Gå til innhold

Chips og kalorier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kalorier pr hundre gram pleier vel å være ca 420-500 kalorier, etter hva jeg har sett. Men chipsen som skal være med 40% mindre fett, har jo nøyaktig samme innhold på kaloriene.

Ja?

Skrevet

Hæ?

Ja, er du helt tjukk i hue eller? Svar på spørsmålet eller gi faen.

Skrevet

Ja?

Ja!

Er det så jævlig vanskelig å forstå spørsmålet eller? Altså: hvorfor er det like mye kalorier i chips med 40% mindre fett?!

Gjest ???????????
Skrevet

Ja!

Er det så jævlig vanskelig å forstå spørsmålet eller? Altså: hvorfor er det like mye kalorier i chips med 40% mindre fett?!

Hæ?

Er du tjukk i hue eller?

Skrevet

Nå har du gitt oss noe å tenke på her hjemme... Vi sitter og søker etter forklaringer. Kommer tilbake til deg om vi finner ut noe ;)

Gjest Aimabel
Skrevet

Kalorinivået kan være like høyt selv om fettet er redusert, kanskje kaloriene kommer fra karbohydrater?

Skrevet

Synes du virker en smule ubehagelig,eller tar jeg feil?

random1365380890
Skrevet

Hæ?

Skrevet

Synes du virker en smule ubehagelig,eller tar jeg feil?

Nei du tar ikke feil. Han er stort sett sånn i de fleste svarene hans.

Skrevet

Nå har du gitt oss noe å tenke på her hjemme... Vi sitter og søker etter forklaringer. Kommer tilbake til deg om vi finner ut noe ;)

Jeg måtte sjekke da jeg var i butikken idag, og det stemmer jo ikke. Det er over 100 kalorier pr. 100 gram mer i den vanlige chipsen.

Skrevet

Jeg måtte sjekke da jeg var i butikken idag, og det stemmer jo ikke. Det er over 100 kalorier pr. 100 gram mer i den vanlige chipsen.

Ikke rart vi ikke fant noe svar. Det var den timen bortkastet :(

Skrevet

Nei du tar ikke feil. Han er stort sett sånn i de fleste svarene hans.

Vel, jeg pleier å svare deg frekt fordi jeg ikke liker deg, ikke bittelitt engang.

De gode menneskene svarer jeg :-)

Skrevet

Kalorinivået kan være like høyt selv om fettet er redusert, kanskje kaloriene kommer fra karbohydrater?

Jepp, kanskje det! :-)

Skrevet

Oi, spennende! Det er jo ikke noe vits i å kjøpe chips med 40% mindre fett (superchips) hvis kaloriene er det samme.

Skrevet

Det kommer an på hvilken chips man mener tror jeg, fordi superchips har like mange kalorier som endel andre chips, jeg har undersøkt en god del poser.

Skrevet

Ikke rart vi ikke fant noe svar. Det var den timen bortkastet :(

Hva mener du? Jeg har en pose med chips (salt og pepper) og en superchipspose med 40% mindre fett her, de har like mange kalorier omtrent.

Skrevet

Vel, jeg pleier å svare deg frekt fordi jeg ikke liker deg, ikke bittelitt engang.

De gode menneskene svarer jeg :-)

Du må jo ha en grunn til at du ikke liker meg?

Skrevet

Du må jo ha en grunn til at du ikke liker meg?

Jeg har mange grunner. Jeg liker ingenting av det du står for. Jeg synes dine holdninger til absolutt alt er grusomt og kvalmt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...