Gå til innhold

Hva koster det å fjerne 4 tenner på sykehus?


Gjest Fattig_Student

Anbefalte innlegg

Gjest Fattig_Student

Jeg skal fjerne alle fire visdomstennene under narkose på offentlig sykehus (Førde). Hvor mye koster dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Gjest vise meg

ser det er lenge siden du skrev dette innlegget. Jeg skal også fjerne mine, på sykehus, og har fått oppgitt at det er gratis, med unntak av egenandelen på 280 kroner. Stemmer dette?

Vil du være så snill å fortelle litt om hvordan det gikk, og om hvor smertefullt det eventuelt var i etterkant..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidligere_Fattig_Student

ser det er lenge siden du skrev dette innlegget. Jeg skal også fjerne mine, på sykehus, og har fått oppgitt at det er gratis, med unntak av egenandelen på 280 kroner. Stemmer dette?

Vil du være så snill å fortelle litt om hvordan det gikk, og om hvor smertefullt det eventuelt var i etterkant..??

Det stemmer at det var gratis, med unntak av egenandelen.

Selve operasjonen gikk kjempefint! Jeg våknet med munnen full av sånne puter, men de bare nappet jeg ut selv da jeg hadde fått summet meg litt etter narkosen.

Jeg blødde bittelitt en drøy times tid etterpå, men jeg satte meg på en benk ute og spyttet og skylte munnen med farris (: Dagene etterpå var litt kjipe, for det frister ikke særlig med fast føde. Suppe er ikke noe moro heller. Yoghurt og surmelk ble redningen for meg, og etterhvert myk eggerøre. Pass på å holde munnhulen ren, skyll med f.eks Corsodyl (som du får på apoteket) minst to ganger om dagen, og helst etter hver gang du har spist med tilhørende tannpuss.

Og nei, det gjør ikke spesielt vondt (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...