tonie Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg ler ofte så tårene triller og maskaraen renner. Omtrent hver dag, tror jeg. Og så er jeg lettrørt og får ofte tårer i øynene når jeg ser eller hører noe fint, trist eller hva det nå er. Sånne andre tårer blir det heldigvis ikke så mange av. Jeg husker faktisk ikke sist jeg gråt fordi jeg var lei meg. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Nei, selvfølgelig ikke, men jeg har det så trist og vanskelig. Jeg vil bare at det ene lille ønsket skal gå i oppfyllelse, slik at jeg kan være lykkelig. Hadde gledelig solgt rubbel og bit for at dette skulle være slik jeg ønsket. Får håpe det ordner seg for deg, mente ikke å være flåsete og bagatellisere, men det kom nok ut litt slik. Lykke til! :-) 0 Siter
Gjest ikke nå kjenner jeg Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Får håpe det ordner seg for deg, mente ikke å være flåsete og bagatellisere, men det kom nok ut litt slik. Lykke til! :-) Det går bra, jeg skjønte du ikke mente det sånn :-) Takk forresten, for at du håpet det skulle gå bra. Håper alt går bra for deg også, når som helst :-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Senest i går, ikke hulkegråt, men oversvømmelse i øya. Så det bildet på VGnett av de foreldra som hev 2 åringen ut fra 3. etasje. Satt meg inn i følelsen om hva jeg ville tenke og føle om jeg var i samme situasjon 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Hei! Trodde jeg hadde mailadressen din her på jobben, men nå finner jeg den ikke. Jeg må ha slettet den. Har du min? Jeg skal sjekkee ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Hei! Trodde jeg hadde mailadressen din her på jobben, men nå finner jeg den ikke. Jeg må ha slettet den. Har du min? Jeg har sendt deg mail på den andre mailadressen min. Jeg kan ikke fordra hotmail ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 som 16 åring ...ble det slutt med kjæresten og gråt og syntes livet var ikke verdt å leve lenger. Mor hadde noen tabletter stående i skapet ...og jeg spiste alle sammen. Det jeg ikke visste var...at det var Nycotabletter!!! Så jeg prompte å rapte i flere dager og skjønnte ingenting!!!HA-HA-HA HELGIGVIS.Men for 3 uker siden ...gråt jeg voldsomt..så tilfeldigvis på en av de NANNY programmene.Faren var Kiropraktor og behandlet sønnen sin,helt forferdelig.Ellers er det Brylluper...filmer... 17 mai ,når musikkenkorpsene spiller..ja masse.MEN det rareste er: i begravelser for jeg stenansikt,men gråter inni meg.SNODIGE GREIER. Hvilken kanal og når går det Nanny nå? 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg ler ofte så tårene triller og maskaraen renner. Omtrent hver dag, tror jeg. Og så er jeg lettrørt og får ofte tårer i øynene når jeg ser eller hører noe fint, trist eller hva det nå er. Sånne andre tårer blir det heldigvis ikke så mange av. Jeg husker faktisk ikke sist jeg gråt fordi jeg var lei meg. ''Jeg ler ofte så tårene triller og maskaraen renner'' Sprut ler her Ganske typisk så renner sminken ja hehe 0 Siter
Gjest Jeg er et lokmotiv Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg kan ikke gråte, desverre. Jeg har mange krevende mennesker rundt meg, og jeg har mye press og mas rundt meg. I løpet av årene har jeg bygd opp mye sinne og frustrasjon. Jeg tør ikke gråte, redd for å miste kontrollen og redd for å "tørne gal". Så jeg gråter ikke. Desverre. Har ofte kunnet ledd da, og da ha tårene kommet fort, jeg et lattersmittende vesen og ingen klarer å holde seg når jeg begynner. Men det har roet seg også, for jeg kjenner at jeg heller mot å gråte når jeg begynner å le veldig. Så det blir ikke så mye av det heller. Skulle gjerne dratt bort på et husmorferie, fått ledd og gråtet mye, fått samtalet med personer som ser på meg og mine tanker, fått spa, gått tur, ridd hest, hvilt og blitt meg selv igjen. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Av og til kan jeg gråte hver dag, men som regel bare for "dumme" filmer eller programmer. Ellers har jeg slått meg et par ganger de siste månedene slik at tårene har rent. Men å gråte fordi jeg er trist for noe personlig, er det lenge siden jeg har gjort. 0 Siter
Babette Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg får ofte tårer i øynene når jeg blir rørt, opplevde det faktisk nå i helgen da Marit Bjørgen tok NM-gull etter mye motgang i sporet. Det skjer også når jeg er på teater og konsert. Men jeg gråter nesten aldri på ordentlig. Sjelden i begravelser også. Dog gråt jeg da et dyr jeg var veldig glad i døde. 0 Siter
Gjest trolline Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Hvilken kanal og når går det Nanny nå? Måtte se etter! tok feil. Heter sos barnevakten og går på tv norge på formiddagen. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har sendt deg mail på den andre mailadressen min. Jeg kan ikke fordra hotmail ;o) Jeg har svart i dag. Jeg kan bare lese mailene før 14.00. Har ikke skaffet meg mailadresse hjemme enda:) *sløv* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.