Gjest ChiengMai Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Syns ikke ørepluggene som fulgte med iPod er noe særlig. De har ikke noe videre til lyd og sitter dårlig i mine noe trange øreganger. Har forelsket meg helt i et par V-moda Vibe (Red Roxx), og lurer på om noen har erfaring med disse? Ser jo at det følger med plugger i forskjellig størrelse sånn at jeg sikkert finner noen som passer, men hva med lyden? http://www.megastorenorge.no/template/next%2CProduct.vm?itemid=1787024 0 Siter
Juneau Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Smak og behag selvfølgelig - selv sverger jeg til hodetelefoner med noise cancelling system. Bose Quiet Comfort 2 er min favoritt. Men herligheten koster daler da..... Øreplugger har jeg fortsatt til gode å orke lengre opphold i øregangene mine. 0 Siter
Mistera Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har noen àla de der, og de er kjempegode. de ligger inni øret og detter ikke ut slik de andre gjør! Perfekt for oss med små ører;) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har noen àla de der, og de er kjempegode. de ligger inni øret og detter ikke ut slik de andre gjør! Perfekt for oss med små ører;) ''Perfekt for oss med små ører;)'' Det er jo det jeg håper på, så takk. :-) *bestille* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.