Gå til innhold

Hvem ble 1 kjempe i farmen??

Anbefalte innlegg

Aliza1365380759
Skrevet

Farmen fortsetter etter fotballen, så det er det ingen som vet! :)

Skrevet

Min sønn sier det var en gamling som var kokk på Farmen den første uka?

Aliza1365380759
Skrevet

Min sønn sier det var en gamling som var kokk på Farmen den første uka?

Det var jo i forrige uke, her må man holde seg oppdatert på realityfronten ;)

Skrevet

Det var jo i forrige uke, her må man holde seg oppdatert på realityfronten ;)

Har skjønt det no, det blei litt kommunikasjonsproblemer i heimen!

Eg er ikkje akkurat så veeldig oppdatert sjøl...

Skruf1365381135
Skrevet

Farmen fortsetter 22.55 ;-)

Kem dere trur det blir da??

Og ho der Katrine som har vert håndballspiller på landslaget....ka hete ho til etternavn??

Skrevet

Åhhh.. da skjønner jeg. Forstod ikke at det plutselig var slutt, og ingen 1 kjempe var valgt. ;o) Takk for hjelpen!! :o)

Aliza1365380759
Skrevet

Farmen fortsetter 22.55 ;-)

Kem dere trur det blir da??

Og ho der Katrine som har vert håndballspiller på landslaget....ka hete ho til etternavn??

Hun er jo helt ubrukelig virker det som.. Man må da skjønne at dyr trenger vann til enhver tid når det er varmt ute, og at man da må sjekke vannet særlig ofte hos store dyr som f.eks hester. Ja, de drikker som noen svamper når det er varmt ute, men det betyr jo ikke at de "ikke trenger mer vann"! Ble rett og slett provosert av den oppførselen.

Skruf1365381135
Skrevet

Hun er jo helt ubrukelig virker det som.. Man må da skjønne at dyr trenger vann til enhver tid når det er varmt ute, og at man da må sjekke vannet særlig ofte hos store dyr som f.eks hester. Ja, de drikker som noen svamper når det er varmt ute, men det betyr jo ikke at de "ikke trenger mer vann"! Ble rett og slett provosert av den oppførselen.

Blei ganske provosert eg og av den oppførselen hennes....og holdningen når storbonden (huske ikkje navnet hennes) klaga på ho.

Når man e med på sånne ehm....oplegg må man jo tåle litt skjefting da...og spesielt med den oppførselen som ho hadde.

Trur forresten at eg skal melde meg på når eg blir gammal nok eg ;P

Skrevet

Jeg tror det enten blir Hugo, Katrine eller han latsabben som faker vondt i hånden for å slippe å jobbe og i tillegg snikspiser fellesmaten.

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg tror det enten blir Hugo, Katrine eller han latsabben som faker vondt i hånden for å slippe å jobbe og i tillegg snikspiser fellesmaten.

Ja, det er det jeg også tenker - at det står mellom de tre!

Skrevet

Nå har eg sett 1, 5 episode med årets Farmen, 0,5 episode i dag og en episode da han latsabben hadde stjelt noen egg og sto å viste frem den "dårlige" hånda si.

Makan til ufordragelig drittsekk skal du leite lenge etter, eg hadde glatt banka han opp på direkten, sjøl om eg ikkje er voldelig...*Grrrr*

Skrevet

Nå har eg sett 1, 5 episode med årets Farmen, 0,5 episode i dag og en episode da han latsabben hadde stjelt noen egg og sto å viste frem den "dårlige" hånda si.

Makan til ufordragelig drittsekk skal du leite lenge etter, eg hadde glatt banka han opp på direkten, sjøl om eg ikkje er voldelig...*Grrrr*

Enig. Jeg blir også veldig provosert at sånt.

Håper virkelig at sykepleier-storbonden har avslørt han.

Skrevet

Vi holdt på å le oss fordervet da hun påsto at om hun ble valgt til førstekjempe så var det fordi hun var den sterkste konkurrenten! Hun har visst grundig misforstått noe tror jeg...

Skrevet

Håper virkelig Hugo forsvinner ut av Farmen, han er en sånn typisk " Jeg kan gi deg kritikk, så mye og så ondsinna så jeg bare orker, men krosser du meg, ja da blir det bråk" type! Skikkelig egoist med andre ord!

Personlig så hadde jeg flydd i trynet på denne personen fra dag 1...

Bedrevitere er det igrunn ingen som liker;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...