Gå til innhold

Noen som har tatt MR/CT her?

Gjest Pysa som er redd for å måtte kle av seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk du beholde klærne på i det aktuelle området det skulle taes bildet av?

Jeg skal ta bilder av overkropp, hofteparti + kne.

Kan jeg da ha på genser/bukse?

Er det greit så lenge jeg ikke har på meg klesplagg som har detaljer av metall? Feks. Joggebukse?

Skrevet

Jeg tok MR for 2 uker siden, og er like pystete som deg med å kle av meg. Jeg hadde på joggebukse uten noe metall, sjekket at det ikke var metall i strikken i beina eller i "tråden" ved livet. BH med spiler måtte jeg ta av meg, men fikk ha på t-skjorten.

De sa at jeg kunne ha på alt uten metall, så hvis du tenker ut hva du kan ha på deg før du skal dit så går det helt sikkert bra!

Skrevet

Jeg tok MR for 2 uker siden, og er like pystete som deg med å kle av meg. Jeg hadde på joggebukse uten noe metall, sjekket at det ikke var metall i strikken i beina eller i "tråden" ved livet. BH med spiler måtte jeg ta av meg, men fikk ha på t-skjorten.

De sa at jeg kunne ha på alt uten metall, så hvis du tenker ut hva du kan ha på deg før du skal dit så går det helt sikkert bra!

Å tusen takk, nå ble jeg lettet :-)

Skrevet

Jeg har tatt mr og måtte bytte tøy, det skjedde selvsagt alene i et eget rom. De hadde egne strikkbukser og sykehus skjorte. ikke gidd å dra avsted med smykker den dagen kanskje. Mr maskinen bråker litt men gjør ikke vondt. Jeg sovnet nesten inni der :)

Gjest play4real
Skrevet

Å tusen takk, nå ble jeg lettet :-)

Apropos MR /CT - den lyden den maskinen lager høres ut som de legendariske pc-spillene på tidlig 80-tallet - type commodore 64, Vic 20 etc....

Bare en digresjon :)

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har tatt MR og CT flere ganger. Det er mulig jeg også kan klassifiseres som pyse, men jeg syntes lyden var nærmest uutholdelig. Du får hørselvern der, men i tillegg vil jeg virkelig anbefale deg å ta med deg ørepropper (gjerne av typen sov-i-ro).

Lykke til :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...