Gå til innhold

Hundebæsj i andres søppeldunk

Anbefalte innlegg

Gjest katteeier
Skrevet

Vi snakker om et sjokoladepapir o.l. Ikke en hel ukes oppsamling.

Hvis alle tenker sånn, så blir det jo fullt til slutt.

Skrevet

Jeg går ofte tur med barnevogn, også har jeg ofte med barnevogna inn i stua.

JEG HATER HUNDEBÆSJ PÅ HJULENE!!!

Ja, under skoene og, men de kommer sjelden inn i stua da.

Kast gjerne hundebæsj i min søppeldunk. Heller det enn at jeg triller oppi en. *spyr*

Gjest mora2
Skrevet

Det har jeg også gjort...

Men om jeg er i nærheten av en bensinstasjon eller butikk, kaster jeg det heller i deres søppel.

Skrevet

Hm, jeg tør ikke hive 'vanlig' søppel i andres søppeldunker engang.

Skrevet

Jeg ser på andre søppelkasser som privat eiendom, og hadde ikke kastet verken hundebæsj eller annet søppel i andres kasser.

Jeg har ikke hund, men passer en innimellom og tar da posen med hjem og kaster din i min dunk.

Skrevet

Hm, jeg tør ikke hive 'vanlig' søppel i andres søppeldunker engang.

''Hm, jeg tør ikke hive 'vanlig' søppel i andres søppeldunker engang.''

Søstra mi og jeg deltok en gang i en turmarsj og det var utdeling av juicekartonger sånn midtveis. Da kartongene var tomme ble det selvfølgelig kjedelig å gå og bære på dem og vi lusket oss bort til en privat søppelkasse og åpnet lokket. Den var smekkfull av juicekartonger! Jeg tror vi smøg våre nedi vi og...

Skrevet

Nja,- jeg gjør det ikke. Prøver å vente til jeg finner en offentlig en,- eller gjemmer posen bak en busk e.l. hvis det er på starten av turen, så tar jeg den med på tilbakeveien istedet.

Skrevet

Jeg har ingen problemer med at folk kaster posen med hundebæsj i søpla mi så lenge de kaster i riktig beholder. Jeg vil mye heller ha det i søpla mi enn at jeg skal tråkke i det.

Skrevet

Jeg går ofte tur med barnevogn, også har jeg ofte med barnevogna inn i stua.

JEG HATER HUNDEBÆSJ PÅ HJULENE!!!

Ja, under skoene og, men de kommer sjelden inn i stua da.

Kast gjerne hundebæsj i min søppeldunk. Heller det enn at jeg triller oppi en. *spyr*

Jepp, hundebæsj er definitivt et hatobjekt!! På hjulene, på barnesko, i parker der unger kan krabbe og leke... Jeg har nærmest utviklet hundebæsj-fobi etter at jeg fikk barn. Det er jo overalt..!

Gjest Tatjana
Skrevet

Jeg hadde ikke reagert, men jeg bor ikke slik til at det er mange hundeeiere som går her og vil uansett aldri få fylt opp dunken min av det. Jeg har hund selv, og pleier som regel å knytte posen rundt båndet et stykke nedpå. Så kaster jeg den når jeg kommer hjem, med mindre jeg passerer en offentlig søppeldunk.

Gjest ...---...!!!***hjelpes
Skrevet

Hvis alle tenker sånn, så blir det jo fullt til slutt.

Ja, i Norge i dag er det et kjempeproblem at folk kaster sjokoladepapir i andres søppeldunker... *himle*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...