Gå til innhold

Drikke vaniljesaus


Jølsen

Anbefalte innlegg

Hanna casandra

Jeg drikker vaniljesaus fra et stort Norges glass. Jeg tar gjerne to glass vis jeg vil. 😋

Endret av Hanna casandra
Feil i ordet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hanna casandra skrev (11 timer siden):

Jeg drikker vaniljesaus fra et stort Norges glass. Jeg tar gjerne to glass vis jeg vil. 😋

Nå er dette en ganske gammel tråd da, men da jeg jobbet på sykehjem tok jeg en shot vaniljesaus rett som det var. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (23 minutter siden):

Nå er dette en ganske gammel tråd da, men da jeg jobbet på sykehjem tok jeg en shot vaniljesaus rett som det var. 😛

Ble du ikke kvalm av det?

Anonymkode: f7320...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kafe i byen hadde noe som de kalte vaniljemelk. Jeg tror det rett og slett var steamet melk med en dæsj vaniljesirup i. Utrolig godt! Dessverre er kafeen nedlagt nå 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ble du ikke kvalm av det?

Anonymkode: f7320...f05

Tok bare en shot. Mindre enn hva man har på fruktsalat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanna casandra skrev (13 timer siden):

Jeg drikker vaniljesaus fra et stort Norges glass. Jeg tar gjerne to glass vis jeg vil. 😋

Opprettet du en ny bruker bare for å svare i denne  olding-tråden?

Anonymkode: 53129...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...