Gjest Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Jeg prøver å finne ut historien om et Hotell, tidligere eiere o.l. Noen som vet hvordan man lett kan finne det? 0 Siter
Gjest søk i vei Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Søk vel. På navnet og stedet. 0 Siter
Gjest Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Søk vel. På navnet og stedet. Har prøvd.... Men, står jo så lite om dette hotellet. :-s 0 Siter
Gjest Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 I kirkebøker. Biblioteket. hmm.. der sier du noe.. Men, når man bo veldig langt unna, hvordan får man da denne infoen, uten å måtte reise? 0 Siter
Jølsen Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 hmm.. der sier du noe.. Men, når man bo veldig langt unna, hvordan får man da denne infoen, uten å måtte reise? Hvis det ikke er konfidensielle grunner til at du ikke kan motta denne informasjonen, kan de kanskje fortelle deg det du vil vite via telefon eller tilsendte papirer? 0 Siter
Gjest Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Hvis det ikke er konfidensielle grunner til at du ikke kan motta denne informasjonen, kan de kanskje fortelle deg det du vil vite via telefon eller tilsendte papirer? Ok. Så da kan jeg f.eks ringe biblioteket i området hvor hotellet ligger da? 0 Siter
Jølsen Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Ok. Så da kan jeg f.eks ringe biblioteket i området hvor hotellet ligger da? Du kan forsøke på det. 0 Siter
Gjest Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Du kan forsøke på det. Det skal jeg gjøre.... tusen takk for tipset :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Det skal jeg gjøre.... tusen takk for tipset :-) Send en mail til biblioteket du. Dette er jo ikke noe de finner ut på to minutter. 0 Siter
Jølsen Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Send en mail til biblioteket du. Dette er jo ikke noe de finner ut på to minutter. En dårlig bibliotekar bruker nok lang tid på det ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.