Gå til innhold

I disse internettider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker dere de første periodene med nett, da vi måtte betale pr time eller hva det var, for å surfe? Fikk regninger som ikke lignet grisen, hvertfall hjemme hvor vi måtte betale for det.

Skrevet

Høhø, første internettregninga vår var på over 5000 kr. Da ble det restriksjoner etterpå, gitt. ;)

Skrevet

Høhø, første internettregninga vår var på over 5000 kr. Da ble det restriksjoner etterpå, gitt. ;)

Ja, det var helt vilt.

candyqueen_83
Skrevet

Måtte betale pr minutt :o) Fikk skyhøye regninger, og restriksjoner av pappa om å kun sitte en time pr dag ;O)

Skrevet

Vi har ikke hatt data før siste halv året, så slapp unna der! :0)

Skrevet

Ja, det glemmer eg nok aldri.

Fikk rekning på 5200.- som steig for hver uke (eg ikkje klarte å betale), og endte på 23 000.- til slutt, ca. 18 000.- i gebyr osv.

Da blei eg uten nett i to år gitt, men nu går alt så meget bedre.

Skrevet

Åh - nei, det havnet under feil innlegg. Beklager.

Det var nok fordi begge var dine... :-)

Jeg legger det inn på riktig sted også, jeg.

Det går bra. Tusen takk, skal titte på linkene dine :-)

Skrevet

Ja, det glemmer eg nok aldri.

Fikk rekning på 5200.- som steig for hver uke (eg ikkje klarte å betale), og endte på 23 000.- til slutt, ca. 18 000.- i gebyr osv.

Da blei eg uten nett i to år gitt, men nu går alt så meget bedre.

Ja, for nå er det jo nesten gratis :-)

Skrevet

Vi har ikke hatt data før siste halv året, så slapp unna der! :0)

Hva drev dere med da? Levde?!

Skrevet

''Nesten ja'' :)

Skrevet

Hva drev dere med da? Levde?!

* LOL *

Akkurat det vi gjorde! :0)

Nå som vi har det, er det jo himla greit!!

Aldri shoppet så mye i mitt liv.. ;0)

Skrevet

''Nesten ja'' :)

Det er ikke noe vanskelig å surfe på andres nett heller, bare man vet hvordan man kan knekke koden, he he.

Skrevet

Ja, vi var tre som slåss om maskinen og den som hadde skolearbeid hadde førsterangen. Og de forferdelige regningene. Hehe, dol skylder meg mye der.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg husker ikke minst hvor kjapt alt gikk da vi fikk ISDN, jeg og en kompis lasta ned musikk som vi pakka som zip-filer. Lynets hastighet, og ei fil på 50 MB tok en hel dag. :-D

Gjest moralmoral
Skrevet

Det er ikke noe vanskelig å surfe på andres nett heller, bare man vet hvordan man kan knekke koden, he he.

Ikke alle som har kode da. I mitt nabolag er det 2-3 nett som de som synes det er OK, kan knytte seg på,

Skrevet

Betaler 97,- i mnd jeg. Nesten gratis det.

Skrevet

Husker at skulle man lese noe, fant man svært lite om det!

Man kunne søke opp en side, gå å lage middag og når den var ferdig spist så hadde siden kansje lastet seg ferdig med unntaket et bilde eller to:S

Jeg er gla utviklingen har komt så langt som den er kommet idag:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...