Gjest Varalden Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei. For å gjøre en lang historie kort...min far fikk for en snart to mnd siden vite at han hadde tarmslyng og ble operert.Under operasjonen ser de at det er tykktarmskreft og fjerner en meter av tykktarmen. Etter to uker får han vite at det er noen små prikker på levere...Etter masse prøver og vurdering fra spesialist får vi vite at det er spredning i hele leveren og at det er en hissig kreft type. Han har nå begynt på cellegift og skal ha fire behandlinger,han er også satt på liste for transplantasjon. Han er i utgangspunktet sterk både psykisk og fysisk,og fyller snat 56 år. Vet du om det er noen andre mulige behandlinger,hva pris er og evt hvilke land man kan dra til? Håper på positivt svar...Med vennlig hilsen bekymret datter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300359-tykktarmskreft-med-spredning-til-lever/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Bruset - Alt. medisin Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg har besøkt mange steder i utlandet som gir komplementær behandling av kreft, men kjenner ikke til noen der man kan love din far at han kan bli frisk. Selv er jeg positiv til støttebehandling og mener man bør forsøke å få dette der man bor, slik at man kan tilbringe tid sammen med familien i en vanskelig tid. På en kreftkonferanse i 2004 fortalte den engelske legen Rosy Daniel om sine positive erfaringer med det indiske urtebaserte kosttilskuddet Carctol ved leverkreft, og jeg vet at antropsofiske leger anbefaler injeksjoner med misteltein som støttebehandling. Mitt råd er å etablere kontakt med en alternativ behandler/lege som dere har tillit til og etable en støttebehandling i samforståelse med spesialistene på sykehuset. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300359-tykktarmskreft-med-spredning-til-lever/#findComment-2430244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.