Gå til innhold

hvor stor sjanse?

Gjest ingen sign akk nå ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å bli gravid uten prevensjon og ved at han hopper av i svingen?

3 ganger på en dag? (vi hadde mye å ta igjen) ;-)

altså,kan det være fare for at jeg har blirr gravid nå? i såfall hadde det ikke vært noen krise altså ;-)

Skrevet

Hvis det ikke er noen krise, som du kaller det, at du blir gravid, så kan du vel bare fortsette da.

Skrevet

Spørs jo helt på når du hadde eggløsning..

de vet jeg faktisk ikke pga at jeg fjerna spiralen min for bare en uke siden....

Skrevet

Hvis det ikke er noen krise, som du kaller det, at du blir gravid, så kan du vel bare fortsette da.

ja det er sant det.vi får se nå da,ville bare høre om muligheten.det kan vel umulig være så store sjanser for at det kom rumpetroll inni når han hoppet av i svingen vel...

Skrevet

ja det er sant det.vi får se nå da,ville bare høre om muligheten.det kan vel umulig være så store sjanser for at det kom rumpetroll inni når han hoppet av i svingen vel...

Selvfølgelig kan det skje. Mange som har blitt smelt på tjukken ved å hoppe av i svingen.

Skrevet

de vet jeg faktisk ikke pga at jeg fjerna spiralen min for bare en uke siden....

Å hoppe av i svingen er verdens dårligste prevensjon. Det var en her inne tidligere som hadde to hoppe-av-i-svingen barn...

Gjest Elextra
Skrevet

Det er slett ikke uvanlig å bli gravid ved å hoppe av i svingen - kjenner til flere barn som ble unnfanget på den måten.

Du sier du tok ut spiralen for en uke siden, men ikke når du sist hadde mensen eller hva slags spiral det var.

Om det var hormonspiral kan "hva som helst" skje - mange blir gravide tilnærmet umiddelbart etterpå, andre venter i måneder og år. Om det var vanlig kobberspiral vil du vel ha vanlig syklus, så da vil det igjen spørs helt på når du sist hadde mensen.

Skrevet

Det er slett ikke uvanlig å bli gravid ved å hoppe av i svingen - kjenner til flere barn som ble unnfanget på den måten.

Du sier du tok ut spiralen for en uke siden, men ikke når du sist hadde mensen eller hva slags spiral det var.

Om det var hormonspiral kan "hva som helst" skje - mange blir gravide tilnærmet umiddelbart etterpå, andre venter i måneder og år. Om det var vanlig kobberspiral vil du vel ha vanlig syklus, så da vil det igjen spørs helt på når du sist hadde mensen.

ok,skjønner.det var hormonspiral jeg hadde.

Skrevet

Å hoppe av i svingen er verdens dårligste prevensjon. Det var en her inne tidligere som hadde to hoppe-av-i-svingen barn...

ja,jeg er helt enig.det er ikke sånn at vi vil prøve å få barn på denne måten,og jeg vet hva vi risikerer. men likevell så klarte vi ikke å la være.ingen undskyldning forsåvidt,men skulle jeg bli gravid nå,så er det ingen "fare". så missforstå meg rett....

jeg ville bare høre om hvordan mulighetene var,siden jeg tok ut h.spiralen for 1-2-uker siden...

med andre ord ; kan det likevell komme småtroll inni selv om han hopper av i svingen? skjønner? :-)

Gjest Angela26
Skrevet

Ja du kan bli gravid av dette. I "kaatsafta" finnes det spermier ogsaa...:-)

Skrevet

ja,jeg er helt enig.det er ikke sånn at vi vil prøve å få barn på denne måten,og jeg vet hva vi risikerer. men likevell så klarte vi ikke å la være.ingen undskyldning forsåvidt,men skulle jeg bli gravid nå,så er det ingen "fare". så missforstå meg rett....

jeg ville bare høre om hvordan mulighetene var,siden jeg tok ut h.spiralen for 1-2-uker siden...

med andre ord ; kan det likevell komme småtroll inni selv om han hopper av i svingen? skjønner? :-)

''med andre ord ; kan det likevell komme småtroll inni selv om han hopper av i svingen? skjønner? :-)''

Jepp. Det er alltid noen sædceller i smørevæsken som kommer opptil lenge før utløsningen også.

Skrevet

Vi har hoppet av i svingen. Resultatet er 8 mnd gammelt og sover søtt ovenpå i skrivende stund.

:o)

Skrevet

Vi har hoppet av i svingen. Resultatet er 8 mnd gammelt og sover søtt ovenpå i skrivende stund.

Skrevet

''med andre ord ; kan det likevell komme småtroll inni selv om han hopper av i svingen? skjønner? :-)''

Jepp. Det er alltid noen sædceller i smørevæsken som kommer opptil lenge før utløsningen også.

ok,skjønner :o)

vet det er lite sannsynlig,siden det har gått bare et døgn enda.men føler på meg at det er noe som skjer der nede nå på en måte...

jeg må slutte å tenke på det tror jeg.jeg skal jo likssom ikke merke noe enda uansett da.

egentlig vet jeg jo dette,ikke sant, men jeg må bare høre fra andre på en måte.skjønner...?

AneM1365380603
Skrevet

Ett av våre barn er resultat av hoppe-av-metoden midt under EL.

Gjest ufruktbar?
Skrevet

Vi har hoppet av i svingen i over 2 år uten å bli gravid, så det er veldig forskjellig. Har dere ikke ønske om å bli gravid nå kan du gå til apoteket å få angrepiller.

Skrevet

ok,skjønner :o)

vet det er lite sannsynlig,siden det har gått bare et døgn enda.men føler på meg at det er noe som skjer der nede nå på en måte...

jeg må slutte å tenke på det tror jeg.jeg skal jo likssom ikke merke noe enda uansett da.

egentlig vet jeg jo dette,ikke sant, men jeg må bare høre fra andre på en måte.skjønner...?

Tja... ;o) Jeg har nå hørt flere si at de bare visste at det skjedde nå 1-2 dager etter befruktnig. Selv gjenkjente jeg kvalmen 2-3 dager etter befruktningen i mitt andre svangerskap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...