Gjest annlovinda Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Næsj. Jeg er tunets mester i Wii-tennis. WII sport er kjempegøy da, og der du kan sjekke hvor gammel spillet beregner alderen din er jo kjempegøy. Iallefall når husets 6-åring blir over 70 år. Hehe 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Næsj. Jeg er tunets mester i Wii-tennis. Akkurat de spillene der det kreves litt mer fysisk anstrengelse utover knappetrykking kan vel være dem man må legge bort først...;-) Kanskje ikke Wii tennis, da, men slike dansemattespill blir vel uaktuelt med mindre man er like sprek som Stein Eriksen i en alder av 80 år. 0 Siter
annegunn Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Akkurat de spillene der det kreves litt mer fysisk anstrengelse utover knappetrykking kan vel være dem man må legge bort først...;-) Kanskje ikke Wii tennis, da, men slike dansemattespill blir vel uaktuelt med mindre man er like sprek som Stein Eriksen i en alder av 80 år. Du skulle hørt gubben dagen etter at vi fikk wii'en i hus, og han og jentungen hadde vært igjennom en del runder tennis. Han var støl... Typisk akademiker? 0 Siter
annegunn Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Næsj. Jeg er tunets mester i Wii-tennis. Trenger du å utfordres av jentungen? 0 Siter
morsan Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Du skulle hørt gubben dagen etter at vi fikk wii'en i hus, og han og jentungen hadde vært igjennom en del runder tennis. Han var støl... Typisk akademiker? *he he* Ja, man kan fort merke muskler man ikke trodde man hadde;-) 0 Siter
annegunn Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 *he he* Ja, man kan fort merke muskler man ikke trodde man hadde;-) Eventuelt muskler man trodde man hadde :-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Eventuelt muskler man trodde man hadde :-) *he he* Ja, _det_ også;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Trenger du å utfordres av jentungen? Hun kommer til å bli grusa. Jeg er jo en gammel rev på tennisbanen. Men Wii'en gir meg idrettsskader. 0 Siter
annegunn Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Hun kommer til å bli grusa. Jeg er jo en gammel rev på tennisbanen. Men Wii'en gir meg idrettsskader. Hehe, ikke bare deg... Husket handlelista? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Hehe, ikke bare deg... Husket handlelista? *iler til Nex og FF-sidene* 0 Siter
KaVa Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Når de tvinger håndkontrollen ut av mine døde, stive fingre - forhåpentligvis når jeg takker for meg i en alder av 124.... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Når de tvinger håndkontrollen ut av mine døde, stive fingre - forhåpentligvis når jeg takker for meg i en alder av 124.... Godt svart. Da er vi to ) 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Tror aldri man blir for gammel jeg, det finnes jo så mye ulike spill for enhver smak nå! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Jeg elsker tv-spill og dataspill og alt slikt, det varer nok ikke lenge før sønnen vår får en Playstation el.l. i gave fra en svært ivrig mamma... Pappa derimot, har lite til overs for sånt, han vil heller ut og gå på ski og sånn. Men - ja takk, begge deler. Spiller mest på PC og digger The Sims, men er litt smålei nå. Holder også på med Den lengste reisen, og den er helt etter min smak. Men det er vanskelig å finne PC-spill uten action og skyting. 0 Siter
mamma til ni Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Elsker å sete i fred og ro med eventyrspel på dataen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.