Gå til innhold

hvordan finne ut av dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å finne ut historien om et Hotell, tidligere eiere o.l. Noen som vet hvordan man lett kan finne det?

Skrevet

Søk vel. På navnet og stedet.

Har prøvd.... Men, står jo så lite om dette hotellet. :-s

Skrevet

I kirkebøker. Biblioteket.

hmm.. der sier du noe.. Men, når man bo veldig langt unna, hvordan får man da denne infoen, uten å måtte reise?

Skrevet

hmm.. der sier du noe.. Men, når man bo veldig langt unna, hvordan får man da denne infoen, uten å måtte reise?

Hvis det ikke er konfidensielle grunner til at du ikke kan motta denne informasjonen, kan de kanskje fortelle deg det du vil vite via telefon eller tilsendte papirer?

Skrevet

Hvis det ikke er konfidensielle grunner til at du ikke kan motta denne informasjonen, kan de kanskje fortelle deg det du vil vite via telefon eller tilsendte papirer?

Ok. Så da kan jeg f.eks ringe biblioteket i området hvor hotellet ligger da?

Skrevet

Ok. Så da kan jeg f.eks ringe biblioteket i området hvor hotellet ligger da?

Du kan forsøke på det.

Skrevet

Du kan forsøke på det.

Det skal jeg gjøre.... tusen takk for tipset :-)

Skrevet

Det skal jeg gjøre.... tusen takk for tipset :-)

Send en mail til biblioteket du. Dette er jo ikke noe de finner ut på to minutter.

Skrevet

Send en mail til biblioteket du. Dette er jo ikke noe de finner ut på to minutter.

En dårlig bibliotekar bruker nok lang tid på det ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...