Gjest ingen sign akk nå ;-) Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Tja... ;o) Jeg har nå hørt flere si at de bare visste at det skjedde nå 1-2 dager etter befruktnig. Selv gjenkjente jeg kvalmen 2-3 dager etter befruktningen i mitt andre svangerskap. men hvordan kjenner man det da? evt så tidlig? hva er tegnene? ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 men hvordan kjenner man det da? evt så tidlig? hva er tegnene? ) Det vet jeg ikke, første gangen merket jeg ingenting før mensen uteble, men da var det helt utenkelig for meg at det kunne klaffe på første forsøk. ) Andre gangen var jeg litt mer forberedt på akkurat det og gjenkjente som sagt kvalmen alt etter et par dager. Andre tegn hadde jeg vel ikke så tidlig. 0 Siter
Gjest ingen sign akk nå :-) Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Det vet jeg ikke, første gangen merket jeg ingenting før mensen uteble, men da var det helt utenkelig for meg at det kunne klaffe på første forsøk. ) Andre gangen var jeg litt mer forberedt på akkurat det og gjenkjente som sagt kvalmen alt etter et par dager. Andre tegn hadde jeg vel ikke så tidlig. ok ) *håper på kvalme* 0 Siter
filiokus81 Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 ok ) *håper på kvalme* Husker jeg fikk utrolig ømme brystvorter da jeg gikk med førstemann, det var mitt første symptom. Du får kjenne litt etter det også, hehe. 0 Siter
Gjest ingen sign akk nå ;-) Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Husker jeg fikk utrolig ømme brystvorter da jeg gikk med førstemann, det var mitt første symptom. Du får kjenne litt etter det også, hehe. ja det vet jeg ) men det er vel ikke vanlig å få kvalme eller ømme bryster 2 dager etter samleiet? jeg husker før jeg satt inn spiralen,at jeg faktisk hadde eggløsning på denne tiden av mnd. men nå etter at jeg tok den ut, vet jo ikke lenger. men....det er ubehagelig i underlivet i dag.som om det strekker seg i eggstokkene likssom. kan _det_ være et tegn? og om det ikke var innbildning, så var jeg litt småkvalm på jobb(7-8 tia) i mårest, selv etter 2 brødskiver. har fått tak i en test i dag, men er redd den er negativ, at jeg altså tester for tidlig. men er den negativ, så _skal_ den vel være det. er det egentlig noen vits i å teste så tidlig tenker jeg... skal teste i mårra tidlig da i såfall.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.