Gå til innhold

Sminke som ikke er testet paa dyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ulempen med aa ha extencions, det ramler av i de mest pinlige situasjoner...hehe:-)

He, he. :0)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg skal hamstre inn, for naa skal jeg kaste det jeg har...

Jeg har kjoept en haarkur fra BS, men den er jeg ikke saerlig forneoyd med da... Men mulig sminken er mye bedre, den er jo ogsaa i en annen kategori.

Hårkur har jeg ikke prøvd. Brukt noen av håndkremmene, og E-vitaminkremmen, de synes jeg er gode.

Sambo har vært strålendes fornøyd med rollon og dusjsåpe fra Body Shop. Er vel kanskje litt smak og behag, men de har mange gode lukter.

villbringebær
Skrevet

"Boots" tror jeg ikke bruker dyretesting... og det mener jeg du kan få tak i i Spania... men her i Norge har jeg ikke funnet det noe sted. Britisk merke.

Skrevet

"Boots" tror jeg ikke bruker dyretesting... og det mener jeg du kan få tak i i Spania... men her i Norge har jeg ikke funnet det noe sted. Britisk merke.

På Boots får man kjøpt veldig mange kosmetikkmerker, men Boots eget merke heter No 7. Det selges i Norge på Sparkjøp.

villbringebær
Skrevet

På Boots får man kjøpt veldig mange kosmetikkmerker, men Boots eget merke heter No 7. Det selges i Norge på Sparkjøp.

Selges det på Sparkjøp? I didn't know!... Det må jeg sjekke ut! :)

Skrevet

Dyretesting er noe dritt. Som du ser på lista her er det veldig mange som tester på dyr: http://dyretesting.no/forbruker/liste-r0d.html Jeg prøver å unngå produkter generelt som er testet på dyr, men det er ikke lett. Spesielt når Lilleborg står på den røde lista og de har Lano, Dr. Greve, Zalo, Omo osv. Er vanskelig å finne dyrevennlige alternativer til dette. Sminke derimot er ikke så vanskelig. Både Estee Lauder, Chanel og Clinique står på den grønne lista. Chanel og Estee Lauder kjøper jeg mye av. Veldig fornøyd med disse.

Gjest Angela26
Skrevet

Dyretesting er noe dritt. Som du ser på lista her er det veldig mange som tester på dyr: http://dyretesting.no/forbruker/liste-r0d.html Jeg prøver å unngå produkter generelt som er testet på dyr, men det er ikke lett. Spesielt når Lilleborg står på den røde lista og de har Lano, Dr. Greve, Zalo, Omo osv. Er vanskelig å finne dyrevennlige alternativer til dette. Sminke derimot er ikke så vanskelig. Både Estee Lauder, Chanel og Clinique står på den grønne lista. Chanel og Estee Lauder kjøper jeg mye av. Veldig fornøyd med disse.

Tusen takk! ja, da er det litt aa velge mellom i allefall. Jeg skal undersoeke andre produkter til renhold ogsaa.

hare1365380455
Skrevet

Body Shop har mye bra. Jeg har ikke prøvd så mye selv, men en venninne er fornøyd. :)

Skrevet

Bruker selv sminke fra The Body Shop, og er meget fornøyd, der kjøper jeg både sminke/hudpleie/shampoo og balsam. Litt peeling osv... Og er og blir kjempefornøyd.

Har brukt deres produkter siden de opnet i norge da de var de første ut med allergitestet sminke:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...