Gå til innhold

Sminke som ikke er testet paa dyr

Anbefalte innlegg

Gjest Angela26
Skrevet

Body shop og Yves Rocher. Men vet dere av flere gode merker?

Jeg har ikke proevd Body Shop sin sminke, er det bra kvalitet?

Skrevet

Tusen takk!!! Jeg skal kjoepe meg noen produkter derfra, og hive det jeg har i soeppla.

Stakkars dyr altsaa... Naa ble jeg forbanna!!

Vet, det er helt grusomme lidelser de påfører de...

Har forresten litt intrykk av at du og meg er litt like på flere områder! :0)

Gjest Angela26
Skrevet

Vet, det er helt grusomme lidelser de påfører de...

Har forresten litt intrykk av at du og meg er litt like på flere områder! :0)

Ja, vi er jo jevngamle, liker klaer og sko :-D Og mote generelt :-)Jabbe her paa dol...og hater dyretesting!!! Jeg klarte ikke aa lese alt som stod der...blir saa deppa av aa lese slikt...

Skrevet

Ja, vi er jo jevngamle, liker klaer og sko :-D Og mote generelt :-)Jabbe her paa dol...og hater dyretesting!!! Jeg klarte ikke aa lese alt som stod der...blir saa deppa av aa lese slikt...

Ser du aldri på Meldingsforumet, Angela? Jeg skrev riktignok bare Angela, men trodde du skjønte det. Det var ikke noe spesielt, det bare bare en link til noen tegninger.

Skrevet

Begge har vi langt hår også,he,he.. :0)

Orker ikke lese eller se for mye på sånne ting selv heller, det går så inn på meg...

Skrevet

Orker ikke lese eller se for mye på sånne ting selv heller, det går så inn på meg...

Dyretesting er grusomt.

Gjest Angela26
Skrevet

Ser du aldri på Meldingsforumet, Angela? Jeg skrev riktignok bare Angela, men trodde du skjønte det. Det var ikke noe spesielt, det bare bare en link til noen tegninger.

melding besvart :-)

Skrevet

Dyretesting er grusomt.

Dyreplageri av verste sort..

Gjest Angela26
Skrevet

Oi! Nå ble jeg glad :-)

men jeg har ikke hoert om disse foer jeg...

Gjest Angela26
Skrevet

Dyretesting er grusomt.

Jeg fatter ikke at folk faar seg til aa gjoere saant! Jeg blir saa forbanna at jeg kunne ha banka dem....grrr... her ser jeg ogsaa mye dyreplageri, spesielt hunder...

Eierne drar paa ferie, og lar hunden gaa for lut og kaldt vann feks. eller hunden staar fastbundet i et lite tau, ute hele dagen.... der staar de aa klynker, gjoer....

Gjest Angela26
Skrevet

Men jeg har litt juks ogsaa da, med extencions ;-)

Men naa har noen begynt aa fallt av da...Litt pinlig naar jeg er ute paa gata og rusler, og plutselig ser jeg en haardaatt henge myyyye lengre ned enn det andre haaret... Da skynder jeg meg aa putte det i veksa...hihi...

*flau*

Skrevet

Jeg fatter ikke at folk faar seg til aa gjoere saant! Jeg blir saa forbanna at jeg kunne ha banka dem....grrr... her ser jeg ogsaa mye dyreplageri, spesielt hunder...

Eierne drar paa ferie, og lar hunden gaa for lut og kaldt vann feks. eller hunden staar fastbundet i et lite tau, ute hele dagen.... der staar de aa klynker, gjoer....

Så ille å se på..

Jeg jobbet en periode på dyreklinikken her (flere år siden.)

da kom det inn mye fælt..At folk kan være så fæle med dyrene forstår jeg ikke..

En katt kom inn full av hagl..Noen hadde skutt på den..

Glemmer aldri det synet.

Skrevet

men jeg har ikke hoert om disse foer jeg...

Ok, det er kanskje ikke så godt kjent enda.

Skrevet

Men jeg har litt juks ogsaa da, med extencions ;-)

Men naa har noen begynt aa fallt av da...Litt pinlig naar jeg er ute paa gata og rusler, og plutselig ser jeg en haardaatt henge myyyye lengre ned enn det andre haaret... Da skynder jeg meg aa putte det i veksa...hihi...

*flau*

* LOL * synes jeg ser deg!!!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg er fornøyd med body shop sine produkter. Vet ikke om andre merker, da jeg er har sminke i lang lang tid om gangen ;o)

Gjest Angela26
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1202329059' post='3799655]

Jeg er fornøyd med body shop sine produkter. Vet ikke om andre merker, da jeg er har sminke i lang lang tid om gangen ;o)

Jeg skal hamstre inn, for naa skal jeg kaste det jeg har...

Jeg har kjoept en haarkur fra BS, men den er jeg ikke saerlig forneoyd med da... Men mulig sminken er mye bedre, den er jo ogsaa i en annen kategori.

Gjest Angela26
Skrevet

* LOL * synes jeg ser deg!!!

Det er ulempen med aa ha extencions, det ramler av i de mest pinlige situasjoner...hehe:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...