Gå til innhold

Husker du ditt første innlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg var godt i ammetåka da jeg postet mitt første innlegg her. Jeg vil tro det handlet om babyer...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, det husker jeg. Men de første tre-fire innleggene mine skrev jeg under et annet nick.

Skrevet

Jeg husker ikke mitt første innlegg. Er ganske glemsk sånn. Jeg husker ikke mitt første kyss heller...:)

Merkelig nok husker jeg hvor jeg var da jeg først ble obs på at dol eksisterte. Jeg satt i _den_ køen på legesenteret og bladde i et ukeblad. Der var det reklame for dol, og jeg tenkte at det skal jeg jammen sjekke ut neste gang jeg har et medisinsk spørsmål.

Skrevet

Jeg husker ikke mitt første innlegg. Er ganske glemsk sånn. Jeg husker ikke mitt første kyss heller...:)

Merkelig nok husker jeg hvor jeg var da jeg først ble obs på at dol eksisterte. Jeg satt i _den_ køen på legesenteret og bladde i et ukeblad. Der var det reklame for dol, og jeg tenkte at det skal jeg jammen sjekke ut neste gang jeg har et medisinsk spørsmål.

''Jeg husker ikke mitt første kyss heller...:)''

Er det mulig??! Husker det godt for min del. Det var fancy drøvelslikking med klassens kjekkeste gutt på en parkeringsplass, da vi gikk i 8. klasse. Jeg svevde på skyer etterpå...*ler*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1202398810' post='3800217]

''Jeg husker ikke mitt første kyss heller...:)''

Er det mulig??! Husker det godt for min del. Det var fancy drøvelslikking med klassens kjekkeste gutt på en parkeringsplass, da vi gikk i 8. klasse. Jeg svevde på skyer etterpå...*ler*

Jeg antar at jeg også ville husket det hvis det var med skolens kjekkeste. Altså var det nok en uglybøgly kvisete sak med dårlig ånde. Like greit at det er borte fra minnet.

;)

Skrevet

Jeg antar at jeg også ville husket det hvis det var med skolens kjekkeste. Altså var det nok en uglybøgly kvisete sak med dårlig ånde. Like greit at det er borte fra minnet.

;)

Du har et poeng! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...