Gjest Angela26 Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Hehe....Ja det lurer jeg paa i dag ;-) Naa er det en stund siden jeg felte taarer, men som regel gaar det ikke lenge i mellom. Kanskje en gang eller to i mnd. Det kan vaere en sang som minner meg om noe trist jeg har opplevd, en film som roerer noe ved meg ( Husker jeg graat skikkelig da jeg saa Titanic paa kino) Eller det kan vaere jeg griner naar jeg blir sint og foeler meg misforstaatt! I gaar begynte jeg nesten og grine. Da hadde det skjedd en ulykke ved skolen til jenta mi. Det var en lang trafikk kork, politi og ambulanse var tilstede. Slike ting, og spesielt naar jeg hoerer sirener, er jeg svaert sensitiv for! Rart dette her, men jeg trenger aa graate ut innimellom! Etterpaa foeler jeg meg myyyyye bedre :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Det går i perioder. Nå som jeg går på p-piller, så gråter jeg mye oftere enn tidligere 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Kan fort få en tåre i øyekroken og en klump i halsen av en film, for ikke å snakke om i bryllup eller i begravelse, selv for fjernt kjente. Men temmelig sjelden jeg gråter helt av meg selv, i hvertfall for tiden. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Kan fort få en tåre i øyekroken og en klump i halsen av en film, for ikke å snakke om i bryllup eller i begravelse, selv for fjernt kjente. Men temmelig sjelden jeg gråter helt av meg selv, i hvertfall for tiden. Jeg var i bryllup for ikke lenge siden, og jeg maatte ta meg kraftig sammen da bruden gikk opp kirkegulvet med faren sin :-) Jeg kjente ikke bruden en gang, saa det var litt pinlig og staa der med roedsprengte oeyne og "snufs". 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Det går i perioder. Nå som jeg går på p-piller, så gråter jeg mye oftere enn tidligere Du blir kanskje mer sensitiv ja med p-piller :-) Men hva faar deg til aa graate da? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Du blir kanskje mer sensitiv ja med p-piller :-) Men hva faar deg til aa graate da? Om samboeren sier noe "litt på tverke" om jeg er sliten eller har en dårlig dag, så kan jeg gråte (stakkars samboeren min). Andre ganger kan jeg gråte om jeg tenker på noe trist eller sentimentalt. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg griner ofte, er ei skikkelig sippeguri når det gjelder film og musikk. Ellers gråter jeg nok av sinne et par ganger i året, men nå er det lenge sida sist tror jeg. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg gråter ikke ofte, men er veldig lettrørt. Jeg kan kjenne det presse litt på uten at jeg feller tårer. F eks hvis jeg ser en nydelig baby, er i et bryllup eller noe. Jeg og barna gråt en skvett da vi fikk høre at ene pusen vi hadde tidligere var død. Den katten var vi så glad i, henne måtte vi omplassere da den eldste fikk allergi. Da jeg gikk gravid med nr 3 gråt jeg bare jeg bladde i avisene. Det var så mye elendighet, og jeg reagerte spesielt om barn var involvert. 0 Siter
flowy Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg gråter kanskje en gang i uka. Gråter ikke så lett av film, selv om det hender. Gråter hvis jeg blir sinna eller føler at noen ikke forstår meg. Da får jeg tårer i øynene kjempefort! 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg får stadig høre det, åh mamma da, nå griner du igjen Men det kommer av glede mere enn av sorg heldigvis i disse dager. Jeg blir lett rørt av tv programmer. Sist jeg virkelig gråt gledestårer var for en uke siden. Da fikk min sønn sin første etterlengtede bærbare pc. Jeg ble rørt over gleden Sist jeg gråt, da var jeg i begravelse til ei ung jente................ Sykebiler og sirener liker ikke jeg heller. Jeg bor langs E18 og hører ofte sirener, jeghar slitt med tanker om hvem det nå kan være noe galt med. For noen år siden (nyinnflyttet) drev jeg faktisk og ringte til familien *huff*, det har jeg sluttet med. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Tror ikke jeg har grått siden jeg var ulykkelig forelsket sånn på høstparten i 2004. ) Sto i dusjen og slo i flisveggen med knyttnevene mens tårene spratt husker jeg. *Hehe* Jo - det har vært et par begravelser siden da og da griner jeg jo som en foss, men ikke utenom det tror jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Ofte, sikkert en tre fire ganger i uka. I går snakket jeg med datteren min i telefonen og sippet litt for det og så så jeg på en video med eldstemann og så gråt jeg litt til. Savner de store ungene mine voldsomt, særlig når livet ikke er så kult ellers. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Ofte, sikkert en tre fire ganger i uka. I går snakket jeg med datteren min i telefonen og sippet litt for det og så så jeg på en video med eldstemann og så gråt jeg litt til. Savner de store ungene mine voldsomt, særlig når livet ikke er så kult ellers. Hei! Trodde jeg hadde mailadressen din her på jobben, men nå finner jeg den ikke. Jeg må ha slettet den. Har du min? 0 Siter
Gjest ikke nå kjenner jeg Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg gråter hver dag. Håper bare ønsket mitt skal gå i oppfyllelse. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg gråter hver dag. Håper bare ønsket mitt skal gå i oppfyllelse. ''Jeg gråter hver dag. Håper bare ønsket mitt skal gå i oppfyllelse.'' Det er jo det vi lærer barna våre, at de ikke kan gråte seg til ting de vil ha. ;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg griner sjelden... Men griner oftere etter jeg fikk ungene! Sist jeg gråt var i jula tror jeg.. 0 Siter
Gjest trolline Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Tror ikke jeg har grått siden jeg var ulykkelig forelsket sånn på høstparten i 2004. ) Sto i dusjen og slo i flisveggen med knyttnevene mens tårene spratt husker jeg. *Hehe* Jo - det har vært et par begravelser siden da og da griner jeg jo som en foss, men ikke utenom det tror jeg. som 16 åring ...ble det slutt med kjæresten og gråt og syntes livet var ikke verdt å leve lenger. Mor hadde noen tabletter stående i skapet ...og jeg spiste alle sammen. Det jeg ikke visste var...at det var Nycotabletter!!! Så jeg prompte å rapte i flere dager og skjønnte ingenting!!!HA-HA-HA HELGIGVIS.Men for 3 uker siden ...gråt jeg voldsomt..så tilfeldigvis på en av de NANNY programmene.Faren var Kiropraktor og behandlet sønnen sin,helt forferdelig.Ellers er det Brylluper...filmer... 17 mai ,når musikkenkorpsene spiller..ja masse.MEN det rareste er: i begravelser for jeg stenansikt,men gråter inni meg.SNODIGE GREIER. 0 Siter
Gjest ikke nå kjenner jeg Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 ''Jeg gråter hver dag. Håper bare ønsket mitt skal gå i oppfyllelse.'' Det er jo det vi lærer barna våre, at de ikke kan gråte seg til ting de vil ha. ;-) Nei, selvfølgelig ikke, men jeg har det så trist og vanskelig. Jeg vil bare at det ene lille ønsket skal gå i oppfyllelse, slik at jeg kan være lykkelig. Hadde gledelig solgt rubbel og bit for at dette skulle være slik jeg ønsket. 0 Siter
sweetness Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Aaalt for ofte! Blir så innmari lett rørt og tørker ofte tårer når jeg ser på tv/film. I tillegg gråter jeg lett når jeg må dra fra de jeg er glade i eller omvendt. Gråt senest søndag da jeg sa ha det til min kjære på flyplassen...æsj.. avstandsforhold er ikke gøy.. 0 Siter
Mistera Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg griner vel litt hver dag jeg. Tårer er trapi i seg selv, om man kan få ut mye uoppløst sinne/aggresjon/frustrasjon/kreativitet osv ved å tillate seg å gråte ikke nødvendigvis hver dag men i ny og ne. Av og til gråter jeg på vegne av mine egne, når det skjer dem noe trist. Av og til gråter jeg på vegne av verden, når jeg ser hvordan vi behandler dette umistelige stedet. Jeg gråter ofte til dyreprogrammer, selv om jeg forstår naturens evulosjon og hvordan dyrene får seg mat i den ville verden. Av og til gråter jeg til Cæsar ( Som oftest når jeg har mensen men da gråter jeg også stort sett hele tiden ) Uten å gråte hver dag hadde jeg ikke taklet jobben min, da denne gir mange inntrykk som MÅ ut på en eller annen måte... Så derfor gråter jeg hver dag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.