Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ler og gråter samtidig!

Det var en helt ny opplevelse, og det føles litt sprøtt.

Klarer dere det? ;-)

Skrevet

Ja det har eg gjor ihvertfall èn gang, og det var veldig lett. :-)(

Skrevet

Javel, men da, så:-)

Skrevet

Gjør det veldig ofte

Tror jeg må gjøre det igjen, det var mye morsommere enn å bare gråte:-)

Skrevet

Man kan jo le så man gråter.

Eller man kan gråte til man ler. :0)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Da kompisen min lånte shortsen til en kar for å stå på vannski og skulle gå opp fra akterenden av en tresnekke la han ikke merke til at han tredde shortsen over "pulleren" akterut. Tauet strammet seg og min kompis fòr avgårde på vannski naken! Da lo og gråt jeg på en gang! Ikke bare jeg men hele holmen lo og gråt om hverandre! Og vi var mange.

Skrevet

Når jeg opplever komiske situasjoner der jeg ler meg halvt i hjel, så er det jammen ikke godt for andre å se om jeg ler eller griner. Det er skikkelig kjipt å få grinegrimaser når man "bare" ler voldsomt og ikke klarer å stoppe :-/

Skrevet

Når jeg opplever komiske situasjoner der jeg ler meg halvt i hjel, så er det jammen ikke godt for andre å se om jeg ler eller griner. Det er skikkelig kjipt å få grinegrimaser når man "bare" ler voldsomt og ikke klarer å stoppe :-/

Skrevet

Da kompisen min lånte shortsen til en kar for å stå på vannski og skulle gå opp fra akterenden av en tresnekke la han ikke merke til at han tredde shortsen over "pulleren" akterut. Tauet strammet seg og min kompis fòr avgårde på vannski naken! Da lo og gråt jeg på en gang! Ikke bare jeg men hele holmen lo og gråt om hverandre! Og vi var mange.

*LOL*

Ps! Hva er "pulleren" på akterenden av ei snekke?

Skrevet

Veldig ofte ler jeg så jeg griner, men jeg kan ikke huske å ha grått så mye at jeg har begynt å le.

Skrevet

Veldig ofte ler jeg så jeg griner, men jeg kan ikke huske å ha grått så mye at jeg har begynt å le.

Å gråte også begynne å le og gråte samtidig er ganske morsomt. Men å le til jeg griner, har jeg gjort svært lite av hvis man ser bort i fra enkelte tårer som triller.

Nå jeg tilegg blitt god på det der med å strigråte på offentlige steder. Supre greier. Håper jeg ikke ender opp som en ordentlig sippe-guri.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

*LOL*

Ps! Hva er "pulleren" på akterenden av ei snekke?

"pulleren" er krysset der du binder fast tauet foran eller bak

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...