Gå til innhold

problemer av muggsopp??

Anbefalte innlegg

Gjest lilla_humle

jeg lurer på noe ting ang muggsopp i hus...jeg og min samboer kjøpte leilighet i juli i fjord og etter vi flyttet till og hadde bodd der en måneds tid fikk jeg betennelse i begge albuene og fikk mye vondt i hodet..mot jul økte hodepinen i intensitet og jeg har hodepine hver dag..det er migrene lignende...jeg begynner å slite med å snakke og blir svimmel og ukonsentrert..var også kvalm hver morgen og kveld og kastet opp en del.i januar fant vi ut vi hadde et relativt stort muggsopp problem i huset...så vi flyttet ut at det værste rommet i huset...men jeg har fortsatt mye vondt i hodet, er mye kvalm og dårlig..har mye diare, betennelsen i albuene gikk videre opp i nakke og armer..jeg har gått til behandling for det og samtidig prøvd å finne ut grunnen til denne hodepinen, ikke kiropraktor eller fysioterapuaut kunne hjelpe meg med dette..lhar snakket med legen min om dette med hodet men hus sa det sikkert ikke var noe..er dette noe som kan være en virkning av muggsoppen i leiligheten??jeg har aldri pleid å være mye syk og dårlig...og har sjelden hatt diare før jeg flyttet inn her...dette begynner å bli en uutholdelig situasjon for meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299441-problemer-av-muggsopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Muggsopp er en kilde til mange plager og det er ikke overraskende at legen din avfeide deg. De har null kunnskap om emnet. Leger vet bare det som står i lærebøkene og selv om kunnskapen om helseplager fra muggsopp har vært kjent i hundrevis av år så kjenner ikke legene til det. Legene har som oftest ikke opplevd det på kroppen. Husk leger kommer fra vellykkete familier som slettes ikke har bodd i hus med muggsopp. Det er lite hjelp å få der.

Du må fjerne muggsoppen og kilden til problemet. Det finnes ingen snarvei.

Du finner mye informasjon her: http://www.inneklima.com/

Lykke til!

Gjest lindajakobsen

Muggsopp er en kilde til mange plager og det er ikke overraskende at legen din avfeide deg. De har null kunnskap om emnet. Leger vet bare det som står i lærebøkene og selv om kunnskapen om helseplager fra muggsopp har vært kjent i hundrevis av år så kjenner ikke legene til det. Legene har som oftest ikke opplevd det på kroppen. Husk leger kommer fra vellykkete familier som slettes ikke har bodd i hus med muggsopp. Det er lite hjelp å få der.

Du må fjerne muggsoppen og kilden til problemet. Det finnes ingen snarvei.

Du finner mye informasjon her: http://www.inneklima.com/

Lykke til!

det som er problemet mitt er at jeg er i en sak med forsikringsselskapet....de har avslått søknaden på urimelige grunnlag...jeg trenger da å bevise for de at mine plager kommer av muggsoppen og at vi ikke kan bo her mens det er sånn...noen forslag??

det som er problemet mitt er at jeg er i en sak med forsikringsselskapet....de har avslått søknaden på urimelige grunnlag...jeg trenger da å bevise for de at mine plager kommer av muggsoppen og at vi ikke kan bo her mens det er sånn...noen forslag??

er det noen jeg kan kontakte som kan hjelpe meg med å fastslå dette??jeg holder ikke ut dette hvis saken tar mange år

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...