Gå til innhold

liker du å bli tatt bilde av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trives foran kamera bare jeg er sminket og ser ok ut. Usminket og sliten er ikke aktuelt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

På meg gjør det det, fordi jeg ikke får "vanlige" røde øyne, man må redigere øynene på pixelsnivå for å fjerne det. Fjern-røde-øyne-funksjonen i f.eks PhotoShop fjerner ikke alt det røde på mine øyne, uvisst hvorfor.

Redigering på pixelnivå er tungvint, det kan jeg være enig i. Synd at ikke eyetool i Photoshop funker på "deg". Er det samme problemet med "Fjerning av røde øyne" funksjonen i Microsoft Office Picture Manager? Jeg liker best å korrigere røde øyne i Photoshop, men når det ikke virker der, får jeg det ofte til i Picture Manager.

Gjest Gurojenta
Skrevet

Det er en grunn til at jeg som oftest befinner meg bak kameraet. Jeg liker ikke å bli tatt bilder av, synes jeg alltid ser helt fjern og håpløs ut på bildene som tas av meg. Huff.

Aliza1365380759
Skrevet

Redigering på pixelnivå er tungvint, det kan jeg være enig i. Synd at ikke eyetool i Photoshop funker på "deg". Er det samme problemet med "Fjerning av røde øyne" funksjonen i Microsoft Office Picture Manager? Jeg liker best å korrigere røde øyne i Photoshop, men når det ikke virker der, får jeg det ofte til i Picture Manager.

Det vet jeg ikke, skal teste det neste gang! Takk for tipset! :)

Gjest Elextra
Skrevet

Kjenner svært få som egentlig liker å bli tatt bilde av.

Synes det er helt greit å bli tatt bilde av når jeg føler meg ok - men ikke når jeg føler meg gusten, halvt påkledd, i ukledelige klær, med lue e.l. Til sammen ganske stor andel av tilfellene, kanskje ;)

Skrevet

Synes det er helt greit å bli tatt bilde av, men filming kan folk gjerne spare seg for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...