Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

Herlig! Så for litt siden en annonse for vitrineskap, med overskriften "Latrineskap". Hi-hi. Mye bra på Finn, altså!

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

29

• Lillemus

4

• hidi, the scorpion

4

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvordan kommer du stadig over slike rariteter!? Sitter du og leter på finn.no eller får du de flotte linkene på mail...?

*nysgjerrig*

Jeg finner de stort sett selv, som oftest fordi jeg tilfeldigvis kommer over det på jakt etter noe annet. Men andre ganger leter jeg opp, slik som disse to. Jeg bruker normalt ikke å sjekke 'gis bort'-delen av finn, for jeg antar at det ikke er noe av interesse der lell;-)

Men så fant jeg på å ta en titt og fant disse...

Skrevet

Du er nå et unikum ;)

Min datter siglet godt over påskeegget, he ,he. Alle tenker at det sikkert er gitt bort for leeenge siden, så det er ikke sikkert de får gitt det bort engang, sa hun ;)

Det står jo ikke hva dette innholdet er, da, så det kan jo være skitne truser og ikke godis for alt vi vet...;-)

Skrevet

Du er herved omdøpt til Finn-morsan (eller omvendt) :)

Tenk på de som takker ja da...... Vel ,det er jo bra for dem. Men ærlig talt, det påske egget kan vel ikke friste noen??

Skrevet

Bare tatt en sprut av flaska. Lol :o)

Og den er kjøpt for mange penger :o) Koster vel 30 kr pr flaske. Hehe.

Kanskje han har vært i en super-eksklusiv butikk der de kostet enda mer?? ;-)

Skrevet

Du er i grunnen en kvinne helt etter min smak... Sexy, rett og slett ;)

*rødmer kledelig*

Skrevet

Jeg kroner deg herved til den ubestridte finn.no-queen. :)

Takk! .-D

Skrevet

Takk! .-D

Oi - énøyd smiley, gitt! Strengt tatt burde jeg ta en med briller, jf svar til Babette nedenfor 8-)

Skrevet

Hehe:)

Disse annonsene MÅ jo bare være tull? Eller?

Ja, det er nærliggende å tro det, men det finnes jo rare folk også, da.

Skrevet

Når jeg leser enkelte overskrifter her ser jeg bare med en gang hvem som er forfatteren ;) Slik som denne og "anneks til hytte" som var nylig.

En annen ting er at jeg hadde en samtale med rytme her en dag pga en link du sendte, he he.

*knegg*

(men skjønte ikke helt den med samtale til rytme??)

Skrevet

Hvis denne annonsen nå er ekte..... Så er mitt spørsmål: hva trodde han _egentlig_ at han kjøpte???

Ja, man kan jammen lure;-)

Skrevet

Herlig! Så for litt siden en annonse for vitrineskap, med overskriften "Latrineskap". Hi-hi. Mye bra på Finn, altså!

ROTFLOL!!!

Skrevet

Du er herved omdøpt til Finn-morsan (eller omvendt) :)

Tenk på de som takker ja da...... Vel ,det er jo bra for dem. Men ærlig talt, det påske egget kan vel ikke friste noen??

Men det skal være rimelig kort vei til giveren av sjampo for at det skal lønne seg å få det 'gratis' - det koster jo litt med bensin osv.

Men det må da være litt pinlig å dukke opp hjemme hos noen for å hente noe som det der?? Jeg så forresten en annen gis-bort-annonse der en dame skulle gi bort et par poser med blader/magasiner. Det er jo egentlig en helt grei ting å få brukt synes jeg - søsteren min og jeg bruker innimellom å gi hverandre noen gamle blader på den måten. Men jeg hadde aldri i verden ringt til en ukjent person på finn!! ;-)

Skrevet

Shampoo for kort hår, daaahhh ;)

aaaaaaaaah..... *giggle*

Skrevet

Men det skal være rimelig kort vei til giveren av sjampo for at det skal lønne seg å få det 'gratis' - det koster jo litt med bensin osv.

Men det må da være litt pinlig å dukke opp hjemme hos noen for å hente noe som det der?? Jeg så forresten en annen gis-bort-annonse der en dame skulle gi bort et par poser med blader/magasiner. Det er jo egentlig en helt grei ting å få brukt synes jeg - søsteren min og jeg bruker innimellom å gi hverandre noen gamle blader på den måten. Men jeg hadde aldri i verden ringt til en ukjent person på finn!! ;-)

Er helt enig med deg, jeg hadde ikke hentet det, men for dem som synes det virkelig er et kupp, så er det bra :)

Ukeblader er fint å få, det får jeg ofte av søsteren min. Veldig ok før sommerferien. Vi drar med oss bunken ut på sjøen eller bort i vogna :) Jeg kjøper minimalt med ukeblader.

AneM1365380603
Skrevet

*knegg*

(men skjønte ikke helt den med samtale til rytme??)

Var det ikke du som linket til "Debatt med rytme"? I og med at vi ikke hadde debatt her måtte det bli samtale. Det var en debatt med Harald Eia og Bård Tufte Johansen. Det er vel noe av det mest sjuke jeg har sett på lenge, he he.

Skrevet

Er helt enig med deg, jeg hadde ikke hentet det, men for dem som synes det virkelig er et kupp, så er det bra :)

Ukeblader er fint å få, det får jeg ofte av søsteren min. Veldig ok før sommerferien. Vi drar med oss bunken ut på sjøen eller bort i vogna :) Jeg kjøper minimalt med ukeblader.

''Jeg kjøper minimalt med ukeblader.''

Samma her, så gamle ukeblader er helt topp:-)

Skrevet

Var det ikke du som linket til "Debatt med rytme"? I og med at vi ikke hadde debatt her måtte det bli samtale. Det var en debatt med Harald Eia og Bård Tufte Johansen. Det er vel noe av det mest sjuke jeg har sett på lenge, he he.

Jo, he he, det hørtes kjent ut:-)

Skrevet

Hehe, hvordan finner du frem til alle de morsomme annonsene?

Kanskje det er barn som står bak?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...