Gå til innhold

Drikke vaniljesaus


Jølsen

Anbefalte innlegg

Jeg liker å:

- Drikke vaniljesaus fra glass, enten med sugerør eller rett fra glasset.

- Jeg er ikke noe glad i syltetøy på mat, men jeg liker veldig godt å spise godt syltetøy direkte fra glasset, med skje.

- Helle smilsaus rett ned i munnen fra flaska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er vel antagelig litt småtjukk du eller? ;-)

Nei, begynner faktisk å bli for tynn. Kompenserer med vaniljesaus :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204883490' post='3821963]

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3819967

Du har veldig høy troverdighet.

Jepp. Har gått på en veldig spesiell diett den siste uka, har gått ned 6 kilo. Problemet er at man får skikkelig ulvehunger, så det var det jeg lurte på.

Forresten, _du_ burde kanskje slanke deg litt, Lotte, for i følge bildene er du ganske overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204884566' post='3821991]

Merkelige greier, du ;o)

Det sier du, tjukka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Har gått på en veldig spesiell diett den siste uka, har gått ned 6 kilo. Problemet er at man får skikkelig ulvehunger, så det var det jeg lurte på.

Forresten, _du_ burde kanskje slanke deg litt, Lotte, for i følge bildene er du ganske overvektig.

Jeg tror ikke på noe av det du sier. Det finnes ingen diett som lar deg miste 6 kg på ei uke, med mindre du veier 150 kg i utgangspunktet. Lykke til. Jeg tror du trenger det ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204884788' post='3821996]

Jeg tror ikke på noe av det du sier. Det finnes ingen diett som lar deg miste 6 kg på ei uke, med mindre du veier 150 kg i utgangspunktet. Lykke til. Jeg tror du trenger det ;o)

Det er samme for meg hva du mener. Men jeg kan godt fortelle deg at jeg har gått på RIkshospitalets suppediett, og at jeg faktisk har gått ned 6 kilo på en uke ved hjelp av denne (hadde et lite feiltrinn ved inntak av brød da, men dog) Denne diette fungerer uansett hvor mye man veier. Jeg var hverken tjukk eller overvektig egentlig, ville bare gå ned litt kjapt. Jeg kjenner også flere som har brukt samme diett, den skal følges slavisk (hvis jeg ser bort fra brødet jeg spiste den ene dagen)

Dersom dietten følges meget nøye garanterer dietten at man kan gå ned 5-8 kilo på en uke, uansett vekt.

Jeg tror vel heller det er du som trenger hjelp, i allefall slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204884788' post='3821996]

Jeg tror ikke på noe av det du sier. Det finnes ingen diett som lar deg miste 6 kg på ei uke, med mindre du veier 150 kg i utgangspunktet. Lykke til. Jeg tror du trenger det ;o)

''Det finnes ingen diett som lar deg miste 6 kg på ei uke,''

Nei, men hvis han har vært superduperforstoppet og så tar tarmskylling, kan han sikkert nærme seg en slik "vektnedgang"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det finnes ingen diett som lar deg miste 6 kg på ei uke,''

Nei, men hvis han har vært superduperforstoppet og så tar tarmskylling, kan han sikkert nærme seg en slik "vektnedgang"....

*LOL*

Jeg tror neppe det er bare tarmen som er forstoppet, da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Det finnes ingen diett som lar deg miste 6 kg på ei uke,''

Nei, men hvis han har vært superduperforstoppet og så tar tarmskylling, kan han sikkert nærme seg en slik "vektnedgang"....

Den suppedietten jeg snakker om, lar deg også gå ned 5-8 kilo på en uke, uansett vekt. Jeg har gått ned 6 kilo på en uke med denne, kunne sikkert gått ned mer hvis jeg ikke spiste det brødet den ene dagen.

Dette er en ekstrem diett, og sunt er det jo ikke, men man går faktisk ned så mye hvis man følger dietten til punkt og prikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme for meg hva du mener. Men jeg kan godt fortelle deg at jeg har gått på RIkshospitalets suppediett, og at jeg faktisk har gått ned 6 kilo på en uke ved hjelp av denne (hadde et lite feiltrinn ved inntak av brød da, men dog) Denne diette fungerer uansett hvor mye man veier. Jeg var hverken tjukk eller overvektig egentlig, ville bare gå ned litt kjapt. Jeg kjenner også flere som har brukt samme diett, den skal følges slavisk (hvis jeg ser bort fra brødet jeg spiste den ene dagen)

Dersom dietten følges meget nøye garanterer dietten at man kan gå ned 5-8 kilo på en uke, uansett vekt.

Jeg tror vel heller det er du som trenger hjelp, i allefall slik jeg ser det.

Ja, og du er rette mann/kvinne! ;p

Fortell din høyde og din vekt for en uke siden da.

Og hele diettoppskriften.

På forhånd takk for hjelpen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204885177' post='3822005]

*LOL*

Jeg tror neppe det er bare tarmen som er forstoppet, da ;o)

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

He, he, jeg liker også drikke vaniljesaus :0)

Syltetøy kan jeg også ha, men ikke klumpene..Og kan ikke maule det..

Min far drakk tranen rett fra flasken..Usj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fårepølsa

Den suppedietten jeg snakker om, lar deg også gå ned 5-8 kilo på en uke, uansett vekt. Jeg har gått ned 6 kilo på en uke med denne, kunne sikkert gått ned mer hvis jeg ikke spiste det brødet den ene dagen.

Dette er en ekstrem diett, og sunt er det jo ikke, men man går faktisk ned så mye hvis man følger dietten til punkt og prikke.

Om du går ned 3 eller 6 eller hvor mye kilo, er uvesentlig. Poenget er at man bør absolutt ikke gå ned mer enn en halv kilo i uka, skal det vare. Vent å se, når du går over til "normal" mat igjen, legger du på deg fort de 6 kiloene, ++ mer. Sånn er det bare.

Forresten, lenge siden vi har mobbet hverandre nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Den suppedietten jeg snakker om, lar deg også gå ned 5-8 kilo på en uke, uansett vekt. Jeg har gått ned 6 kilo på en uke med denne, kunne sikkert gått ned mer hvis jeg ikke spiste det brødet den ene dagen.

Dette er en ekstrem diett, og sunt er det jo ikke, men man går faktisk ned så mye hvis man følger dietten til punkt og prikke.

Det er veldig usunt ja, og du mister utrolig mye vaeske og muskelmasse i samme slengen.

For à ikke miste muskler, burde du gà ned rundt 500gr. i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den suppedietten jeg snakker om, lar deg også gå ned 5-8 kilo på en uke, uansett vekt. Jeg har gått ned 6 kilo på en uke med denne, kunne sikkert gått ned mer hvis jeg ikke spiste det brødet den ene dagen.

Dette er en ekstrem diett, og sunt er det jo ikke, men man går faktisk ned så mye hvis man følger dietten til punkt og prikke.

Hva i all verden er vitsen med og gå ned så mye i vekt for så og kompensere vekttapet med og drikke vaniljesaus da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...