Gjest vil ta fine bilder.. Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Hei.. Jeg synest det er veldig fint å bruke hvit bakgrunn på bilder, i alle fall når man skal ta bilde av barna.. (sånn at man kanskje kan redigere litt på bildene i etterkant, da det alltid er en av dem som ikke ser helt "ok" ut.." Noen av dere som prøvd dette selv? I så fall, har dere bare hengt opp et hvitt laken, eller hvordan har dere gått frem?? 0 Siter
Gjest vil ta fine bilder.. Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Litt feil i overskriften... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Du kan bruke en hvit vegg, laken eller hvitt papir. Problemet med å bruke hvit bakgrunn hjemme (innendørs) er at du gjerne får for lite lys på bakgrunnen slik at den blir "grå" og stygg. I så fall (om du bruker blitz) så sett barna så nært inntil bakgrunnen som mulig, slik at den også får like mye lys fra blitzen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 For en del år sien drev eksen og jeg og lekte oss med foto og da brukte vi bl.a. en stoooor rull med noe grovt eggeskallfarget papir (hvor vi fikk tak i det aner jeg ikke). Dette festet vi på veggen oppe ved taket og så hang det ned og bortover golvet slik at man ikke fikk med overgangen gulv-vegg. Brukte div spoter og andre lamper og prøvde oss frem med lyssetting. Det er jo kjempegøy! Kanskje jeg skal få gjort noe sånt med ungene en gang? 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Laken kan du absolutt bruke, men lyssettingen er enormt viktig. Så prøv deg frem med det, så ser du raskt hva som blir bra og ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.