Gå til innhold

hva barn kan få sagt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så morsomt. Dette er hentet fra en side på nettet.

Det er mange i himmelen: Alle de som er døde er der, pluss Gud og Jesus og Den dårlige Ånde.

Man kan kalle Gud for hva man vil. Man kan kalle ham Kristus, Festus eller Herre-Jesus.

Den Hellige Ånd er Ånden som går.

Å være engel er et typisk kvinne-yrke.

Det er noen som har en hellig lama. Det er eg entlig en liten kamel. Den heter Dalai-Lama. Jeg tror det er en engel.

Hvis Gud hadde holdt det han sa om å la alle barna komme til seg, så hadde vi ikke trengt barnehager.

Gjest Angela26
Skrevet

Hehe:-) Det er saa arti aa lese slike gullkorn! :-)

Skrevet

Og denne:

Eg kjenner bare en Kristus og det er Kristus Sjøgren.

Skrevet

Synes i grunn ikke det er noe morsomt, fordi jeg vet med ganske stor sikkerhet at det der slett ikke er gullkorn fra barn, men oppdiktet av voksne for at vi skal tro barn har sagt det.

Skrevet

Og denne:

Eg kjenner bare en Kristus og det er Kristus Sjøgren.

*lol*

Skrevet

He, he, he....Du må ikkje legge ut sånne i arbeidstiden, folk tror jo det har rabla for meg når eg "spruter ut i latter" og ligger med hodet ned i PC`en.

''Moren min sier at jeg går henne på nervene, enda jeg står helt stille. (Sigurd 6 år)

Tanten min har en sønn som ikke er hennes, men som er datteren til stefaren. Han er ti år og har Dow Jones syndrom. Han er veldig blid og litt klumpete og veldig positiv på en negativ måte. (Linn Synnøve 7 år)

Det kan være farlig å føde. En dame vi kjenner, ble lam fra anklene og ned etterpå. Jeg tror fortsatt hun har problemer med å bruke høyhalsa sko. (Lisen 6 år)''

Denna var den beste! :-)

''Det viktigste når man gifter seg, er at man har en god monolog. (Karina 8 år)''

Gjest ChiengMai
Skrevet

Oppdiktet dette også. Hadde vært gøy hvis det var barns gullkorn.

Jeg er ikke så sikker på at det er oppdiktet. Barns evne til gullkorn overstiger svært ofte voksnes evne til fantasi.

Skrevet

Synes i grunn ikke det er noe morsomt, fordi jeg vet med ganske stor sikkerhet at det der slett ikke er gullkorn fra barn, men oppdiktet av voksne for at vi skal tro barn har sagt det.

Enig med deg.....

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Dette er selvopplevd da jeg hadde laget ferdig en huske i hagen til stejentene mine og min datter.De stod i kø for å få være førstemann alle sammen til å bruke husken da jeg sa diplomatisk:Dere er selv nødt for å å bli enige om hvem som skal være først til å huske.

De kikket på hverandre alle tre og den eldste sa: jeg er eldst så jeg er "fus" (min datter som hadde dren i øra og var tett som pokker trodde hun sa pus) Den mellomste sa: Jeg er and (og min datter trodde igjen det dreide seg om et dyr) Så sier eldstejentene til min datter: Så kan du være tredj! Min datter ristet på hodet tok ut smokken og utbrøt: Meg ikke være tredj! meg være gakk gakk!

Vi lo så vi hikstet og minstejenta sååååå fornærmet fordi ikke tok henne alvorlig. Jeg kommer aldri til å glemme dette og har de fått høre det igjen både titt og ofte til glede og latter for alle sammen!

Skrevet

Dette er selvopplevd da jeg hadde laget ferdig en huske i hagen til stejentene mine og min datter.De stod i kø for å få være førstemann alle sammen til å bruke husken da jeg sa diplomatisk:Dere er selv nødt for å å bli enige om hvem som skal være først til å huske.

De kikket på hverandre alle tre og den eldste sa: jeg er eldst så jeg er "fus" (min datter som hadde dren i øra og var tett som pokker trodde hun sa pus) Den mellomste sa: Jeg er and (og min datter trodde igjen det dreide seg om et dyr) Så sier eldstejentene til min datter: Så kan du være tredj! Min datter ristet på hodet tok ut smokken og utbrøt: Meg ikke være tredj! meg være gakk gakk!

Vi lo så vi hikstet og minstejenta sååååå fornærmet fordi ikke tok henne alvorlig. Jeg kommer aldri til å glemme dette og har de fått høre det igjen både titt og ofte til glede og latter for alle sammen!

HAHA, for en fin historie. Jeg kan tenke meg at det aldri vil gå i glemmeboka :) gakk gakk ;)

Skrevet

Jeg er ikke så sikker på at det er oppdiktet. Barns evne til gullkorn overstiger svært ofte voksnes evne til fantasi.

Selvfølgelig, og barn sier jo masse skit, morsomt eller ikke. Likevel tror jeg mange av disse gullkornsidene er oppdiktet, for at det skal være morsomt, og folk biter på. Det kan jo være noe av det har blitt sagt av barn, men jeg tror ikke det faktisk.

Skrevet

He he, men det er jo morsomt, fordi det er sant. Altså er det noe som har skjedd/blitt sagt, og ikke oppdiktet.

Skrevet

*lol*

som min sa engang ang bæsjen sin; det kommer en brun baby fra rompa mi,og den havner rett i kloakken.

jammen mye rart de skal komme på å fantaserer om disse små barna ja.

*lol*

Skrevet

som min sa engang ang bæsjen sin; det kommer en brun baby fra rompa mi,og den havner rett i kloakken.

jammen mye rart de skal komme på å fantaserer om disse små barna ja.

*lol*

Haha! Det er ufattelig hva de finner på :) Jeg synes det er herlig med barns uttalelser.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Selvfølgelig, og barn sier jo masse skit, morsomt eller ikke. Likevel tror jeg mange av disse gullkornsidene er oppdiktet, for at det skal være morsomt, og folk biter på. Det kan jo være noe av det har blitt sagt av barn, men jeg tror ikke det faktisk.

Egentlig driter jeg i hvem som har funnet på ting så lenge jeg syns de er morsomme. Jeg sitter ikke akkurat og lurer på hvem som har funnet på en vits jeg liker før jeg gapskratter av den,

Gjest trolline
Skrevet

Egentlig driter jeg i hvem som har funnet på ting så lenge jeg syns de er morsomme. Jeg sitter ikke akkurat og lurer på hvem som har funnet på en vits jeg liker før jeg gapskratter av den,

så morsomt dere har det her..er ikke ofte og titter,men jeg må komme med en jeg også.

Den er selvopplevd og helt sant!

Datteren min var vel omtrent 3 år og snakket litt babyspråk inni mellom.Blant annet sa hun gogo,som betydde SKO. ( minfeil) .

Jeg syntes det var på tide å rette opp feilen og begynnte å terpe litt på det noen dager ...og det gikk riktig fint til slutt.Så en dag sa hun gogo igjen!Da sier jeg: det heter ikke gogo MEN?????OG da så henne lenge på meg..og plutslig sier hun: Gjøken!!!

Ha-Ha .da lo jeg skikkelig godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...