Gjest zilja Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Er det fler enn meg som leser kiosklitteratur her, og hvilke(n) serier leser dere? Jeg leser 3 serier for tiden. Storgårdsfolk, odelsjenta og sønnavind. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg leser Sønnavind og Flammedans. Elsker Sønnavind ) 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg leser Sønnavind og Flammedans. Elsker Sønnavind ) Ja, det er en fin serie. Bare så synd at Kystfolket er slutt :-( Det var min favoritt. 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Jeg leser Sønnavind, koselig serie, selvom jeg synes den begynner å trekke ut voldsomt i tid. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Jeg leser Cornelia og Farsarven. Om du likte Kystfolket -som jeg hoppet av fordi det var en ekstremt langtrukket og kjedelig serie etter min mening. Tror jeg du vil like Farsarven. Anbefaler også Inga Svartdahl ) 0 Siter
Trioen Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Elsker disse bokseriene, og leser vel litt vel mange for tiden. Går litt i surr av og til nemlig. Leser Sønnavind, tre søstre, thea, livsarven, rosehagen,arvesølv og krig og kjærlighet. Kjøper ikke alle selv, men deler de med mamma og søstern;-) Ikke alle er like bra, men når jeg først har begynt.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.