Jølsen Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Kalorier pr hundre gram pleier vel å være ca 420-500 kalorier, etter hva jeg har sett. Men chipsen som skal være med 40% mindre fett, har jo nøyaktig samme innhold på kaloriene. Ja? 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Hæ? Ja, er du helt tjukk i hue eller? Svar på spørsmålet eller gi faen. 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Ja? Ja! Er det så jævlig vanskelig å forstå spørsmålet eller? Altså: hvorfor er det like mye kalorier i chips med 40% mindre fett?! 0 Siter
Gjest ??????????? Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Ja! Er det så jævlig vanskelig å forstå spørsmålet eller? Altså: hvorfor er det like mye kalorier i chips med 40% mindre fett?! Hæ? Er du tjukk i hue eller? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Nå har du gitt oss noe å tenke på her hjemme... Vi sitter og søker etter forklaringer. Kommer tilbake til deg om vi finner ut noe 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Kalorinivået kan være like høyt selv om fettet er redusert, kanskje kaloriene kommer fra karbohydrater? 0 Siter
lissi67 Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Ja, er du helt tjukk i hue eller? Svar på spørsmålet eller gi faen. Synes du virker en smule ubehagelig,eller tar jeg feil? 0 Siter
random1365380890 Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Ja, er du helt tjukk i hue eller? Svar på spørsmålet eller gi faen. Hæ? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Synes du virker en smule ubehagelig,eller tar jeg feil? Nei du tar ikke feil. Han er stort sett sånn i de fleste svarene hans. 0 Siter
Atene Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Nå har du gitt oss noe å tenke på her hjemme... Vi sitter og søker etter forklaringer. Kommer tilbake til deg om vi finner ut noe Jeg måtte sjekke da jeg var i butikken idag, og det stemmer jo ikke. Det er over 100 kalorier pr. 100 gram mer i den vanlige chipsen. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Jeg måtte sjekke da jeg var i butikken idag, og det stemmer jo ikke. Det er over 100 kalorier pr. 100 gram mer i den vanlige chipsen. Ikke rart vi ikke fant noe svar. Det var den timen bortkastet 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Nei du tar ikke feil. Han er stort sett sånn i de fleste svarene hans. Vel, jeg pleier å svare deg frekt fordi jeg ikke liker deg, ikke bittelitt engang. De gode menneskene svarer jeg :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Kalorinivået kan være like høyt selv om fettet er redusert, kanskje kaloriene kommer fra karbohydrater? Jepp, kanskje det! :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Nå har du gitt oss noe å tenke på her hjemme... Vi sitter og søker etter forklaringer. Kommer tilbake til deg om vi finner ut noe Oi, spennende! Det er jo ikke noe vits i å kjøpe chips med 40% mindre fett (superchips) hvis kaloriene er det samme. 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Jeg måtte sjekke da jeg var i butikken idag, og det stemmer jo ikke. Det er over 100 kalorier pr. 100 gram mer i den vanlige chipsen. Det kommer an på hvilken chips man mener tror jeg, fordi superchips har like mange kalorier som endel andre chips, jeg har undersøkt en god del poser. 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Ikke rart vi ikke fant noe svar. Det var den timen bortkastet Hva mener du? Jeg har en pose med chips (salt og pepper) og en superchipspose med 40% mindre fett her, de har like mange kalorier omtrent. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Vel, jeg pleier å svare deg frekt fordi jeg ikke liker deg, ikke bittelitt engang. De gode menneskene svarer jeg :-) Du må jo ha en grunn til at du ikke liker meg? 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Du må jo ha en grunn til at du ikke liker meg? Jeg har mange grunner. Jeg liker ingenting av det du står for. Jeg synes dine holdninger til absolutt alt er grusomt og kvalmt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.