Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dere programmet på tv-Norge om de svært overvektige og sex?

Ja, man saktens undres på "hvordan" det gjøres, men det var ikke det som opptok meg .

Jeg fikk så inderlig vondt av disse damene : Hvilke forhold lever de under når de kan/må/ vil stille opp til et slikt program?

Hva mener dere andre om dette programmet?

Jeg synes det var en utnytting av folk i en vanskelig situasjon.

Er det ment som underholdning ?

Skrevet

Var det en reprise av et program som gikk i fjor el året før?

Jeg får også vondt inni meg når jeg ser mennesker som er så til de grader overvektige. For her snakker vi ikke om bare 50 kg+! Men om mennesker som veier godt over 200 kg.

Kanskje er de så desperate at de håper noen vil oppdage dem og komme med noe som hjelper om de stiller opp i programmet?

Skrevet

Jeg reagerte mest på de som snakker om hvor vakkert det er med ekstrem fedme. Ekstrem fedme er ikke vakkert eller sexy, det er en sykdom.

Tenk hvilket ramaskrik det ville blitt om noen snakket slik om anorektiske kropper.

Skrevet

Jeg reagerte mest på de som snakker om hvor vakkert det er med ekstrem fedme. Ekstrem fedme er ikke vakkert eller sexy, det er en sykdom.

Tenk hvilket ramaskrik det ville blitt om noen snakket slik om anorektiske kropper.

Enig. Jeg har store problemer med å tro at virkelig mener innerst inne at det er vakkert å veie 150--250 kg. Det er jo svært helseskadelig og ekstremt upraktisk.

Skrevet

Jeg så programmet dersom det er en stund siden? Jeg tror faktisk at de har lært å like seg selv som store, slik som noen av de radmagre også elsker seg selv. Ytterpunkter.... De mennene var jo veldig klare på at de elsket hvert gram av dama, de elsket fedme.

Har foresten aldri hørt om det motsatt vei.

Skrevet

Jeg så programmet dersom det er en stund siden? Jeg tror faktisk at de har lært å like seg selv som store, slik som noen av de radmagre også elsker seg selv. Ytterpunkter.... De mennene var jo veldig klare på at de elsket hvert gram av dama, de elsket fedme.

Har foresten aldri hørt om det motsatt vei.

''Har foresten aldri hørt om det motsatt vei.''

Jeg hørte en gang om en ung mann som foretrakk jentene så tynne at han kunne telle ribbeina på dem, men det hører til sjeldenhetene å høre noen tørre å si det i alle fall.

Jeg tror de svært overvektige sier de synes fett er vakkert for å beskytte seg selv.

Skrevet

Enig. Jeg har store problemer med å tro at virkelig mener innerst inne at det er vakkert å veie 150--250 kg. Det er jo svært helseskadelig og ekstremt upraktisk.

Ja.

Jeg synes ikke noen skal oppmuntre til en sykelig vekt, verken den ene eller den andre veien.

Skrevet

''Har foresten aldri hørt om det motsatt vei.''

Jeg hørte en gang om en ung mann som foretrakk jentene så tynne at han kunne telle ribbeina på dem, men det hører til sjeldenhetene å høre noen tørre å si det i alle fall.

Jeg tror de svært overvektige sier de synes fett er vakkert for å beskytte seg selv.

''Jeg tror de svært overvektige sier de synes fett er vakkert for å beskytte seg selv''

Det kan nok gjelde de fleste ja. Jeg kan ikke forstå at noen virkelig vil være så store, men det er mye rart i verden. Derfor tenker jeg som jeg skrev over.

Skrevet

Var det en reprise av et program som gikk i fjor el året før?

Jeg får også vondt inni meg når jeg ser mennesker som er så til de grader overvektige. For her snakker vi ikke om bare 50 kg+! Men om mennesker som veier godt over 200 kg.

Kanskje er de så desperate at de håper noen vil oppdage dem og komme med noe som hjelper om de stiller opp i programmet?

Jeg så dette for noen dager siden. Og kan liksom ikke slippe det helt.

Synes det var direkte kynisk.

Vet ikke om det var en reprise eller ikke.

AneM1365380603
Skrevet

Nå vet ikke jeg om vi har sett samme program. Jeg så noe som gikk for kanskje 1 år siden. Der var det mennene til de overvektige som föret dem opp. Han ene ville at dama skulle være feit, og han hadde stor glede av å handle mat til henne, og å smøre hennes sprukne hud inn med lotion. Han gjorde det for sin egen del, for han likte å gi omsorg...

Jeg tror disse mennene ble kalt for "feeders". Det var helt sprøtt! Der lå dama helt hjelpesløs mens mannen stappet i henne mat. Den ene av damene hadde i tillegg et webcamera mot seg slik at andre interesserte kunne se hennes forfall.

Skrevet

''Jeg tror de svært overvektige sier de synes fett er vakkert for å beskytte seg selv''

Det kan nok gjelde de fleste ja. Jeg kan ikke forstå at noen virkelig vil være så store, men det er mye rart i verden. Derfor tenker jeg som jeg skrev over.

En ting er jo fettet. En annen ting er at man snakker om en person som er låst til senga og ikke kan gjøre noe som helst selv, hvor attraktivt er det? I tillegg får de jo tykk, svart hud på utsatte områder og andre kosmetiske sideeffekter.

Samtidig så hadde jo alle disse kvinnene menn som elsker og begjærer de akkurat slik de er. Det er jo en kjent fetisj.

Skrevet

Ja, det er vel noe de sier,for å trøste seg selv.

Men å stille seg opp til allmen beskuelse slik. Stakkars jenter.

Men for en tilværelse !

Skrevet

En ting er jo fettet. En annen ting er at man snakker om en person som er låst til senga og ikke kan gjøre noe som helst selv, hvor attraktivt er det? I tillegg får de jo tykk, svart hud på utsatte områder og andre kosmetiske sideeffekter.

Samtidig så hadde jo alle disse kvinnene menn som elsker og begjærer de akkurat slik de er. Det er jo en kjent fetisj.

Ja det er jo sprøtt. Men når det er så galt at de ikke kan bevege seg lengre så er det vel godt med den oppmerksomheten kanskje? Kan oppmerksomheten veie opp for det andre? Jeg bare undrer meg på hva de tenker....

Skrevet

Nå vet ikke jeg om vi har sett samme program. Jeg så noe som gikk for kanskje 1 år siden. Der var det mennene til de overvektige som föret dem opp. Han ene ville at dama skulle være feit, og han hadde stor glede av å handle mat til henne, og å smøre hennes sprukne hud inn med lotion. Han gjorde det for sin egen del, for han likte å gi omsorg...

Jeg tror disse mennene ble kalt for "feeders". Det var helt sprøtt! Der lå dama helt hjelpesløs mens mannen stappet i henne mat. Den ene av damene hadde i tillegg et webcamera mot seg slik at andre interesserte kunne se hennes forfall.

Nei, det kunne ikke være samme program. men sykt er det jo uansett.

Skrevet

Ja det er jo sprøtt. Men når det er så galt at de ikke kan bevege seg lengre så er det vel godt med den oppmerksomheten kanskje? Kan oppmerksomheten veie opp for det andre? Jeg bare undrer meg på hva de tenker....

Ja, det er nok en viss trøst i det. At det finnes menn som elsker kroppene deres, uansett hvor avskylige og frastøtende normale mennesker finner de.

Skrevet

Ja, det er vel noe de sier,for å trøste seg selv.

Men å stille seg opp til allmen beskuelse slik. Stakkars jenter.

Men for en tilværelse !

''Men å stille seg opp til allmen beskuelse slik. Stakkars jenter.''

Ja man får vondt av dem, men hva om det er deres Liv? At de har vært slik i årevis og vennet seg til tilværelsen såpass at det har blitt normalt for dem? Nei det er ikke godt å vite hva som driver dem til å vise seg slik på tv......

Skrevet

Jeg så dette for noen dager siden. Og kan liksom ikke slippe det helt.

Synes det var direkte kynisk.

Vet ikke om det var en reprise eller ikke.

TV'en stod på på TV Norge den kvelden, hjemme hos meg. Jeg så på noen få minutter, men slo av , for det var helt grusomt å se på - og da mener jeg både det at de er så sykelig overvektige, men spesielt det at de viser seg frem nakne på TV på denne måten.

Skrevet

Det har jeg vel også sett, men det var ikke det samme programmet som dette om jeg forstår elfi rett. Tragisk er det jo uansett. Det programmet du never - det som foregår der kan jo nesten kalles mishandling på et vis!

Skrevet

Disse dokumentarene om overvektige og folk med diverse sykdommer og siamesiske tvillinger osv som sendes på TV Norge til stadighet er vår tids form for freakshows. Det er egentlig ikke noe bedre enn at hårete kvinner og kortvokste menn tidligere ble vist fram på sirkus. Og det er klart det er ment som underholdning. De som er med er helt sikkert tilbudt en rikelig sum med penger for å stille opp.

Skrevet

Jeg synes rett og slett det var kvalmt...

De velger jo selv å stille opp på tv, og de får vel betalt for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...