Gå til innhold

hvor stor sjanse?

Gjest ingen sign akk nå ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja... ;o) Jeg har nå hørt flere si at de bare visste at det skjedde nå 1-2 dager etter befruktnig. Selv gjenkjente jeg kvalmen 2-3 dager etter befruktningen i mitt andre svangerskap.

men hvordan kjenner man det da? evt så tidlig? hva er tegnene? :o)

Skrevet

men hvordan kjenner man det da? evt så tidlig? hva er tegnene? :o)

Det vet jeg ikke, første gangen merket jeg ingenting før mensen uteble, men da var det helt utenkelig for meg at det kunne klaffe på første forsøk. :o)

Andre gangen var jeg litt mer forberedt på akkurat det og gjenkjente som sagt kvalmen alt etter et par dager. Andre tegn hadde jeg vel ikke så tidlig.

Gjest ingen sign akk nå :-)
Skrevet

Det vet jeg ikke, første gangen merket jeg ingenting før mensen uteble, men da var det helt utenkelig for meg at det kunne klaffe på første forsøk. :o)

Andre gangen var jeg litt mer forberedt på akkurat det og gjenkjente som sagt kvalmen alt etter et par dager. Andre tegn hadde jeg vel ikke så tidlig.

ok :o)

*håper på kvalme*

Skrevet

ok :o)

*håper på kvalme*

Husker jeg fikk utrolig ømme brystvorter da jeg gikk med førstemann, det var mitt første symptom. Du får kjenne litt etter det også, hehe.

Skrevet

Husker jeg fikk utrolig ømme brystvorter da jeg gikk med førstemann, det var mitt første symptom. Du får kjenne litt etter det også, hehe.

ja det vet jeg :o) men det er vel ikke vanlig å få kvalme eller ømme bryster 2 dager etter samleiet? jeg husker før jeg satt inn spiralen,at jeg faktisk hadde eggløsning på denne tiden av mnd. men nå etter at jeg tok den ut, vet jo ikke lenger.

men....det er ubehagelig i underlivet i dag.som om det strekker seg i eggstokkene likssom. kan _det_ være et tegn?

og om det ikke var innbildning, så var jeg litt småkvalm på jobb(7-8 tia) i mårest, selv etter 2 brødskiver.

har fått tak i en test i dag, men er redd den er negativ, at jeg altså tester for tidlig. men er den negativ, så _skal_ den vel være det. er det egentlig noen vits i å teste så tidlig tenker jeg...

skal teste i mårra tidlig da i såfall....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...