Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

29

• Lillemus

4

• hidi, the scorpion

4

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg fortrekker deg "in natura", morsan....;)

Er 'in natura' etter eller under styling, da? ;-)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Du er herved omdøpt til Finn-morsan (eller omvendt) :)

Tenk på de som takker ja da...... Vel ,det er jo bra for dem. Men ærlig talt, det påske egget kan vel ikke friste noen??

Og ikke minst hva er shampooen-balsamen blandet ut med? Lim?? "ler" Dette er er noen skøyerstreker er jeg helt sikker på.

Skrevet

Og ikke minst hva er shampooen-balsamen blandet ut med? Lim?? "ler" Dette er er noen skøyerstreker er jeg helt sikker på.

Haha, jøss så likt vi tenker, jeg nevnte det aldri her engang :)

Skrevet

Ja, mener å huske hun snakket om hvordan hun pleide be ham styre spruten i en annen tråd her...

;-) denne ja! *S* Ligger ikke noe bak at denne ikke ble kommentert - følte vel bare at jeg hadde sagt sp mye annet om min kjære Finn.

Nei, nå må jeg gå til broderiforretningen min, nå som lille Stple er på skolen;-) ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

"You are not authorized to view this page" :-(

Haha, han liker vel ikke det avslørende bildet og har lagt inn et filter på PC'en din.

Skrevet

Haha, han liker vel ikke det avslørende bildet og har lagt inn et filter på PC'en din.

*knegg*

Skrevet

''Elextra-svima''

!!??

Hun prøver bare å få oppmerksomheten bort fra at hun selv ikke klarer å poste innlegg i riktig forum;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Hun prøver bare å få oppmerksomheten bort fra at hun selv ikke klarer å poste innlegg i riktig forum;-)

:D

Gjest Elextra
Skrevet

LOL, det var jo litt av en godbit:-D

Tror nok han blant de som synes chat ble mindre gøy etter at alle chat'erne ble sittende med webcam.

Skrevet

''Elextra-svima''

!!??

*Hehe* Bare en liten fleip på morraskvisten. Men hvis du ser på tråden i innlegget ditt så er det en parentes der til slutt som gjør at man ikke får opp bildet.

Gjest Elextra
Skrevet

*Hehe* Bare en liten fleip på morraskvisten. Men hvis du ser på tråden i innlegget ditt så er det en parentes der til slutt som gjør at man ikke får opp bildet.

Jada. Og skjønner du trengte å sparke litt etter selv å ha blamert deg i feil forum.

:D.

Skrevet

*Rapper morsans hårruller og antirynkekrem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...