jubalong70 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Nei, jeg var godt i ammetåka da jeg postet mitt første innlegg her. Jeg vil tro det handlet om babyer... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Ja, det husker jeg. Men de første tre-fire innleggene mine skrev jeg under et annet nick. 0 Siter
tonie Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Jeg husker ikke mitt første innlegg. Er ganske glemsk sånn. Jeg husker ikke mitt første kyss heller... Merkelig nok husker jeg hvor jeg var da jeg først ble obs på at dol eksisterte. Jeg satt i _den_ køen på legesenteret og bladde i et ukeblad. Der var det reklame for dol, og jeg tenkte at det skal jeg jammen sjekke ut neste gang jeg har et medisinsk spørsmål. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Jeg husker ikke mitt første innlegg. Er ganske glemsk sånn. Jeg husker ikke mitt første kyss heller... Merkelig nok husker jeg hvor jeg var da jeg først ble obs på at dol eksisterte. Jeg satt i _den_ køen på legesenteret og bladde i et ukeblad. Der var det reklame for dol, og jeg tenkte at det skal jeg jammen sjekke ut neste gang jeg har et medisinsk spørsmål. ''Jeg husker ikke mitt første kyss heller...:)'' Er det mulig??! Husker det godt for min del. Det var fancy drøvelslikking med klassens kjekkeste gutt på en parkeringsplass, da vi gikk i 8. klasse. Jeg svevde på skyer etterpå...*ler* 0 Siter
tonie Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1202398810' post='3800217] ''Jeg husker ikke mitt første kyss heller...:)'' Er det mulig??! Husker det godt for min del. Det var fancy drøvelslikking med klassens kjekkeste gutt på en parkeringsplass, da vi gikk i 8. klasse. Jeg svevde på skyer etterpå...*ler* Jeg antar at jeg også ville husket det hvis det var med skolens kjekkeste. Altså var det nok en uglybøgly kvisete sak med dårlig ånde. Like greit at det er borte fra minnet. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Jeg antar at jeg også ville husket det hvis det var med skolens kjekkeste. Altså var det nok en uglybøgly kvisete sak med dårlig ånde. Like greit at det er borte fra minnet. Du har et poeng! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.