pekkaline Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Tusen takk Pekkaline! Du har tolket dette svaert bra. Jeg faar nesten frysninger av det, fordi du har saa rett! Det var meg ubevisst, men ser at det du sier kan stemme. ''Du har hatt en drøm som sikter til din psyke. Heisen som går opp og ned symboliserer at dine følelser er ute av kontroll. Kan det handle om en sekuell handling?'' Ja det kan det :-) ''Du må passe på å kontrollere temperamentet ditt. Noen står i fare for å bli "syk", noen du må trøste og hjelpe. Kan det være deg selv? Du må finne livskraften og ha selvaktelse. Jeg tror nicket vil ha dine hjelp? Men du må slutte å skjule følelsene, de må frem. Du må bruke inspirasjonen,vennskap, skjønnhet, medfølelse, åpenhet, intuisjon, varme, kreativitet og kjærlighet på deg selv eller andre.'' Jeg venter besoek av soestra mi om faa dager. Hun har hatt en svaert vanskelig tid, som ennaa ikke helt er over...Det kan vaere at jeg skal hjelpe henne, og det gjoer jeg mer enn gjerne:-) Ellers saa foeler jeg at jeg er i kontakt med mine foelelser, dog det er mye fra fortiden som jeg ennaa ikke har klart aa lagt bak meg... Kanskje tiden vil hjelpe? Ellers saa vet jeg ikke om "nicket" vil eller trenger min hjelp... H*n kjenner meg ikke, og det er en person jeg bare har gloettet litt paa her paa dol... Jeg skal tenke paa det! ''Fortiden din kan gjøre deg deprimert. Har du noen form for skyldsfølelse for å ha misledet en person? En falsk sikkerhet? '' Ja... Det handler om en person jeg var veldig glad i, som doede.Det var en ulykke... Jeg fikk ikke gjort opp med vedkommende, og det sliter. Jeg foeler jeg har del-skyld i det, pga. enkelte valg jeg tok...Dette har ligget tungt paa meg de siste dagene. Slik har det vaert, og det kommer og gaar kan du si. ''Flukten i drømmen kan tyde på at du flykter fra problemer i virkeligheten. Men det vil gå bra. Du har truffet den rette, og får et lykkelig og komfortabelt hjem med en bra samboer. Familielivet blir bedre. Datteren din kan i drømmen representere en relevant side ved deg selv. Har dere snakket om/hatt noe spesielt i det siste?'' Ikke som jeg kommer paa... Men i droemmen var det som om hun bare fulgte etter meg,stille, mens jeg holdt henne i handa. Jeg ledet henne. Men vi slapp taket da jeg gikk inn paa "psykiatriske sykehuset". ''Så du noe gjennom gitteret? Du må overvinne en usikkerhet. Hvis du så noe gjennom gitteret så vil det være uoppnåelig dersom du ikke endrer deg.'' Ja det var eksen min med en hel gjeng som kom farende for aa ta oss. Dette gitteret tror jeg var en doer som jeg kjempet for aa stenge igjen, saa han ikke skulle naa oss. I det virkelige liv, saa var han svaert ubehagelig mot meg etter at det var slutt. Men, jeg foler at vi naa har gjort opp, og vi har ingen kontakt i dag. ''Jeg tror språket norsk symboliserer det du tenker på når jeg sier norge............................. og da anter jeg at det handler om trygghet og kjærlighet og vennskap. '' Det kan stemme ja :-) ''Ja... Det handler om en person jeg var veldig glad i, som doede.Det var en ulykke... Jeg fikk ikke gjort opp med vedkommende, og det sliter. Jeg foeler jeg har del-skyld i det, pga. enkelte valg jeg tok...Dette har ligget tungt paa meg de siste dagene. Slik har det vaert, og det kommer og gaar kan du si.'' Det er nok dette du skal jobbe med når det gjelder deg selv. (Du kan ikke ta på deg ansvaret for noens død.Håper ikke du gjør det. Hvert individ har en egen vilje og livskraft. Uansett hva som har skjedd mellom dere to, så er det ikke din feil at han døde. ) Jeg synes at du skal oppsøke graven hans neste gang du er hjemme. Si det du mener om den avslutningen kanskje? Det er ikke greit å bære på det. Du må bearbeide det og avslutte det. Og ikke minst tilgi deg selv og godta det. Du er et følelsesmenneske har jeg forstått, så derfor sliter du enda med det eksen har gjort. Kan du på noen måte klare å tilgi han i ditt stille sinn? Tilgi, godta og vær ferdig med det. Ellers så er det fint om du klarer å hjelpe din søster! Kanskje dere faktisk kan være der for hverandre begge to. Flott at du føler tydingen traff litt Da gir det meg iver etter å tyde flere. Det er litt tidskrevende, men interesant å holde på med. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 ''Ja... Det handler om en person jeg var veldig glad i, som doede.Det var en ulykke... Jeg fikk ikke gjort opp med vedkommende, og det sliter. Jeg foeler jeg har del-skyld i det, pga. enkelte valg jeg tok...Dette har ligget tungt paa meg de siste dagene. Slik har det vaert, og det kommer og gaar kan du si.'' Det er nok dette du skal jobbe med når det gjelder deg selv. (Du kan ikke ta på deg ansvaret for noens død.Håper ikke du gjør det. Hvert individ har en egen vilje og livskraft. Uansett hva som har skjedd mellom dere to, så er det ikke din feil at han døde. ) Jeg synes at du skal oppsøke graven hans neste gang du er hjemme. Si det du mener om den avslutningen kanskje? Det er ikke greit å bære på det. Du må bearbeide det og avslutte det. Og ikke minst tilgi deg selv og godta det. Du er et følelsesmenneske har jeg forstått, så derfor sliter du enda med det eksen har gjort. Kan du på noen måte klare å tilgi han i ditt stille sinn? Tilgi, godta og vær ferdig med det. Ellers så er det fint om du klarer å hjelpe din søster! Kanskje dere faktisk kan være der for hverandre begge to. Flott at du føler tydingen traff litt Da gir det meg iver etter å tyde flere. Det er litt tidskrevende, men interesant å holde på med. ''Jeg synes at du skal oppsøke graven hans neste gang du er hjemme. Si det du mener om den avslutningen kanskje? Det er ikke greit å bære på det. Du må bearbeide det og avslutte det. Og ikke minst tilgi deg selv og godta det.'' Det er mye bak dette som jeg ikke kan si her. Jeg kan vel si at det var en annen eks av meg, som betydde veldig mye for meg... Han var utenlandsk, og doede i hjemlandet sitt. Jeg fikk ikke sagt "paa gjensyn" eller noe som helst. Jeg vet ikke hvor grava hans er, og jeg klarer ikke aa finne tlf.nr og gata der han bodde (som jeg tror et familiemedlem har overtatt naa) Den eksen som forfulgte meg i droemmen var skikkelig sjalu paa det forholdet jeg hadde til han som doede. Det endte med at jeg hev alt av brev, bilder, info og div. som jeg hadde. Dette angrer jeg veldig paa i dag.... Jeg skulle mer enn gjerne gaatt til grava hans...:-( Ja, dette er noe som er skikkelig trist, og jeg faar ikke fred. Jeg vet ikke om du tror paa det overnaturlige? Jeg tror paa Gud, men maa si jeg har opplevd mye rart... Spesielt etter doedsfallet hans... Til og med venner som kom paa besoek opplevde naervaeret av noe...(han?) Ja, naa har jeg blottet meg ganske mye her paa dol, igjen!! hehe...*laerer aldri*... 0 Siter
Morning Glory Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 Hei Jeg lurer på om du har en maskulin side som er fremtredende? Er han homofile vennen din jenta eller gutten? Selvrespekt er viktig, og tiltaksløs, kan du være det ? Maskulin side? Jeg er egentlig veldig feminin. Men jeg har mye humor, og er ofte ganske ironisk. Dette blir ofte ikke forventet av en jente, og jeg opplever noen ganger at folk misforstår meg, også kjæresten min. Men ikke denne homofile vennen. Vi var veldig på bølgelengde sånn sett. Ellers kan jeg være ganske tøff med omgivelsene. Jeg stiller krav til folk. De færreste vil nok se på meg som tiltaksløs, men etter mine egne strenge krav, er jeg det noen ganger (i går, f.eks.). 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Maskulin side? Jeg er egentlig veldig feminin. Men jeg har mye humor, og er ofte ganske ironisk. Dette blir ofte ikke forventet av en jente, og jeg opplever noen ganger at folk misforstår meg, også kjæresten min. Men ikke denne homofile vennen. Vi var veldig på bølgelengde sånn sett. Ellers kan jeg være ganske tøff med omgivelsene. Jeg stiller krav til folk. De færreste vil nok se på meg som tiltaksløs, men etter mine egne strenge krav, er jeg det noen ganger (i går, f.eks.). ''De færreste vil nok se på meg som tiltaksløs, '' Jeg bare lurer på hva den jenta i speilet skal symbolisere. Bør du begynne å studere? Eller studere mere? Ikke godt å si her jeg sitter Alle personer i drømmene våre speiler oss selv. Derfor må vi tenke på hva personene skal bety. Den homofile vennen din da...... du vil ikke vedkjenne deg/ tillate deg å være det han er på en måte.... Jaja, du får følge drømmene å se hva de sier 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 ''Jeg synes at du skal oppsøke graven hans neste gang du er hjemme. Si det du mener om den avslutningen kanskje? Det er ikke greit å bære på det. Du må bearbeide det og avslutte det. Og ikke minst tilgi deg selv og godta det.'' Det er mye bak dette som jeg ikke kan si her. Jeg kan vel si at det var en annen eks av meg, som betydde veldig mye for meg... Han var utenlandsk, og doede i hjemlandet sitt. Jeg fikk ikke sagt "paa gjensyn" eller noe som helst. Jeg vet ikke hvor grava hans er, og jeg klarer ikke aa finne tlf.nr og gata der han bodde (som jeg tror et familiemedlem har overtatt naa) Den eksen som forfulgte meg i droemmen var skikkelig sjalu paa det forholdet jeg hadde til han som doede. Det endte med at jeg hev alt av brev, bilder, info og div. som jeg hadde. Dette angrer jeg veldig paa i dag.... Jeg skulle mer enn gjerne gaatt til grava hans...:-( Ja, dette er noe som er skikkelig trist, og jeg faar ikke fred. Jeg vet ikke om du tror paa det overnaturlige? Jeg tror paa Gud, men maa si jeg har opplevd mye rart... Spesielt etter doedsfallet hans... Til og med venner som kom paa besoek opplevde naervaeret av noe...(han?) Ja, naa har jeg blottet meg ganske mye her paa dol, igjen!! hehe...*laerer aldri*... Jeg synes at du skal oppsøke et medium. Søk svarene dine der. Tenk om det kunne hjelpe. Jeg selv har lurt på å kontakte en person, jeg har tilogmed fått tak i nr til henne Hun er dansk og kommer til norge to ganger i året. Jeg tror det er mere mellom himmel og jord enn det vi kan se. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Jeg synes at du skal oppsøke et medium. Søk svarene dine der. Tenk om det kunne hjelpe. Jeg selv har lurt på å kontakte en person, jeg har tilogmed fått tak i nr til henne Hun er dansk og kommer til norge to ganger i året. Jeg tror det er mere mellom himmel og jord enn det vi kan se. Jeg er skeptisk til slike som driver med saant... Jeg er redd for at det de driver med ikke er "sannheten", selv om jeg tror de er oppriktige. Jeg er jo kristen, saa det blir et dilemma dette her. Men jeg vet jo hva jeg har opplevd... Det merkelige her, er at naar jeg snakker om dette, saa begynner kroppen aa skjelve. Og rommet blir kaldere. :-/ 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Jeg er skeptisk til slike som driver med saant... Jeg er redd for at det de driver med ikke er "sannheten", selv om jeg tror de er oppriktige. Jeg er jo kristen, saa det blir et dilemma dette her. Men jeg vet jo hva jeg har opplevd... Det merkelige her, er at naar jeg snakker om dette, saa begynner kroppen aa skjelve. Og rommet blir kaldere. :-/ Jeg forstår dilemmaet... Det anbefales at man går til en man har fått anbefalt. Jeg har fått anbefalt denne damen av en bekjent. Men man kan vel være kristen fordi om man tror der er noe mere? 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Jeg forstår dilemmaet... Det anbefales at man går til en man har fått anbefalt. Jeg har fått anbefalt denne damen av en bekjent. Men man kan vel være kristen fordi om man tror der er noe mere? Det er vel slik at man boer forholde seg til bibelen. Mange kristne tror "gjenferd" er onde aander som "kler seg ut" som doede mennesker, for aa villede,skremme, komme med feilaktige opplysninger. De mener at de doede er _doed_, og de kan ikke kontakte folk da. Selv er jeg litt i tvil, men merket jo at denne uroen hjemme hos meg, forsvant naar vi ba om at det skulle forsvinne i Jesu Navn. Jeg har opplevd mye snaalt av overnaturlige ting, men ogsaa mye godt :-) Og jeg kan ikke bevise hva som kom fra hva... Sannheten er jo mye stoerre tror jeg, enn hva som staar i bibelen. Saa hvem vet... Men jeg skulle mer enn veldig gjerne faatt svar paa en del ting, i forbindelse med han som doede... 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Det er vel slik at man boer forholde seg til bibelen. Mange kristne tror "gjenferd" er onde aander som "kler seg ut" som doede mennesker, for aa villede,skremme, komme med feilaktige opplysninger. De mener at de doede er _doed_, og de kan ikke kontakte folk da. Selv er jeg litt i tvil, men merket jo at denne uroen hjemme hos meg, forsvant naar vi ba om at det skulle forsvinne i Jesu Navn. Jeg har opplevd mye snaalt av overnaturlige ting, men ogsaa mye godt :-) Og jeg kan ikke bevise hva som kom fra hva... Sannheten er jo mye stoerre tror jeg, enn hva som staar i bibelen. Saa hvem vet... Men jeg skulle mer enn veldig gjerne faatt svar paa en del ting, i forbindelse med han som doede... ''Selv er jeg litt i tvil, men merket jo at denne uroen hjemme hos meg, forsvant naar vi ba om at det skulle forsvinne i Jesu Navn.'' Kanskje du kan be om et tegn selv. Spørre om det er han som er rundt deg og kan gi et tegn? Det virker som du allerede har evner.... 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 ''Selv er jeg litt i tvil, men merket jo at denne uroen hjemme hos meg, forsvant naar vi ba om at det skulle forsvinne i Jesu Navn.'' Kanskje du kan be om et tegn selv. Spørre om det er han som er rundt deg og kan gi et tegn? Det virker som du allerede har evner.... Nei, jeg har ingen evner. Men av det jeg har opplevd naar jeg ber, om det er for syke, folk som trenger hjelp, og annet, saa er det Gud som virker gjennom meg. Men det virker som at jeg er en magnet paa overnaturlige ting, i den forstand at jeg er veldig sensitiv, og har sett og foelt mye. Om jeg ber om et tegn, saa er jeg redd det ikke er han som gir meg tegnet, men noe annet, som vil villede meg... Mener ikke aa vaere vanskelig naa, men...:-) Uansett da, saa har du vaert i tankene mine ei stund pekkaline. Naar jeg tenker paa deg, saa ser jeg fargen brunt:-) Det er en farge jeg liker veldig godt, faar en god foelelse av den, den gir varme og trygghet. Og du er "brunt" :-) Foerst tenkte jeg at du har brun farge i haaret, at du kler deg mye i brunt, eller at du er brun, hehe:-) Men du er i allefall en veldig god person! Og dette sier jeg fordi jeg kjenner paa det, og ikke som noe smisk :-) Det har slaatt meg i flere dager naa, og har foelt paa at jeg skulle si deg dette :-) 0 Siter
Morning Glory Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 ''De færreste vil nok se på meg som tiltaksløs, '' Jeg bare lurer på hva den jenta i speilet skal symbolisere. Bør du begynne å studere? Eller studere mere? Ikke godt å si her jeg sitter Alle personer i drømmene våre speiler oss selv. Derfor må vi tenke på hva personene skal bety. Den homofile vennen din da...... du vil ikke vedkjenne deg/ tillate deg å være det han er på en måte.... Jaja, du får følge drømmene å se hva de sier Tusen takk, Pekkaline. Du har vært til stor hjelp:) 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Nei, jeg har ingen evner. Men av det jeg har opplevd naar jeg ber, om det er for syke, folk som trenger hjelp, og annet, saa er det Gud som virker gjennom meg. Men det virker som at jeg er en magnet paa overnaturlige ting, i den forstand at jeg er veldig sensitiv, og har sett og foelt mye. Om jeg ber om et tegn, saa er jeg redd det ikke er han som gir meg tegnet, men noe annet, som vil villede meg... Mener ikke aa vaere vanskelig naa, men...:-) Uansett da, saa har du vaert i tankene mine ei stund pekkaline. Naar jeg tenker paa deg, saa ser jeg fargen brunt:-) Det er en farge jeg liker veldig godt, faar en god foelelse av den, den gir varme og trygghet. Og du er "brunt" :-) Foerst tenkte jeg at du har brun farge i haaret, at du kler deg mye i brunt, eller at du er brun, hehe:-) Men du er i allefall en veldig god person! Og dette sier jeg fordi jeg kjenner paa det, og ikke som noe smisk :-) Det har slaatt meg i flere dager naa, og har foelt paa at jeg skulle si deg dette :-) Takk for det Koselig at du tenker på meg. Jeg er glad i brunt, men har ikke så mye av det nå. Håret mitt er kanskje mere brunt, men jeg har lyse striper i det 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Takk for det Koselig at du tenker på meg. Jeg er glad i brunt, men har ikke så mye av det nå. Håret mitt er kanskje mere brunt, men jeg har lyse striper i det Ok:-) Det hender jeg ser farger naar jeg prater med folk. Som regel dukker det opp ord, men noen ganger farger. Det er en grunn til det, men jeg vet ikke alltid hvorfor. Enten blir jeg bare paamint om en person, eller jeg merker det naar jeg prater med noen. I ditt tilfelle, saa bare dukket navnet ditt opp i hodet mitt gjentatte ganger, og fargen brun :-) Jeg forbinder deg og brunt, som en varm, paalitelig og god person. Du har mange rundt deg som setter pris paa deg og er veldig glad i deg. Du utstraaler en trygghet. Du er en godt likt person :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Ok:-) Det hender jeg ser farger naar jeg prater med folk. Som regel dukker det opp ord, men noen ganger farger. Det er en grunn til det, men jeg vet ikke alltid hvorfor. Enten blir jeg bare paamint om en person, eller jeg merker det naar jeg prater med noen. I ditt tilfelle, saa bare dukket navnet ditt opp i hodet mitt gjentatte ganger, og fargen brun :-) Jeg forbinder deg og brunt, som en varm, paalitelig og god person. Du har mange rundt deg som setter pris paa deg og er veldig glad i deg. Du utstraaler en trygghet. Du er en godt likt person :-) Takk! Du sier så mye fint at jeg blir rørt, jeg tror du har litt rett. Tenkte jeg skulle nevne at jeg drømte om noe brunt i natt, og som drømmesymbol så vil jeg da ha hell i pengesaker haha Spennende at du kan ta inn sånt! Si ifra om du ser mere, gøy det. Åh i dag har vi fått så nydelig fin sol, det er deilig Ha en god dag!! 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Takk! Du sier så mye fint at jeg blir rørt, jeg tror du har litt rett. Tenkte jeg skulle nevne at jeg drømte om noe brunt i natt, og som drømmesymbol så vil jeg da ha hell i pengesaker haha Spennende at du kan ta inn sånt! Si ifra om du ser mere, gøy det. Åh i dag har vi fått så nydelig fin sol, det er deilig Ha en god dag!! Jeg sier dette fordi jeg kjenner paa det, og ofte foeles det som et press i mellomgulvet paa en maate, om jeg holder det for meg selv. Ofte dukker ord opp naar jeg minst venter det :-) Som i gaar kveld, jeg sto aa laga mat, kom dette som jeg skrev til deg naa. Ogsaa at du er veldig selvstendig. Saa naar jeg tenker paa deg er du: Varm, god, tillitsfull, trygg, selvstendig, harmonisk... Jeg foeler at pga. din trygghet og varme, saa har du faatt trygge unger ogsaa. De ser opp til deg. Det samme med mannen din. (Du er gift, ikke sant?) Det er i allefall en mannsperson som beundrer deg, og elsker deg :-) Har du bekjentskap med eldre mennesker? Eller jobber med dem? Jeg foeler et sterkt baand mellom om deg og noen eldre...Men jeg kan vaere paa villspor naa...Bare noe som dukket opp i skrivende stund. Du er jo ogsaa veldig aandelig av deg, og kan merke deg mennesker. 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Jeg sier dette fordi jeg kjenner paa det, og ofte foeles det som et press i mellomgulvet paa en maate, om jeg holder det for meg selv. Ofte dukker ord opp naar jeg minst venter det :-) Som i gaar kveld, jeg sto aa laga mat, kom dette som jeg skrev til deg naa. Ogsaa at du er veldig selvstendig. Saa naar jeg tenker paa deg er du: Varm, god, tillitsfull, trygg, selvstendig, harmonisk... Jeg foeler at pga. din trygghet og varme, saa har du faatt trygge unger ogsaa. De ser opp til deg. Det samme med mannen din. (Du er gift, ikke sant?) Det er i allefall en mannsperson som beundrer deg, og elsker deg :-) Har du bekjentskap med eldre mennesker? Eller jobber med dem? Jeg foeler et sterkt baand mellom om deg og noen eldre...Men jeg kan vaere paa villspor naa...Bare noe som dukket opp i skrivende stund. Du er jo ogsaa veldig aandelig av deg, og kan merke deg mennesker. ''Har du bekjentskap med eldre mennesker? Eller jobber med dem? Jeg foeler et sterkt baand mellom om deg og noen eldre...Men jeg kan vaere paa villspor naa...Bare noe som dukket opp i skrivende stund.'' Jeg har alltid synes at det er greit og enkelt å snakke med eldre mennesker, så det er nok noe i det du sier. Jeg har også jobbet litt med eldre mennesker. Så du sanser nok riktig da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.