Gå til innhold

SPA i Tallin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på SPA i Tallin og kan fortelle litt om erfaringer? Hvor bodde du? Fornøyd med behandlinger/service etc.?

Mvh

Fortsetter under...

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg har ikke vært på SPA der selv, men jeg har hørt om mange som er kjempefornøyd og andre som er misfornøyd. Det blir sagt at SPA i Tallinn ikke er det samme som i Norge og at det derfor blir anbefalt å velge et litt ekstra bra sted og eventuelt et sted man vet har god omtale. Velger man de aller rimeligste løsningene, kan man risikere å bli skuffet.

Skrevet

Jeg har ikke vært på SPA der selv, men jeg har hørt om mange som er kjempefornøyd og andre som er misfornøyd. Det blir sagt at SPA i Tallinn ikke er det samme som i Norge og at det derfor blir anbefalt å velge et litt ekstra bra sted og eventuelt et sted man vet har god omtale. Velger man de aller rimeligste løsningene, kan man risikere å bli skuffet.

Ja, jeg har også hørt det.... Tenkte kanskje jeg kunne få noen tips og anbefalinger her inne :) Satser på et litt luksuriøst sted som er et rent SPA-hotell.

Mvh

Skrevet

Jeg har bodd på dette:

http://hotels.tallink.com/en/mainMenu/spaConferenceHotel/

Det hadde ganske bra beliggenhet, god sørvis og var rent og pent.

Spa-avdelingen var ikke i samme etasje som bassengene og badene da. Ellers hadde de egen beauty-salong i tilleg med rimelige priser.

Spabehandlingen var super, syntes jeg. Prisene var 1/3 av norske.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...