tonie Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jeg trives foran kamera bare jeg er sminket og ser ok ut. Usminket og sliten er ikke aktuelt. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 På meg gjør det det, fordi jeg ikke får "vanlige" røde øyne, man må redigere øynene på pixelsnivå for å fjerne det. Fjern-røde-øyne-funksjonen i f.eks PhotoShop fjerner ikke alt det røde på mine øyne, uvisst hvorfor. Redigering på pixelnivå er tungvint, det kan jeg være enig i. Synd at ikke eyetool i Photoshop funker på "deg". Er det samme problemet med "Fjerning av røde øyne" funksjonen i Microsoft Office Picture Manager? Jeg liker best å korrigere røde øyne i Photoshop, men når det ikke virker der, får jeg det ofte til i Picture Manager. 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Det er en grunn til at jeg som oftest befinner meg bak kameraet. Jeg liker ikke å bli tatt bilder av, synes jeg alltid ser helt fjern og håpløs ut på bildene som tas av meg. Huff. 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Redigering på pixelnivå er tungvint, det kan jeg være enig i. Synd at ikke eyetool i Photoshop funker på "deg". Er det samme problemet med "Fjerning av røde øyne" funksjonen i Microsoft Office Picture Manager? Jeg liker best å korrigere røde øyne i Photoshop, men når det ikke virker der, får jeg det ofte til i Picture Manager. Det vet jeg ikke, skal teste det neste gang! Takk for tipset! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Kjenner svært få som egentlig liker å bli tatt bilde av. Synes det er helt greit å bli tatt bilde av når jeg føler meg ok - men ikke når jeg føler meg gusten, halvt påkledd, i ukledelige klær, med lue e.l. Til sammen ganske stor andel av tilfellene, kanskje 0 Siter
Jølsen Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Synes det er helt greit å bli tatt bilde av, men filming kan folk gjerne spare seg for. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.