Gå til innhold

Har du tatt bort Julepynten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig da var resten av julepynten tatt ned.

Tok en skikkelig opprydding i stua i går og fjerna juleduk, julegeit (?) og julestjerna i vinduet, så nå er det tilbake til hverdagen her i huset...:)

Åssen er det hos deg?

Fortsetter under...

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Julestjerna henger usynlig i vinduet enda.Og lyset er slukket.Tar den ned med engang jeg Geir.Takk for hintet.

Skrevet

Hehe, ja jula varer helt til påske ;) Men da var du jo tidlig ute! Mitt er borte for lengst, men jeg ser at i mange hager er det juletrær står å lyser opp på kveldene......!!??!!

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg pynter ikke til jul, så jeg slipper alle sånne problemstillinger.. :)

Skrevet

Seriøst??? Mannfolk ass ;0)

Lenge siden julepynten er fjernet herfra. Nå skal vi snart pynte til påske jo! :0)

Annonse

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Hehe, ja jula varer helt til påske ;) Men da var du jo tidlig ute! Mitt er borte for lengst, men jeg ser at i mange hager er det juletrær står å lyser opp på kveldene......!!??!!

Julestjerna er borte nå! Så den ikke engang der den hang stakkars! Det var Geir som minte meg på den.

Skrevet

Hi hi, julegeit har jeg aldri hørt om før!

Men godt at du fikk pynten ned. Det skal snart pyntes til påske vet du:-)

Skrevet

hahaha, her er alt borte for lenge siden:o)

Godt å få det bort, syns du ikke?

Skrevet

Julestjerna er borte nå! Så den ikke engang der den hang stakkars! Det var Geir som minte meg på den.

_stakkars_ lampe ;)

Skrevet

Oh vel det meste er vekk men det står fremdeles noen julepyntede svibler på en hylle, og julestjerna er i levende live.

Ellers er det noen lys over et vindu som ikke er tatt ned men de er slått av.

Stjernelysene på kjøkkenet nekter jeg å fjerne før det blir lysere ute!

Skrevet

Julebukk, ikke geit ;p

Jau, julepynten er godt lagret... :)

Skrevet

Eh...var du nødt til å ta opp dette avslørende temaet?!

Jeg må medgi at julepynten ligger hulter til bulter i noen kasser som står under spisestuebordet akkurat nå. Jeg hadde tenkt å pakke det pent sammen oppi eskene (noe er knusbart...) før jeg satte det i kjelleren.

Men jeg har ikke hatt tid enda...

Annonse

Gjest Det var jaggu en lang jul må jeg si
Skrevet

Du må spøke.........???

Julepynten vår gikk en av de første dagene i januar, utelysene litt senere.

Alt ligger sortert og pent pakket i plastikkasser med lokk, i boden.

Kanskje du bor i en av de husene jeg kjører forbi på veg til jobb, der lyser nemmelig juletrelysene i en buske i hagen, ennå.

Har "jegdiggerjulenmedjulepyntenogbegynnermeddetiførstenavdesember" inntilling men selv ikke jeg kjører jul til påske for å si det sånn.....

Hva er det som driver deg?

Skrevet

Hi hi, julegeit har jeg aldri hørt om før!

Men godt at du fikk pynten ned. Det skal snart pyntes til påske vet du:-)

Det er visst en julebukk ifølge Lotte.

Eg syns det ligna mest på ei geit, har aldri reflektert over hvilket (u)dyr det har vært før eg skreiv innlegget. :)

Ps! Vi har hatt geita/bukken siden før eg var født.

Gjest nissekjerringa
Skrevet

Jada den er borte for leeeeeenge siden :)

Men du verden, det er fortsatt julebelysninger ute hos folk enda, kjørte mot Skien på fredagen, der stod det ikke bare ett juletre ute å lyste, faktisk flere ....... jeg gruer meg på andres vegne jeg ....... at de ikke gidder å dra ut stikk-kontakten engang .......

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1203267164' post='3807653]

Julebukk, ikke geit ;p

Jau, julepynten er godt lagret... :)

Takk for oppklaringen med hensyn til juledyret.

Ps! Angående en annen tråd, så tror eg du tar feil... he.he...

Skrevet

Eh...var du nødt til å ta opp dette avslørende temaet?!

Jeg må medgi at julepynten ligger hulter til bulter i noen kasser som står under spisestuebordet akkurat nå. Jeg hadde tenkt å pakke det pent sammen oppi eskene (noe er knusbart...) før jeg satte det i kjelleren.

Men jeg har ikke hatt tid enda...

Ta det en dag du har tid du, bare du får pakka det bort før du skal ta det frem igjen til neste jul, så er det vel greit nok?

Skrevet

Du må spøke.........???

Julepynten vår gikk en av de første dagene i januar, utelysene litt senere.

Alt ligger sortert og pent pakket i plastikkasser med lokk, i boden.

Kanskje du bor i en av de husene jeg kjører forbi på veg til jobb, der lyser nemmelig juletrelysene i en buske i hagen, ennå.

Har "jegdiggerjulenmedjulepyntenogbegynnermeddetiførstenavdesember" inntilling men selv ikke jeg kjører jul til påske for å si det sånn.....

Hva er det som driver deg?

Nei, eg spøker ikkje med så alvorlige ting.

Saken er den at eg "glemte" å pynte til jul før etter jul, så dermed måtte pynten henge litt ekstra for at eg skulle (prøve) å komme i julestemning.

Ps! Eg har ikkje juletre i hagen, skippa faktisk hele juletreet i år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...