia om morningen kunne jeg unnvært. 0 Siter
Søssa Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Sen frokost, men nå skal jeg opp på garasjetaket og måke. Det kommer lassevis med snø her om dagen. 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Har gjort et par familieanliggende ærend. Nå ligger jeg i senga og gjør strengt talt ingenting. Planen var å sove noen timer, men ser ut til at kroppen ikke er interessert. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Vi har sovet lenge, hadde middagsgjester i går kveld og det blei ganske seint. Jeg sto opp litt før 10, vaska opp og bakte kanelboller. Kjæresten sov en time lenger. Nå drikker vi kaffe, spiser boller og glor på sport på tv (og jeg doler). Etterpå rusler vi ut en tur og skal drikke mer kaffe med noen venner. Så er det middag hod svigers litt seinere i dag. Koselig dag. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Bakedag her i dag. Var ute og gikk på fælt føre i går så har ikke dårlig samvittighet om det blir en innedag, få gjort litt nyttig inne. Baker sukkerbrød og skoleboller, ha klart til bursdag neste helg. En tur ut blir det i ettermiddag, må ha med meg hockeykampen Vålerenga-Sparta:-), på vip'en med mat og drikke. 0 Siter
mrxx Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Litt av en mann som må sendes på jobb:-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Litt av en mann som må sendes på jobb:-) ja, det samme tenkte jeg. jeg må være en dårlig kone, som bare trekker dyna over hodet når klokka hans ringer og jeg har fri :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Ungene var oppe kl. 7:40, vi slumret til 9:10. Siste frokost og så hjalp han meg å fikse sokkellistene på kjøkkenbenkene. Nå sitter han foran den stasjonære pc'n min og akker seg over at jeg har lilla farge på verktøylinjene og jeg klarer ikke huske hvor jeg la på den fargen, det er 3 år siden jo... ) *Haha* Han skulle i utgangspunktet laste inn et spyware-program, men det ser ikke ut til at han gjør det før han finner ut av fargene. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jeg sto opp sent, spiste litt og gikk en time og stampa i snø med hunden. Har endel klesvask jeg skulle kommet igjennom, og så tenkte jeg at hvis jeg orker så skal jeg trene yoga. utpå ettermiddagen må jeg jobbe litt. 0 Siter
villbringebær Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 I dag fikk jeg sove lenge, helt til 10.15! Da hadde de to gutta mine ordan "koselig frokost" til oss (som knerten kaller det) med egg og sånn Nå har jeg sendt gutta ut på biltur for å levere en lampe vi har lånt... og jeg har bedyret at jeg skal på skitur! Så nåe jeg bare har dolet fra meg bittelitt skal jeg ha på meg klær og komme meg ut i minst 45 minutter! Etterpå skal vi pynte fastelavenesboller. Baka boller med vaniljekrem i går, i dag skal vi lage sjokoladekrem og ha oppå dem Tror nok så absolutt jeg må ha meg den skituren før jeg begynner å haue innpå med boller!!... Så skal mannen på seinvakt, og knerten og jeg skal vel i akebakken en tur. Ellers så har jeg tenkt å fortsette å vaske litt klær og knerten får lov til å kose seg med litt dvd, siden det er helg ;-) I kveld etter at knerten har lagt seg, skal jeg rette oppgaver! 0 Siter
adelie Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Gudameg, flere som meg som hater tv om morningen. Trodde jeg var alene. Ikke ofte jeg har barnebesøk, og jeg koser meg godt når det skjer, men akkurat den tv-greia om morningen kunne jeg unnvært. Kjøpe høretelefoner.. eller heter det øretelefoner? 0 Siter
adelie Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jeg er egentlig på tur, og er ikke her... 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Dårlig samvittighet for å hvile deg og lade batteriene når du har fri? Nei gi deg - det er jo dét fridager er til for jo! Når Poden ikke er her sover jeg skikkelig lenge, og nyter det. Når han er her står jeg opp når han gjør det, og spiser laang frokost med han - og nyter det og! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jeg er egentlig på tur, og er ikke her... Hehe, er vi ikke alle...? ) 0 Siter
Platina Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Kjøpe høretelefoner.. eller heter det øretelefoner? Det heter headset på godt norsk. ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jeg hatt med mine to små på skitur på formiddagen, før det var hjem til bollebaking før ene barnet ble fulgt i bursdag. Har følt meg ganske effektiv! Hadde jeg vært singel, eller pappaen hadde kunnet ta barna, hadde jeg temmelig sikkert kommet meg på en lengre, annen type skitur, nå som det omsider er føre! 0 Siter
Elbereth Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har i alle fall aldri dårlig samvittighet for at andre jobber når jeg har fri! Nå er det vel knapt formiddag lenger, men i dag har jeg sovet til 10, laga frokost, starta vaskemaskineri og tørketromleri samt hengt opp på stativ det som ikke tromles. Så har jeg vaska badet. Innimellom har jeg hatt hunden ut og inn, og en sjuåing ut og inn i diverse antrekk (akkurat nå går hun på ski rundt huset). Jeg har hjulpet Mann å montere en hylle i garasjen og har nettopp starta middagen. Innimellom har jeg prøvd å se en dvd som _ikke_ virker.... Dermed havner jeg her, da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.