Gå til innhold

hva barn kan få sagt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

så morsomt dere har det her..er ikke ofte og titter,men jeg må komme med en jeg også.

Den er selvopplevd og helt sant!

Datteren min var vel omtrent 3 år og snakket litt babyspråk inni mellom.Blant annet sa hun gogo,som betydde SKO. ( minfeil) .

Jeg syntes det var på tide å rette opp feilen og begynnte å terpe litt på det noen dager ...og det gikk riktig fint til slutt.Så en dag sa hun gogo igjen!Da sier jeg: det heter ikke gogo MEN?????OG da så henne lenge på meg..og plutslig sier hun: Gjøken!!!

Ha-Ha .da lo jeg skikkelig godt!

Må bare fortelle igjen om da mi lille Snuppe var 2,5 år og vi var borte på bursdag hos morfar. Hun satt ved bordet og skravlet og skravlet og skravlet og til slutt sukket jeg:"Å, du, lille jabbsafta mi!" Hvorpå den lille Snuppa ser på meg og sier kvikt:"Jeg liker ikke jabbsaft, jeg liker bare brus!" Vi lo så vi gråt alle som en! :o)

Skrevet

Jeg og snuppen var litt uenige for en tid siden..

Da fikk jeg høre: "Mamma, kan ikke du bare krype inn i skallet ditt igjen?..Din peanutt..."

Sur som jeg egentlig var, brast ut i latter...

Skrevet

Da fikk jeg høre: "Mamma, kan ikke du bare krype inn i skallet ditt igjen?..Din peanutt..."

Hehe smarting :)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Et gullkorn av dimensjoner! Simpelthen bare herlig.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

så morsomt dere har det her..er ikke ofte og titter,men jeg må komme med en jeg også.

Den er selvopplevd og helt sant!

Datteren min var vel omtrent 3 år og snakket litt babyspråk inni mellom.Blant annet sa hun gogo,som betydde SKO. ( minfeil) .

Jeg syntes det var på tide å rette opp feilen og begynnte å terpe litt på det noen dager ...og det gikk riktig fint til slutt.Så en dag sa hun gogo igjen!Da sier jeg: det heter ikke gogo MEN?????OG da så henne lenge på meg..og plutslig sier hun: Gjøken!!!

Ha-Ha .da lo jeg skikkelig godt!

Herregud så gøyalt! Og så kommer det rett ut uten noe viss vass! Unger er bare herlige vesener.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Må bare fortelle igjen om da mi lille Snuppe var 2,5 år og vi var borte på bursdag hos morfar. Hun satt ved bordet og skravlet og skravlet og skravlet og til slutt sukket jeg:"Å, du, lille jabbsafta mi!" Hvorpå den lille Snuppa ser på meg og sier kvikt:"Jeg liker ikke jabbsaft, jeg liker bare brus!" Vi lo så vi gråt alle som en! :o)

"ler" Ja vi må for ettertiden huske disse gledene. Og ungene er jo så glade for å få høre om dem i ettertid også.

Skrevet

"ler" Ja vi må for ettertiden huske disse gledene. Og ungene er jo så glade for å få høre om dem i ettertid også.

Mine elsker å høre om hva de sa og gjorde da de var mindre - det er den aller beste underholdningen som tenkes kan! :o)

Gjest trolline
Skrevet

Ha-ha-ha ,,,den var herlig!

nå sitter jeg her..og husker de ene og andre,,men må avgårde

( smile)

Gjest trolline
Skrevet

Herregud så gøyalt! Og så kommer det rett ut uten noe viss vass! Unger er bare herlige vesener.

Ja..det er mye morsomt ...som jeg plutselig husker igjen.

hilsen mimra

Gjest ChiengMai
Skrevet

Haha, ja, de vet å få det sagt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...