Gå til innhold

liker du å bli tatt bilde av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller å bli filmet? Jeg har sett litt på klipp fra prisutdelingen i går. Jeg blir nesten flau på andres vegne der de står og gjør seg til foran kamera :) Men de er jo nydelige da!

Jeg får ikke noia om noen knipser bilde eller filmer meg, men føler det ikke helt komfortabelt (riktig skrevet?) likevel. Heldigvis er jeg bare en hverdagsperson :)

Aliza1365380759
Skrevet

Nei, jeg liker overhodet ikke å bli filmet eller tatt bilder av, men det kommer av at jeg alltid får ildrøde øyne på bilder.. Alt av sånn anti-røde-øyne-greier funker ikke på meg nei, tror det er fordi jeg har så store pupiller.

Skrevet

Nei, jeg liker overhodet ikke å bli filmet eller tatt bilder av, men det kommer av at jeg alltid får ildrøde øyne på bilder.. Alt av sånn anti-røde-øyne-greier funker ikke på meg nei, tror det er fordi jeg har så store pupiller.

Jeg kan ikke si at jeg merker så mye til røde øyne lengre. Kanskje det har med pupiller å gjøre ja. Er det ikke noe med at pupillene blir større om man er litt sint/irritert? Tenker på utsagnet: "H*n var helt svart i øynene" Du er ikke sint vel? ;)

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg kan ikke si at jeg merker så mye til røde øyne lengre. Kanskje det har med pupiller å gjøre ja. Er det ikke noe med at pupillene blir større om man er litt sint/irritert? Tenker på utsagnet: "H*n var helt svart i øynene" Du er ikke sint vel? ;)

Hehe, nei, jeg tror ikke er jeg sint på alle bildene i alle fall.. Synes selv jeg smiler relativt søtt og pent, men det blir jo litt merkelig med kombinasjonen søte smil og djeveløyne :P

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Om du får illrøde øyne på bilder, så viser det bare at de ble tatt av en lat fotograf.

Det er flere program som kan fjerne røde øyne. Og om det er "gammeldagse" papirbilder du tenker på, så bruker fotobutikkene å selge sorte penner som er velegnet til å fjerne de røde pupillene.

Skrevet

Nei, ikke pr nuh. Men fra 15-25 års alder var jeg visstnok, sitat; "litt av et støkke" og "fin i ramma", og var ei linselus, hehe. Morsomt at det finnes bilder av meg fra min storhetstid. Den er nemlig forbi ;(

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1202056349' post='3797215]

Nei, ikke pr nuh. Men fra 15-25 års alder var jeg visstnok, sitat; "litt av et støkke" og "fin i ramma", og var ei linselus, hehe. Morsomt at det finnes bilder av meg fra min storhetstid. Den er nemlig forbi ;(

hehe, du får finne frem et bilde fra den tid. Det kan du kikke på og beundre deg selv og si at du er fullkommen fremdeles. Det sier boken the secret at vi skal gjøre for å unngå negative tanker om seg selv. Om det virker, det er en annen sak, og vil kanskje vise seg senere hehe

Skrevet

Nei, liker over hodet ikke å bli tatt bilde av.

Jeg har ei søster som helt fra hun var liten, har løpt avgårde når noen kom frem med kamera. Den dag i dag er hun sky, nå er hun 30år. Jeg vet at hun synes det er kjedelig at det ikke finnes særlig med bilder av henne fra barndommen..... Derfor lar hun seg knipse iblant nå.

Jeg er ikke bra på bilder nei, liker ikke det jeg ser ;(

Skrevet

hehe, du får finne frem et bilde fra den tid. Det kan du kikke på og beundre deg selv og si at du er fullkommen fremdeles. Det sier boken the secret at vi skal gjøre for å unngå negative tanker om seg selv. Om det virker, det er en annen sak, og vil kanskje vise seg senere hehe

:)

Skrevet

Jeg utstår ikke å bli filmet! Derfor er det da også stort sett jeg som filmer her i familien. :o) Men jeg oppfører meg ordentlig om noen filmer meg altså!

Er ikke overlykkelig over å bli fotografert heller, syjes aldri jeg er heldig på bilder, men vet jo hvor koselig jeg selv synes det er med bilder av alle mine så derfor oppfører jeg meg pent når kameraet kommer frem.

Skrevet

Jeg utstår ikke å bli filmet! Derfor er det da også stort sett jeg som filmer her i familien. :o) Men jeg oppfører meg ordentlig om noen filmer meg altså!

Er ikke overlykkelig over å bli fotografert heller, syjes aldri jeg er heldig på bilder, men vet jo hvor koselig jeg selv synes det er med bilder av alle mine så derfor oppfører jeg meg pent når kameraet kommer frem.

Vi filmet mye mere før enn nå, jeg må ta meg sammen :) Huff, kom til å tenke på at da barna var små, så solte jeg meg gjerne toppløs på hytta mens de lekte rundt meg. Gubben filmet..... MEN , hvor gøy er det liksom, nå som de har blitt så store.... Er etterpåklok ja... Godt at filmen bare er beregnet på oss selv :)

Aliza1365380759
Skrevet

Om du får illrøde øyne på bilder, så viser det bare at de ble tatt av en lat fotograf.

Det er flere program som kan fjerne røde øyne. Og om det er "gammeldagse" papirbilder du tenker på, så bruker fotobutikkene å selge sorte penner som er velegnet til å fjerne de røde pupillene.

Jeg får røde øyne uansett hvilke lengder fotografen går til for å forsøke å unngå det, dessverre. Eneste som hjelper er å redigere øynene i etterkant på pc, men det er jo en smule tungvint.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg får røde øyne uansett hvilke lengder fotografen går til for å forsøke å unngå det, dessverre. Eneste som hjelper er å redigere øynene i etterkant på pc, men det er jo en smule tungvint.

Det var redigeringen på pc jeg siktet til. Det tar ikke mange sekundene å gjøre det.

Aliza1365380759
Skrevet

Det var redigeringen på pc jeg siktet til. Det tar ikke mange sekundene å gjøre det.

På meg gjør det det, fordi jeg ikke får "vanlige" røde øyne, man må redigere øynene på pixelsnivå for å fjerne det. Fjern-røde-øyne-funksjonen i f.eks PhotoShop fjerner ikke alt det røde på mine øyne, uvisst hvorfor.

Gjest Angela26
Skrevet

Aa bli tatt bilder av gjoer meg ingenting, men aa bli filmet...Skrekk og gru! Da faar jeg nesten hetta! Prestasjonsangst kanskje?

Skrevet

Filming er verst..Jeg får så fæl stemme!!!

Var i dåp i dag, så nå har jeg helt vondt i "smile muskelen"..

Skrevet

Aa bli tatt bilder av gjoer meg ingenting, men aa bli filmet...Skrekk og gru! Da faar jeg nesten hetta! Prestasjonsangst kanskje?

hehe, jeg merker jeg stivner til når det er andre enn familien som filmer. Sykt å se seg selv ;)

Skrevet

Filming er verst..Jeg får så fæl stemme!!!

Var i dåp i dag, så nå har jeg helt vondt i "smile muskelen"..

''Jeg får så fæl stemme!!!''

Ja vi hører den normalt i vårt hode, ikke til ørene. Snodig å høre seg selv. Men da har du hatt en fin dag i dåp, masse smil :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

''liker du å bli tatt bilde av?

Eller å bli filmet? ''

Nei til begge. Det er vel derfor jeg er fotografen i familien vår. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...