Gå til innhold

Solarium

Anbefalte innlegg

Gjest søtmons
Skrevet

Innimellom tar jeg meg noen minutter i solarium for å føle meg freshere. Men jeg holder så utrolig dårlig på farge! Det er slik på sommeren også, det skal utrolig mye til før jeg blir brun og fargen forsvinner fort igjen. Er det noe jeg kan gjøre med det? Kosttilskudd e.l.?

Skrevet

BetaKaroten fra helsekostbutikker, da får du en naturlig friskere farge, og den er _ikke_ gul slik noen tror. Uansett trenger mange av oss de stoffene.

Gjest Elextra
Skrevet

Du får minne deg selv på at det er et sunnhetstegn at fargen forsvinner fort - det betyr at cellefornyelsen fungerer utmerket ! :o).

Se på gamle folk som har vært i Syden - de er jo brune i ukesvis etterpå... og tenk på hvorfor ;).

Skrevet

Du får minne deg selv på at det er et sunnhetstegn at fargen forsvinner fort - det betyr at cellefornyelsen fungerer utmerket ! :o).

Se på gamle folk som har vært i Syden - de er jo brune i ukesvis etterpå... og tenk på hvorfor ;).

Fordi mange av dem ikke vasker seg.

Gjest Elextra
Skrevet

Fordi mange av dem ikke vasker seg.

Hvorfor gidder du stadig lire av deg slike usaklige kommentarer?

Skrevet

Hvorfor gidder du stadig lire av deg slike usaklige kommentarer?

Det er da ganske kjent at mange eldre ikke vasker seg så ofte, selv om dette ikke gjelder alle. Dersom man dusjer sjelden, sitter brunfargen mye lenger på huden, det sier seg selv. Hvis du hadde dusjet en gang i uka mens du var knallbrun, ville du selvfølgelig vært brun mye lenger også. Vanskeligere er det ikke.

Gjest Elextra
Skrevet

Det er da ganske kjent at mange eldre ikke vasker seg så ofte, selv om dette ikke gjelder alle. Dersom man dusjer sjelden, sitter brunfargen mye lenger på huden, det sier seg selv. Hvis du hadde dusjet en gang i uka mens du var knallbrun, ville du selvfølgelig vært brun mye lenger også. Vanskeligere er det ikke.

Vel, tror ikke det er forklaringen.

Skrevet

Vel, tror ikke det er forklaringen.

Neivel, så sier vi det har noe med celleforandringen å gjøre da, hvis det er så viktig for deg å få nevnt dette. Jeg er selvfølgelig enig med deg i det, det er allmenn viten at eldre har en litt annen celleforandring enn yngre, men synes min forklaring var like bra, og ikke minst sann.

Skrevet

Er du flink til å bruke bodylotion? Mye fuktighetskrem er viktig for å holde på fargen. :-)

Skrevet

i fjor sommer drakk jeg faktisk sånn gulrot-juice/saft fra helsekosten.inneholder masse betakaroten,og jammen ble jeg brun! ;-) eller så spiser du gulrot, men den juicen var faktisk ganske god.

uansett,betakaroten er kjempefint for brunfargen :-)

Gjest Får ikke farge på leggene jeg da
Skrevet

Vet ikke jeg, men jeg har solt meg et par ganger nå i 12 minutter. Da får jeg en sånn lett rødbrun farge. Litt fræsh men ikke så mye mer.

Så lå jeg i 15 minutter her om dagen og du og du, jeg skal si deg jeg fikk farge jeg.

Det kan jo ikke være de tre minuttene, og rørene var ikke nye så det eneste jeg kan tenke meg er at jeg hadde trent veldig, veldig hardt i en time først og hadde svettet så det dryppet av haka og gikk rett inn i solariummet.

Ant. er huden mye mer mottagelig da.

Å drikke/tilføre gulrotjuice høres fornuftig ut. Har jo alltid hørt at gulrot gir farge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...