Gå til innhold

Husker vi å stille klokka...?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Og takk og takk for at det er flere som ser såper på TV3:-) Trodde jeg var helt alene her i verden jeg. Her er det Oprah, Dr. Phil og såpe:-)

Jeg ser jeg :o) Nå har jeg sett Dr.Phil og blir veldig fasinert av alle personene han er borti.

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

36

• Bookworm

15

• morsan

7

• Loralei

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vi får håpe noen minner oss på det her inne. Det kjedeligste er å stille alle klokkene.

I disse moderne tider har man da veggklokker som retter seg selv. :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1206687745' post='3836185]

Takk *klem*

Jeg hviler jeg, men blir litt rastløs. Har sett så mye på tv3 sine dårlige såpeoperaer at jeg skjemmes ;o)

Nå går vi mot vår, og det gleder jeg meg til. I dag skulle jeg egentlig ha ligget på ei strand i Egypt, men vi kom oss jo ikke avgårde siden ting er som de er. Har booket ny tur i november, så vi kommer på den stranda til slutt :o)

Reagerer du på været? Sånn smertemessigt? Her snør det i dag, og jeg er blitt så var for værskiftninger, først nå skjønner jeg hva bestemora mi har snakket om i alle år ;o)

TV3 (hoster, tror jeg fikk noe i halsen...)? Kan hende jeg har sett noe der òg.....

Åhh, det var trist at du ikke fikk reise i dag! Typisk, når man først er dårlig, så blir man verre, når man skal noe viktig...Godt at du kan få turen senere, Shira!

Nei, været påvirker ikke meg, heldigvis! Derfor er jeg så glad for alt jeg ikke feiler.....Om du skjønner ;) Tenker på deg!

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei nei, ta det med ro, jeg tok ikke noe negativt:-)

Det var godt ;)

Jeg tenkte på deg i natt, da jeg ikke fikk sove, og var så redd for at ordene virket harde og følelsesløse...!

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, jeg føler det på samme måte. Jeg finner det ikke interessant i det hele tatt (selv om jeg liker "jobben" jeg har fått). Men jeg klarer jo ikke å følge den opp, og alt er greit så lenge jeg kan komme og gå ettersom hvordan formen er, problemet er jo at det ikke finnes en eneste arbeidsgiver som vil ansette meg på det grunnlaget.

Men jeg klamrer meg til "jobben" nå for alt det er verdt, fordi jeg ikke ser fram til ufør, og 100% hjemmeværende.

Skjønner deg!

Det er dønn kjedelig å være hjemme hele tiden, men det gir en tid til å slappe av fra alt maset man har vært gjennom. Jeg går turer når jeg blir for rastløs, og da kan jeg liksom "lovlig" slappe av etterpå.

Og midlertidig ufør, er heldigvis ikke for alltid, det er min trøst foreløpig ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg gruer meg allerede til en time for lite søvn;-) Fortsatt trøtt etter påskeferien....

Neimen kjære deg, påskeferie skulle være hvile, hva har du bedrevet ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Sier hun som sier hun kommer til å glemme det selv....;-)

Jeg er den fødte opptimist, vet du ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Det har jeg aldri glemt ....

Da er DU den som husker det for alle oss andre "glemske" dolere ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Gått meg hus forbi. Takk for tipset ;)

Gått og går hus forbi, er jeg redd, he, he

Skrevet

Neimen kjære deg, påskeferie skulle være hvile, hva har du bedrevet ;)

Jeg har bare - som vanlig - snudd døgnet litt...;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har bare - som vanlig - snudd døgnet litt...;-)

Sånn ja! Det er jo helt normalt for de fleste av oss...;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...