Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel

Vi har allerede vogn (er i 4.mnd) men den fikk vi for en god pris, så da måtte vi slå til. Ellers har jeg kjøpt noen bodyer, bare fordi de var så søte :-) Det føles litt mer som om vi er på vei når vi får litt utstyr i hus føler jeg. Men noen mener at det er dumt å begynne tidlig i tilfelle noe skulle gå galt...Tja..jeg ville vel ikke bli mer lei meg om vi mistet barnet pga alt utstyret vi har handlet til den, så det argumentet forstår jeg ikke. Men, jeg føler meg fortsatt litt "fremmed" i babybutikkene da, som om jeg ikke har noe der å gjøre. Det er kanskje ikke så uvanlig? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298514-n%C3%A5r-kj%C3%B8per-dere-utstyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest labolina

Nå venter vi nr 3 og har allerede mye klær og utstyr, men ser at vi må ha endel utstyr fordi ting er utslitt (barnevogn, nytt trekk til voksipose, vippestol, bilstol). Dette venter jeg med å kjøpe til de 1-2 siste mnd av svangerskapet. Mye annet utstyr har jeg kjøpt først etter at barnet ble født ved mine første svangerskap.

Ikke vet man hvor stor babyen er heller og de minste klærne + minste bleiene som jeg kjøpte til nr 2 fikk jeg ikke brukt fordi han var 56 cm lang og 4,4 kg tung da han ble født...

Ang. ditt argument om vogna; kanskje mister du, og kanskje tar det lenge til du blir gravid igjen, da er det ikke arti å ha ei barnevogn stående. I hvertfall tenker jeg slik.

Gjest Aimabel

Nå venter vi nr 3 og har allerede mye klær og utstyr, men ser at vi må ha endel utstyr fordi ting er utslitt (barnevogn, nytt trekk til voksipose, vippestol, bilstol). Dette venter jeg med å kjøpe til de 1-2 siste mnd av svangerskapet. Mye annet utstyr har jeg kjøpt først etter at barnet ble født ved mine første svangerskap.

Ikke vet man hvor stor babyen er heller og de minste klærne + minste bleiene som jeg kjøpte til nr 2 fikk jeg ikke brukt fordi han var 56 cm lang og 4,4 kg tung da han ble født...

Ang. ditt argument om vogna; kanskje mister du, og kanskje tar det lenge til du blir gravid igjen, da er det ikke arti å ha ei barnevogn stående. I hvertfall tenker jeg slik.

Neida, jeg forstår hva du mener. men for min del kan jeg ikke leve på den måten at jeg skal regne med det værste. Man får gjøre som man føler for selv. Jeg forstår jo godt at man får et annet forhold til det, hvis man har hatt en abort. Jeg føler jeg har fått min dose med problemer for en stund og er så sikker på at dette skal gå bra! det er hyggelig å bruke ventetiden på noe så koselig som å kjøpe inn litt da :-)

Jeg handlet også sånn litt etterhvert og fikk også de idiotiske kommentarene:"Skal dere ikke vente litt da, tenk om det går galt?!"

Nå holdt det nesten på å gå galt også, men jeg tror ikke sorgen ville blitt noe mindre om jeg ikke hadde utstyret i hus akkurat.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...