Gjest Geir Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Endelig da var resten av julepynten tatt ned. Tok en skikkelig opprydding i stua i går og fjerna juleduk, julegeit (?) og julestjerna i vinduet, så nå er det tilbake til hverdagen her i huset... Åssen er det hos deg? 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Julestjerna henger usynlig i vinduet enda.Og lyset er slukket.Tar den ned med engang jeg Geir.Takk for hintet. 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Hehe, ja jula varer helt til påske Men da var du jo tidlig ute! Mitt er borte for lengst, men jeg ser at i mange hager er det juletrær står å lyser opp på kveldene......!!??!! 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Jeg pynter ikke til jul, så jeg slipper alle sånne problemstillinger.. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Allerede? Godt jobbet. ;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Seriøst??? Mannfolk ass ;0) Lenge siden julepynten er fjernet herfra. Nå skal vi snart pynte til påske jo! :0) 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Hehe, ja jula varer helt til påske Men da var du jo tidlig ute! Mitt er borte for lengst, men jeg ser at i mange hager er det juletrær står å lyser opp på kveldene......!!??!! Julestjerna er borte nå! Så den ikke engang der den hang stakkars! Det var Geir som minte meg på den. 0 Siter
grot Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Hi hi, julegeit har jeg aldri hørt om før! Men godt at du fikk pynten ned. Det skal snart pyntes til påske vet du:-) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 hahaha, her er alt borte for lenge siden:o) Godt å få det bort, syns du ikke? 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Julestjerna er borte nå! Så den ikke engang der den hang stakkars! Det var Geir som minte meg på den. _stakkars_ lampe 0 Siter
tiliti Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Oh vel det meste er vekk men det står fremdeles noen julepyntede svibler på en hylle, og julestjerna er i levende live. Ellers er det noen lys over et vindu som ikke er tatt ned men de er slått av. Stjernelysene på kjøkkenet nekter jeg å fjerne før det blir lysere ute! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Julebukk, ikke geit ;p Jau, julepynten er godt lagret... 0 Siter
ekte nick Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Eh...var du nødt til å ta opp dette avslørende temaet?! Jeg må medgi at julepynten ligger hulter til bulter i noen kasser som står under spisestuebordet akkurat nå. Jeg hadde tenkt å pakke det pent sammen oppi eskene (noe er knusbart...) før jeg satte det i kjelleren. Men jeg har ikke hatt tid enda... 0 Siter
Gjest Det var jaggu en lang jul må jeg si Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Du må spøke.........??? Julepynten vår gikk en av de første dagene i januar, utelysene litt senere. Alt ligger sortert og pent pakket i plastikkasser med lokk, i boden. Kanskje du bor i en av de husene jeg kjører forbi på veg til jobb, der lyser nemmelig juletrelysene i en buske i hagen, ennå. Har "jegdiggerjulenmedjulepyntenogbegynnermeddetiførstenavdesember" inntilling men selv ikke jeg kjører jul til påske for å si det sånn..... Hva er det som driver deg? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Hi hi, julegeit har jeg aldri hørt om før! Men godt at du fikk pynten ned. Det skal snart pyntes til påske vet du:-) Det er visst en julebukk ifølge Lotte. Eg syns det ligna mest på ei geit, har aldri reflektert over hvilket (u)dyr det har vært før eg skreiv innlegget. Ps! Vi har hatt geita/bukken siden før eg var født. 0 Siter
Gjest nissekjerringa Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Jada den er borte for leeeeeenge siden Men du verden, det er fortsatt julebelysninger ute hos folk enda, kjørte mot Skien på fredagen, der stod det ikke bare ett juletre ute å lyste, faktisk flere ....... jeg gruer meg på andres vegne jeg ....... at de ikke gidder å dra ut stikk-kontakten engang ....... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1203267164' post='3807653] Julebukk, ikke geit ;p Jau, julepynten er godt lagret... Takk for oppklaringen med hensyn til juledyret. Ps! Angående en annen tråd, så tror eg du tar feil... he.he... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Eh...var du nødt til å ta opp dette avslørende temaet?! Jeg må medgi at julepynten ligger hulter til bulter i noen kasser som står under spisestuebordet akkurat nå. Jeg hadde tenkt å pakke det pent sammen oppi eskene (noe er knusbart...) før jeg satte det i kjelleren. Men jeg har ikke hatt tid enda... Ta det en dag du har tid du, bare du får pakka det bort før du skal ta det frem igjen til neste jul, så er det vel greit nok? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Hi hi, julegeit har jeg aldri hørt om før! Men godt at du fikk pynten ned. Det skal snart pyntes til påske vet du:-) I Numedal trodde man julegeita kom og bæsja på dem som ikke hadde fått nye klær til jul. http://www.laagendalsposten.no/article/20071129/KULTUR/323549397/1002/ABONNEMENT 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Du må spøke.........??? Julepynten vår gikk en av de første dagene i januar, utelysene litt senere. Alt ligger sortert og pent pakket i plastikkasser med lokk, i boden. Kanskje du bor i en av de husene jeg kjører forbi på veg til jobb, der lyser nemmelig juletrelysene i en buske i hagen, ennå. Har "jegdiggerjulenmedjulepyntenogbegynnermeddetiførstenavdesember" inntilling men selv ikke jeg kjører jul til påske for å si det sånn..... Hva er det som driver deg? Nei, eg spøker ikkje med så alvorlige ting. Saken er den at eg "glemte" å pynte til jul før etter jul, så dermed måtte pynten henge litt ekstra for at eg skulle (prøve) å komme i julestemning. Ps! Eg har ikkje juletre i hagen, skippa faktisk hele juletreet i år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.