Gjest Geir Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1202205907' post='3798368] Vi har en 3-spot i taket som hovedlys, pga av at vi har masse klesskap på soverommet. Til lesing og sudoku på sengekanten, har jeg en stående leselampe, som jeg kan vende og bøye etter behov. Til kategorien "andre sengeaktiviteter", har vi romantisk belysning i form av telys som står på hylla over hodeenden av senga ;D ''''Til kategorien "andre sengeaktiviteter", har vi romantisk belysning i form av telys som står på hylla over hodeenden av senga ;D'''' Pass nå på at de ikkje står for nær gardinene dine da ! :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 ''''Til kategorien "andre sengeaktiviteter", har vi romantisk belysning i form av telys som står på hylla over hodeenden av senga ;D'''' Pass nå på at de ikkje står for nær gardinene dine da ! :-) Ikke sant, jeg trodde du sikta til det der med te-lysene, ja ;o) Avstanden er 2 meter 0 Siter
Gjest Sånn er det hos oss Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Taklampa står på? Hørtes ikke særlig romantisk ut He he. Som regel elsker vi ikke men har dampende sex. Da er det helt greit at taklampa står på Det skjer at vi bare har en av sidelampene på også da, men sjeldnere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.